Seksi alkanut ahdistamaan
Ja tästä tullut todellinen ongelma .
Taustaa: Olen siis nainen, ja ollaan oltu yhdessä n.10 vuotta. Tapasimme nuorena ja monta vuotta meidän seksi oli sellaista etten itse saanut orgasmia, sillä luulin ettei se vain multa onnistunu yhdynnässä, varsinkin kun mies niin nopea.
No pari vuotta sitten mulla tuli täys haluttomuus ja ahdistus seksiin ja jopa itkin kun tuntui että mies vain hyväksikäyttää minua eikä seksi tuntunut hyvältä kun en ikinä tullut.. mies ei ehkä osannut ajatella asiaa etten mä ikinä saa, en tiedä.
No, keksin sitten että voin samalla hieroa klitorista niin onnistun saamaan orgasmin yhdynnässä, mutta ongelmaksi tuli että olisin tarvinnut siihen aikaa +5min mutta mies tuli sitä ennen. Kokeiltiin penisrengasta mutta miehellä ei seissyt sen kanssa ja monesti ei enää ilmankaan kun stressasi ettei tule liian nopeasti. No pikkuhiljaa alkoi sujumaan ja ehdin saamaan itsekin satunnaisesti mutta seksi stressaa itseäni ihan hirveästi kun mulla pitää olla niin kova kiire että mäkin ehtisin että nykyään olen alkanut välttelemään seksiä. Mies kyllä nuolee minua muutaman minuutin mutta en ehdi tuollaisessa ajassa kiihottua ja hän valittaa niskakipua.
Meidän seksi siis on sitä että hetken suudellaan, mies nuolee hetken ja mä teen sitten saman, meen päälle ja kunnes en jaksa niin lähäriin ja koitan epätoivoisesti itseäni hieroa samalla että mäkin saisin ja stressaan ehtiikö mies tulla ensin.. joskus kun mies tullut ensin niin on mulle tehnyt orgasmin satisfyerin kanssa mutta itsestä ei pelkkä klitorissimulaatio-orgasmi tunnu oikein hyvältä.. en keksi mitä muutosta tuohon voisi keksiä, mies ei ikinä ehdota mitään asennon vaihtoja tai leluja ja on aika häveliäs. Ostin kerran sellaisen lelukalenterin mutta mies ei jotenki vaikuttanut yhtään innostuneelta tai siltä että haluaisi luukkuja avata niin palautin sen.
Tuntuu että on helpompi vain kääntää illalla kylkeä ja alkaa nukkumaan kun käydä tuo sama stressaava seksi läpi. Mulla vielä kaiken lisäksi kestää kiihottuminen pillereiden takia enkä ole heti valmis kun sänkyyn rojahdan. Kaiken lisäksi vielä mies kerran humalassa pilkkasi minua tosi törkeällä sanalla kun mulla kestää niin kauan, että tämäkin vaikuttaa tosi pahasti vaikka on anteeksi pyydellyt. Monesti mies suuttuu kun illalla suutelee enkä oikein lähde mukaan ja vihaisena kääntää kylkeä.
Huhh. Saiko kukaan selvää ja onko kellään samanlaisia ongelmia? Mitä teidän muiden seksiin kuuluu?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet miehet on tuollaisia. Seksiin suhtaudutaan jotenkin laiskasti, koska oikeasti kiinnostaa vaan lyhyt pano.
Sitten on myös sellaisia miehiä, jotka yrittämällä yrittävät saada naiselle orgasmin ensin. Ja sen huomaa niin helposti, kun homma on sellaista orgasmimetsästystä, että mulla menee siinä fiilis.
Sitten on sellaisia harvinaisia helmiä, miehiä jotka nauttivat esileikistä, kiusottelusta, erilaisista kosketuksista. Heillä ei ole pakkomielistä suhtautumista orgasmiin, vaan seksi kokonaisuudessaan on nautiskelua. Yhteistä nautiskelua. Heidän kanssa oikeasti syttyy ja on rento olo ja orgasmikin tulee. Ja eivät tee sitä kaikkea vain naisen sytyttämiseksi (vaikka heille onkin ehdottoman tärkeää, että nainen nauttii), vaan nimenomaan itsekin nauttivat siitä.
Tällaisia miehiä olen tavannut vain muutaman. Nyt kun olen sinkku ja treffailen miehiä, niin en yksinkertaisesti jatka tapailua, jos mies ei ole tällainen kunnon
Ja itse tietty olet oikea unelma miehelle.
Ap, kuulostaa ihan hirveältä. Monessa kohtaa tunnistan itseni, mm tuo että ei oikein pysty rentoutumaan kun vaan pelkää että kuitenkin se nuoleminen kohta loppuu, ja niska on kipeä.
Ja tuo, että orgasmi pitää järjestää kiireellä. Aivan hirveätä suorittamista, tuosta on kyllä nautinnollinen seksi kaukana.
