Seksi alkanut ahdistamaan
Ja tästä tullut todellinen ongelma .
Taustaa: Olen siis nainen, ja ollaan oltu yhdessä n.10 vuotta. Tapasimme nuorena ja monta vuotta meidän seksi oli sellaista etten itse saanut orgasmia, sillä luulin ettei se vain multa onnistunu yhdynnässä, varsinkin kun mies niin nopea.
No pari vuotta sitten mulla tuli täys haluttomuus ja ahdistus seksiin ja jopa itkin kun tuntui että mies vain hyväksikäyttää minua eikä seksi tuntunut hyvältä kun en ikinä tullut.. mies ei ehkä osannut ajatella asiaa etten mä ikinä saa, en tiedä.
No, keksin sitten että voin samalla hieroa klitorista niin onnistun saamaan orgasmin yhdynnässä, mutta ongelmaksi tuli että olisin tarvinnut siihen aikaa +5min mutta mies tuli sitä ennen. Kokeiltiin penisrengasta mutta miehellä ei seissyt sen kanssa ja monesti ei enää ilmankaan kun stressasi ettei tule liian nopeasti. No pikkuhiljaa alkoi sujumaan ja ehdin saamaan itsekin satunnaisesti mutta seksi stressaa itseäni ihan hirveästi kun mulla pitää olla niin kova kiire että mäkin ehtisin että nykyään olen alkanut välttelemään seksiä. Mies kyllä nuolee minua muutaman minuutin mutta en ehdi tuollaisessa ajassa kiihottua ja hän valittaa niskakipua.
Meidän seksi siis on sitä että hetken suudellaan, mies nuolee hetken ja mä teen sitten saman, meen päälle ja kunnes en jaksa niin lähäriin ja koitan epätoivoisesti itseäni hieroa samalla että mäkin saisin ja stressaan ehtiikö mies tulla ensin.. joskus kun mies tullut ensin niin on mulle tehnyt orgasmin satisfyerin kanssa mutta itsestä ei pelkkä klitorissimulaatio-orgasmi tunnu oikein hyvältä.. en keksi mitä muutosta tuohon voisi keksiä, mies ei ikinä ehdota mitään asennon vaihtoja tai leluja ja on aika häveliäs. Ostin kerran sellaisen lelukalenterin mutta mies ei jotenki vaikuttanut yhtään innostuneelta tai siltä että haluaisi luukkuja avata niin palautin sen.
Tuntuu että on helpompi vain kääntää illalla kylkeä ja alkaa nukkumaan kun käydä tuo sama stressaava seksi läpi. Mulla vielä kaiken lisäksi kestää kiihottuminen pillereiden takia enkä ole heti valmis kun sänkyyn rojahdan. Kaiken lisäksi vielä mies kerran humalassa pilkkasi minua tosi törkeällä sanalla kun mulla kestää niin kauan, että tämäkin vaikuttaa tosi pahasti vaikka on anteeksi pyydellyt. Monesti mies suuttuu kun illalla suutelee enkä oikein lähde mukaan ja vihaisena kääntää kylkeä.
Huhh. Saiko kukaan selvää ja onko kellään samanlaisia ongelmia? Mitä teidän muiden seksiin kuuluu?
Kommentit (25)
Kyllä se puhuminen on ihan ensimmäinen ja tärkein juttu. Sitä pitää harjoitella vaikka se on tosi hankalaa aluksi. Ilman sitä ei solmut aukene.
Suorittaminen ja yrittäminen pois. Ajan kanssa pidempää esileikkiä ja hyväilyä. Sulle vaikka se orkku ennen panemista. Voit runkkailla samalla kun mies hyväilee, suutelee ja vaikka sormettaa/penetroi lelulla jos siitä tykkäät. Mene sängyn reunalle nuoltavaksi niin että mies lattialla niin ei mene niska kipeäksi.
Tapoja on monia, mutta se lähtee siitä puhumisesta.
On paljon asioita myös koko nyky-yhteiskunnassa joka tuottaa tuon tunteen että seksi alkanut ahdistaa... ahdistaa niitäkin jotka eivät ole edes parisuhteessa.
Minuakin ahdistaa... siksi aloitin tuon ketjun, että tule kirjoittamaan SEKSINÄYTELMÄÄ PELKIN SANOIN... mutta ihmiset eivät tajua... jonkunlainen 'mielikuvitus' liittyy myös seksitilanteisiin...
Meillä on niin päin, että mies melkein joka kerta hyväilee, nuolee, hieroo ja kiusoittelee minua melkein hulluteen asti. Sitten vasta aloittaa itse penetraation, kun olen jo niin kiihottunut että monesti itse sanon että haluan jo saada miestä. Siinä vaiheessa se tuntuukin niin hyvältä, että tulen helposti seksin aikana ja joskus montakin kertaa.
