Mies ja anaalitappi
Tuottaako nautintoa pelkkä eturauhasen stimulaatio, vai nautitko myös venymisen tunteesta?
Kommentit (50)
Minä nautin siitä alistamisesta, mikä liittyy siihen, kun vaimoni pakottaa minut ottamaan sen tapin, vaikka kuinka yritän estellä.
Mutta vaimoni pakottaa minut mahalleen, istuu päälleni ja sitten vain työntää tapin sisään, samalla nimitellen minua ja kertoen millaiset miehet ovat sellaisia, jotka antavat laittaa tapin sisäänsä.
Sitten joudun kävelemään tappi sisälläni edes takaisin vaimon kysellessä miltä se tuntuu. Kun vaimo lopulta kyllästyy komenteluuni, niin hän runkkaa minulle orgasmin ja käskee peseytymään suihkuun, missä saa ottaa tapin pois ja pestä sen.
Jonka jälkeen saan kiittää vaimoa.
Nautin kyllä sekä eturahasen stimulaatiosta sekä anaalin venytyksestä ja täyteläisestä tunteesta kun on iso tappi anaalissa . Melko usein käytän näitä.
M 64 CD 💃
Siksi kun iso tappi anaalissa on nautinto , tuntuu tosi hyvältä.
M 64 CD 💃
illalla nukkumaan mennessä tappi hanuriin , kiva aloittaa masturbointi aamulla kun herää tappi sisällä
Vierailija kirjoitti:
illalla nukkumaan mennessä tappi hanuriin , kiva aloittaa masturbointi aamulla kun herää tappi sisällä
Sama. Ja joskus herää yöllä ja kauhee kiima päällä. Muutaman kerran vaimo unissaan potkassu polvella tapin syvemmälle tai jos on ollut eturauhaskiihotin niin sen "häntään". On tehny aika mojovaa...
Itse käytän tiukat stringit tai siihen tarkoitukseen valjaat varmistamaan että tappi pysyy paikoillaan. Minulla on noin 6 cm halkaisija oleva tappi jonka käytän kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa käydessä ,tuntuu todella hyvältä .
M 64 CD 💃
Voi hyvänen aika miten rakas mieheni tykkää tapistaan.yhdessä laitetaan se peppuun. Kalu seisoo kuin seiväs ja saan ihanasti sitä pilluuni. Suosittelen vaimot.
N 30
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän tiukat stringit tai siihen tarkoitukseen valjaat varmistamaan että tappi pysyy paikoillaan. Minulla on noin 6 cm halkaisija oleva tappi jonka käytän kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa käydessä ,tuntuu todella hyvältä .
M 64 CD 💃
Ihana mies!
Olemme hankkineen siveysvyön jossa on on pallo varrenpäässä joka menee anaaliin. Mieheni on ihan puudeli kun lukitsen hänet tähän yhdistelmään. Tiistaina lähdimme prismaan kun hän oli lukittuna pallo anaalissaan. Oli aivan mahtavaa katsoa hänen ilmeitä kun käveli hyllyjenvälissä. Pallo hieroo eturauhasta ja kulli sykkii räjähdyspisteessä metallihäkissä. Ai että nautin kun saan alistaa hänet tähän. Nuolee, hieroo ja tekee kaikkensa että vapauttaisin hänet. Sitten kun vapautan hänet ja annan suuhoidon niin tulee sekunneissa ja sen jälkeen vasta alamme naimaan. Sippe 42.
Vierailija kirjoitti:
Nautin myös venymisen tunteesta ja nykyään onkin käytössä halkaisijaltaan yli 10cm tappi
Taitaa olla pakko pitää tai sitten vaippaa?
Nämä https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/617-japanilaiset-ta…; on legendaariset.
Voit olla tappi hanurissa kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin myös venymisen tunteesta ja nykyään onkin käytössä halkaisijaltaan yli 10cm tappi
Taitaa olla pakko pitää tai sitten vaippaa?
Eipä ole pakko eikä tarvitse vaippaa ja nyt mahtuu jo halkaisijaltaan 11cm
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin siitä alistamisesta, mikä liittyy siihen, kun vaimoni pakottaa minut ottamaan sen tapin, vaikka kuinka yritän estellä.
Jep. Joskus vaimoni pakottaa minun ottamaan sen sisälleni, kun hänen ystävänsä ovat katsomassa vieressä ja tunnen vain kuinka naamani on ihan tulipunainen siinä katseiden edessä. Ja niiden halveksivat kommentit siitä millainen mies minä olen saavat myös korvani kuumottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olemme hankkineen siveysvyön jossa on on pallo varrenpäässä joka menee anaaliin. Mieheni on ihan puudeli kun lukitsen hänet tähän yhdistelmään. Tiistaina lähdimme prismaan kun hän oli lukittuna pallo anaalissaan. Oli aivan mahtavaa katsoa hänen ilmeitä kun käveli hyllyjenvälissä. Pallo hieroo eturauhasta ja kulli sykkii räjähdyspisteessä metallihäkissä. Ai että nautin kun saan alistaa hänet tähän. Nuolee, hieroo ja tekee kaikkensa että vapauttaisin hänet. Sitten kun vapautan hänet ja annan suuhoidon niin tulee sekunneissa ja sen jälkeen vasta alamme naimaan. Sippe 42.
Onko tohon suoraa linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 64 CD 💃
Ihana mies!
Kiitos palautteesta M 64 CD💃
Itsellä sama, tätä kirjoittaessa on noin 6cm halkaisija oleva tappi anaalissa. Ostin sexshopista isoimmat mikä heillä myynnissä, noin 11 cm halkaisija ja mikä tunne kun istuu päälle kun iso tappi täyttää anaalin , aivan mahtavaa .
M 64 CD 💃
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama, tätä kirjoittaessa on noin 6cm halkaisija oleva tappi anaalissa. Ostin sexshopista isoimmat mikä heillä myynnissä, noin 11 cm halkaisija ja mikä tunne kun istuu päälle kun iso tappi täyttää anaalin , aivan mahtavaa .
M 64 CD 💃
Käytän vielä hieman pienempiä
-tyttis 40v
Kukaan tehny tapin kanssa PerSua? Kiihottaako?