Miksi joillain on vieläkin sisustustekstejä ja maalaisromanttisia kalusteita?
Yhtä jälkeenjäänyttä kuin kasarityyli ja muhkeat nahkasohvat!
Onko ne olevinaan hienoja? Joku Live Love Laugh-kyltti...
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua haittaa? Mulle sama miltä toisten kodit näyttää.
Ne on niitä ihmisiä jotka tulee toisen kotiin naama vääränä ja arvostelee.
Miksi joku säntäilee jatkuvasti muotivirtausten perässä? Joutuu raukka aina asumaan epäviihtyisässä kodissa ja remonttien keskellä. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä ihmisiä jotka tulee toisen kotiin naama vääränä ja arvostelee.
Mielessäni arvostelen kyllä mutten naama vääränä.
Mun tuttavilla ei ole noin mauttomia koteja, sen sijaan somessa jotkut jakavat kodeistaan kuvia joissa ei mitään järjen hiventäkään ja muut kehuu kuinka kaunis LOVE-kyltti ja FAMILYtekstillä olevat kuvakehykset :D :D
Jospa se on heidän oma sisustusmakunsa. He eivät mene pelkästään trendien perässä, joka onkin typerää , lapsellista ja pinnallista.
He eivät tee niin kuin muut tekevät.Ajattelevat siis ihan omilla aivoillaan.
Arvostan.
Kahdella miniälläni on täysin erilaiset sisustustyylit. Mutta kodit ovat heidän, ja he valitsevat koteihinsa, mitä haluavat, muille se ei kuulu.
Ps. minullapa on talonpoikaisantiikkia
Sellainen joka sisustaa oman maun eikä trendien mukaan. En itsekään seuraa mitään sisustustrendejä, ostan sitä mistä pidän enkä sitä mitä lehdet (yms lähteet) on täynnä.
Minulla on maalaisromanttinen sisustus koska pidän siitä. Mitään love live laugh jne kylttejä minulta ei löydy.
Miksi kotien pitäisi olla nykytrendin mukaan valkoisia ja mauttomia? Itse tykkään vanhoista huonekaluista ja väreistä kunhan ei ole liian värikkäitä. Uutena ostan vain kodinkoneet ja sängyn. Entisöin paljon huonekaluja. Niillä on tarina ja ne kestää.
Kotini on 1903 rakennettu hiitalo ja sisustus sen mukainen. Sivustavedettävä puusohva/kahdenmaattava vuode 1800-luvun alkupuolelta, talonpoikaistuoleja, pirtitnpöytä penkkeineen, pari senkkiä. Seinillä pari taulua tekee poikkeuksen, ne on maalattu 1940-luvulla, mutta sopivat mielestäni talon tyyliin.
Älä ole huolissasi. Tuskin sinua kutsutaan koskaan tänne käymään, jos et ole nuohoojta, kylmäkoneasentaja tms.
Nuo hirveät mietelausekyltit ovat kyllä kodeissa jotka todellakin menevät trendien mukaan.
Ja joku pitää vielä vanhaa miestäkin, vaikka on ollut jo vuodesta 1975 lähtien sama! Missä vaihtelunhalu? Trendikkyys?
Tekstitauluja ei ole ollut koskaan talossani. Sensijaan joku muhkea nahkasohva saattaisi olla varsin mukava makoilla. Seuraavaksi aika pian hankin Chesterfield-soffan itselleni. Sopii hyvin talooni joka on toista sataa vuotta wanha ja vähän sellainen cottagetyylinen muutenkin. Eipä ole koskaan muotitrendit kiinnostaneet ja nykyiset huonekalut mitä mainoksissa näkee ovat rumia ja kovin kiikkerän näköisiä, ohuita metallijalkoja nojatuoleissa ja kaikki on ihan tusinatavaran näköistä. Kenen mielestä tarttis kaikilla olla samannäköistä, ap:n mielestäkö?
Vierailija kirjoitti:
Kotini on 1903 rakennettu hiitalo ja sisustus sen mukainen. Sivustavedettävä puusohva/kahdenmaattava vuode 1800-luvun alkupuolelta, talonpoikaistuoleja, pirtitnpöytä penkkeineen, pari senkkiä. Seinillä pari taulua tekee poikkeuksen, ne on maalattu 1940-luvulla, mutta sopivat mielestäni talon tyyliin.
Älä ole huolissasi. Tuskin sinua kutsutaan koskaan tänne käymään, jos et ole nuohoojta, kylmäkoneasentaja tms.
Pojanpoikani sanoi pienenä minulle, että tämä talo on ihana, täällä ei ole mitään varastettavaa. Ilmeisesti vanhat huonekalut olivat hänestä arvottomia. Istuimme kaapin vieressä, missä on suomalaista keräilylasia, silloisen karkean arvion mukaan yli viidellä tonnilla.
Minulla on Ap:n kauhuksi tammikaappi, minkä olen saanut lapsuudenkodissani. Se on kiertänyt pitkin poikin Suomea ja saattaa päättyä vielä vanhainkotiinkin mukanani.
Meillä on kolme antiikkista talonpoikaiskaappia vuonna 2022 valmistuneessa omakotitalossa. Hyvin sopii tänne.
Jos joku luulee että ihmiset heivaa paniikissa huonekalunsa pihalle aina muodin vaihtuessa etteivät vain vaikuttaisi junteilta, niin hohhoijaa :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme antiikkista talonpoikaiskaappia vuonna 2022 valmistuneessa omakotitalossa. Hyvin sopii tänne.
Jos joku luulee että ihmiset heivaa paniikissa huonekalunsa pihalle aina muodin vaihtuessa etteivät vain vaikuttaisi junteilta, niin hohhoijaa :D
Jos ovat suuria, ne kannattaa ehdottomasti hävittää.
Ps. voisitko lähettää hävitysajankohdan ja osoitteen yksityisviestillä, kiitos.
(Aina kun myynnissä olisi sopiva kaappi, se on joko liian kaukana tai liian kallis.)
Muotitietoinen
Nyt mä olen muotitietoinen
Huoneentauluja on ollut maailman sivuun