Ei ole käskyttämistä jos siirryt itse sängyn reunalle nuoltavaksi, sanot vaan ystävällisesti että tuu tänne 😘 Ja miehelle siihen tyyny polvien alle. Voisit pyytää nuolemisen jälkeen laittamaan sormia pilluun, ja jatkat itse klitoriksen hieromista. Sitten kun alat olla lähellä, pyydät miehen sisään, siinä asennossa on huippu hyvä hieroa klitorista jos mies on ihan pystyssä eikä painaudu sun päälle. Tälle vois melkein antaa orgasmitakuun, naiminenkin tuntuu älyttömän hyvältä tuossa asennossa. Jos sä haluut välillä hitaammin, nappaa reisillä kiinni miehestä ja sano, tee ihan hitaasti. Tai, nussi mua kovaa. Tai mitä vaan.
Mutta kuten moneen kertaan sanottu, se keskustelu. Kun mies on tuollainen herkästi itseensä ottava, sanoisin että ei ns ainakaan istuta pöydän ääreen puhumaan, vaan ennemminkin siinä seksin lomassa ohjata ihan sanomalla Musta olisi valtavan ihana jos tekisit näin tai noin. Tai pelkästään, että tuu mun päälle näin. Tai Anna mä tuun sun eteen näin. Tai sitten vaan menet itse, ei niitä sanoja aina tarvita.
Tsemppiä hirveästi. Samaistun niin moneen asiaan aloituksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuulostaa ihan hirveältä. Monessa kohtaa tunnistan itseni, mm tuo että ei oikein pysty rentoutumaan kun vaan pelkää että kuitenkin se nuoleminen kohta loppuu, ja niska on kipeä.
Ja tuo, että orgasmi pitää järjestää kiireellä. Aivan hirveätä suorittamista, tuosta on kyllä nautinnollinen seksi kaukana.
Ei ole käskyttämistä jos siirryt itse sängyn reunalle nuoltavaksi, sanot vaan ystävällisesti että tuu tänne 😘 Ja miehelle siihen tyyny polvien alle. Voisit pyytää nuolemisen jälkeen laittamaan sormia pilluun, ja jatkat itse klitoriksen hieromista. Sitten kun alat olla lähellä, pyydät miehen sisään, siinä asennossa on huippu hyvä hieroa klitorista jos mies on ihan pystyssä eikä painaudu sun päälle. Tälle vois melkein antaa orgasmitakuun, naiminenkin tuntuu älyttömän hyvältä tuossa asennossa. Jos sä haluut välillä hitaammin, nappaa reisillä kiinni miehestä ja sano, tee ihan hitaasti. Tai, nussi
Pakko lisätä vielä, että tavallaan tunnistan itseni myös miehesi toiminnasta. Kun olin huonossa suhteessa ja pettynyt vähän kaikkeen. Seksi oli velvollisuus, ja ärsytti jos olisi pitänyt alkaa yhtään mitään sen suhteen säätämään tai vaikka asiasta keskustelemaan. Kun ei oikeasti kiinnostanut. Kun mies oli itsekäs ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet miehet on tuollaisia. Seksiin suhtaudutaan jotenkin laiskasti, koska oikeasti kiinnostaa vaan lyhyt pano.
Sitten on myös sellaisia miehiä, jotka yrittämällä yrittävät saada naiselle orgasmin ensin. Ja sen huomaa niin helposti, kun homma on sellaista orgasmimetsästystä, että mulla menee siinä fiilis.
Sitten on sellaisia harvinaisia helmiä, miehiä jotka nauttivat esileikistä, kiusottelusta, erilaisista kosketuksista. Heillä ei ole pakkomielistä suhtautumista orgasmiin, vaan seksi kokonaisuudessaan on nautiskelua. Yhteistä nautiskelua. Heidän kanssa oikeasti syttyy ja on rento olo ja orgasmikin tulee. Ja eivät tee sitä kaikkea vain naisen sytyttämiseksi (vaikka heille onkin ehdottoman tärkeää, että nainen nauttii), vaan nimenomaan itsekin nauttivat siitä.
Tällaisia miehiä olen tavannut vain muutaman. Nyt kun olen sinkku ja treffailen miehiä, niin en yksinkertaisest
Olen tietynlaisille miehelle. Jos joku tykkää lyhyistä panoista, missä ei ole monipuolisuutta, tai ei kiinnosta, että kosketetaan muuallekin kun jalkoväliin tms, niin en minä sellaiselle mikään unelma ole. Lisäksi jos luonteet ei klikkaa, niin sekin vähentää fiilistä tehokkaasti.
Miesten on jotenkin todella vaikea hahmottaa sitä, että naisille on huonoa seksiä tarjolla vaikka kuinka. Siksi monet on mm happamia siitä, että naiset saa seksiä helpommin. He eivät yksinkertaisesti hahmota, että huono seksi on yleisesti ottaen huonompi juttu, kuin olla kokonaan ilman.
Tällaisia miehiä olen tavannut vain muutaman. Nyt kun olen sinkku ja treffailen miehiä, niin en yksinkertaisesti jatka tapailua, jos mies ei ole tällainen kunnon rakastaja. En vaan jaksa enää olla turhautunut huonon seksin takia.