Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja anaalitappi

Vierailija
23.04.2024 |

Tuottaako nautintoa pelkkä eturauhasen stimulaatio, vai nautitko myös venymisen tunteesta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tehny tapin kanssa PerSua? Kiihottaako?

Vierailija
22/50 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin siitä alistamisesta, mikä liittyy siihen, kun vaimoni pakottaa minut ottamaan sen tapin, vaikka kuinka yritän estellä.

Mutta vaimoni pakottaa minut mahalleen, istuu päälleni ja sitten vain työntää tapin sisään, samalla nimitellen minua ja kertoen millaiset miehet ovat sellaisia, jotka antavat laittaa tapin sisäänsä.

Sitten joudun kävelemään tappi sisälläni edes takaisin vaimon kysellessä miltä se tuntuu. Kun vaimo lopulta kyllästyy komenteluuni, niin hän runkkaa minulle orgasmin ja käskee peseytymään suihkuun, missä saa ottaa tapin pois ja pestä sen. 

Jonka jälkeen saan kiittää vaimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti nautin!

M64

Vierailija
24/50 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kyllä sekä eturahasen stimulaatiosta sekä anaalin venytyksestä ja täyteläisestä tunteesta kun on iso tappi anaalissa . Melko usein käytän näitä.

M 64 CD 💃

Vierailija
25/50 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun iso tappi anaalissa on nautinto , tuntuu tosi hyvältä.

M 64 CD 💃

Vierailija
26/50 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla nukkumaan mennessä tappi hanuriin ,  kiva aloittaa masturbointi aamulla kun herää tappi sisällä

Vierailija
27/50 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

illalla nukkumaan mennessä tappi hanuriin ,  kiva aloittaa masturbointi aamulla kun herää tappi sisällä

Sama. Ja joskus herää yöllä ja kauhee kiima päällä. Muutaman kerran vaimo unissaan potkassu polvella tapin syvemmälle tai jos on ollut eturauhaskiihotin niin sen "häntään". On tehny aika mojovaa...

Vierailija
28/50 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tiukat stringit tai siihen tarkoitukseen valjaat varmistamaan että tappi pysyy paikoillaan. Minulla on noin 6 cm halkaisija oleva tappi jonka käytän kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa käydessä ,tuntuu todella hyvältä .

M 64 CD 💃

Vierailija
29/50 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika miten rakas mieheni tykkää tapistaan.yhdessä laitetaan se peppuun. Kalu seisoo kuin seiväs ja saan ihanasti sitä pilluuni. Suosittelen vaimot.

N 30

Vierailija
30/50 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän tiukat stringit tai siihen tarkoitukseen valjaat varmistamaan että tappi pysyy paikoillaan. Minulla on noin 6 cm halkaisija oleva tappi jonka käytän kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa käydessä ,tuntuu todella hyvältä .

M 64 CD 💃

Ihana mies!

Vierailija
31/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hankkineen siveysvyön jossa on on pallo varrenpäässä joka menee anaaliin. Mieheni on ihan puudeli kun lukitsen hänet tähän yhdistelmään. Tiistaina lähdimme prismaan kun hän oli lukittuna pallo anaalissaan. Oli aivan mahtavaa katsoa hänen ilmeitä kun käveli hyllyjenvälissä. Pallo hieroo eturauhasta ja kulli sykkii räjähdyspisteessä metallihäkissä. Ai että nautin kun saan alistaa hänet tähän. Nuolee, hieroo ja tekee kaikkensa että vapauttaisin hänet. Sitten kun vapautan hänet ja annan suuhoidon niin tulee sekunneissa ja sen jälkeen vasta alamme naimaan. Sippe 42.

Vierailija
32/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin myös venymisen tunteesta ja nykyään onkin käytössä halkaisijaltaan yli 10cm tappi 

Taitaa olla pakko pitää tai sitten vaippaa?

Vierailija
33/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/617-japanilaiset-ta…; on legendaariset. 

Voit olla tappi hanurissa kaiken aikaa. 

Vierailija
34/50 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin myös venymisen tunteesta ja nykyään onkin käytössä halkaisijaltaan yli 10cm tappi 

Taitaa olla pakko pitää tai sitten vaippaa?

Eipä ole pakko eikä tarvitse vaippaa ja nyt mahtuu jo halkaisijaltaan 11cm

Vierailija
35/50 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin siitä alistamisesta, mikä liittyy siihen, kun vaimoni pakottaa minut ottamaan sen tapin, vaikka kuinka yritän estellä.

Jep. Joskus vaimoni pakottaa minun ottamaan sen sisälleni, kun hänen ystävänsä ovat katsomassa vieressä ja tunnen vain kuinka naamani on ihan tulipunainen siinä katseiden edessä. Ja niiden halveksivat kommentit siitä millainen mies minä olen saavat myös korvani kuumottamaan.

Vierailija
36/50 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista 💖

M 64 CD 💃

Vierailija
37/50 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme hankkineen siveysvyön jossa on on pallo varrenpäässä joka menee anaaliin. Mieheni on ihan puudeli kun lukitsen hänet tähän yhdistelmään. Tiistaina lähdimme prismaan kun hän oli lukittuna pallo anaalissaan. Oli aivan mahtavaa katsoa hänen ilmeitä kun käveli hyllyjenvälissä. Pallo hieroo eturauhasta ja kulli sykkii räjähdyspisteessä metallihäkissä. Ai että nautin kun saan alistaa hänet tähän. Nuolee, hieroo ja tekee kaikkensa että vapauttaisin hänet. Sitten kun vapautan hänet ja annan suuhoidon niin tulee sekunneissa ja sen jälkeen vasta alamme naimaan. Sippe 42.

Onko tohon suoraa linkkiä?

Vierailija
38/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 64 CD 💃

Ihana mies!

Kiitos palautteesta  M 64 CD💃

Vierailija
39/50 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama, tätä kirjoittaessa on noin 6cm halkaisija oleva tappi anaalissa. Ostin sexshopista isoimmat mikä heillä myynnissä, noin 11 cm halkaisija ja mikä tunne kun istuu päälle kun iso tappi täyttää anaalin , aivan mahtavaa .

M 64 CD 💃

Vierailija
40/50 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama, tätä kirjoittaessa on noin 6cm halkaisija oleva tappi anaalissa. Ostin sexshopista isoimmat mikä heillä myynnissä, noin 11 cm halkaisija ja mikä tunne kun istuu päälle kun iso tappi täyttää anaalin , aivan mahtavaa .

M 64 CD 💃

Käytän vielä hieman pienempiä

-tyttis 40v