Surulliselta tuntuu lukea, että niin monet miehet ovat kärsimättömiä tai "eivät jaksa" tuottaa naiselleen nautintoa. Mulla oli aiemmin sellainen mies, jonka kanssa seksi oli aluksi hyvää mutta vuosien saatossa sitten meni siihen, että ei jaksanut paljoa lämmitellä minua kun työntyi vain sisään. Kai kuvitteli, että minullekaan ei ole enää esileikki niin tärkeää ja että minäkin saan siitä jotain kun nopeasti hoidetaan homma pois. Mulle (ja monelle muullekin naiselle) kuitenkin se seksiä edeltävä hekumointi ja halun kasvattaminen on erittäin olennainen osa sitä, että pääsee fiiliksiin ja loppuun asti. Muuten seksi tuntuu vain mekaaniselta suoritukselta.
Jos seksi ei toimi ja ahdistaa, niin mies on väärä. Mulla ainakin vaihtamalla parani huomattavasti.
Toki jos miestä rakastaa, niin aina kannattaa ensin yrittää puhua ja keskustelemalla kehittää asiaa. Mutta jos mies ei ole yhteistyökykyinen ja halua ottaa sinua huomioon, niin vaihtoon vaan. Elämä on liian lyhyt huonoon seksiin.
Itse olen mies enkä ole koskaan ymmärtänyt juttuja joissa miehellä tulee liian nopeasti. Pystyn jatkaan vaikka kaks tuntia. Sehän on ihan omasta päästä kiinni milloin tulee. Kun ei anna itselle lupaa tulla vaan keskittyy siihen että nainen saa pari kertaa ja sen jälkeen vasta itse. Ei mitään ongelmaa seksielämässä. Lisäksi keskustelua toisen toiveista ja avointa mieltä kokeileen kaikkea.
Ihan tyypillistä, suurin osa miehistä on tuollaisia ettei naisen nautinto kiinnosta, kunhan kummatkin, mies ja muna ovat tyytyväisiä. Ette selvästi ole seksuaalisesti yhteensopivia ja mies ei osaa eikä myöskään välitä tyydyttää sinua. Kännissä sitten sanoi mitä oikeasti ajattelikin eli on sinuun turhautunut kun et saa niin helposti kuin hän, hän syyllisti sinua siitä vaikka ongelma on miehen oma asenne. Naisella menee usein kauemmin kiihottumiseen sen takia ettei mies osaa kiihottaa mentaalisesti saati fyysisesti. Jos on niskakipu niin sitten kokeilee toista asentoa, istut hänen naamalleen tai jotenkin sivuttaisessa asennossa nuolee pää tuettuna, käyttää myös sormiaan toivon mukaan. Älä syyllistä itseäsi vaan katso mitä mies tekee ja onko yhtään motivaatiota edes yrittää kokeilla uusia juttuja.
Tuo etttei ole itse ikinä saanut miehen kanssa orgasmia kertoo aina jotain kemiasta, kommunikoinnista ja taidoista. Muista myös että "orgasmgap" on tutkittu ja todistettu heterosuhteissa, miehet saa orkkuja enemmän 90% kuin naiset 60%, lesbosuhteissahan ei tätä ongelmaa ole eli miehiä ei vain kiinnosta opetella ja tutustua naisen anatomiaan ja emotionaaliseen maailmaan,meille ne on kuitenkin todella tärkeitä.Jos juttu ei luista eikä yhteyttä synny niin jättäisin miehen, seksielämä on kuitenkin teitä yhdistävä tärkeä osa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin päin, että mies melkein joka kerta hyväilee, nuolee, hieroo ja kiusoittelee minua melkein hulluteen asti. Sitten vasta aloittaa itse penetraation, kun olen jo niin kiihottunut että monesti itse sanon että haluan jo saada miestä. Siinä vaiheessa se tuntuukin niin hyvältä, että tulen helposti seksin aikana ja joskus montakin kertaa.
Surulliselta tuntuu lukea, että niin monet miehet ovat kärsimättömiä tai "eivät jaksa" tuottaa naiselleen nautintoa. Mulla oli aiemmin sellainen mies, jonka kanssa seksi oli aluksi hyvää mutta vuosien saatossa sitten meni siihen, että ei jaksanut paljoa lämmitellä minua kun työntyi vain sisään. Kai kuvitteli, että minullekaan ei ole enää esileikki niin tärkeää ja että minäkin saan siitä jotain kun nopeasti hoidetaan homma pois. Mulle (ja monelle muullekin naiselle) kuitenkin se seksiä edeltävä hekumointi ja halun kasvattaminen on erittäin olennainen osa sitä, että pääsee fiiliksiin ja
Miten kauan mies tuota sinulle tekee? Kyllä tuokin mua pari minuuttia suutelee ja nuolee. Tuntuu että olen vain liian vaativa kun ei tuo riitä..
En oikein tiedä miten puhua miehelle ettei heti ajattele että syyttelen häntä? Helposti hermostuu ja on huono puhumaan seksiin liittyvissä asioissa.
Mieshän voisi itse mut vetää sängyn reunalle nuoltavaksi jos haluaisi.. ei tunnu hyvältä itse alkaa käskyttämään.
Harmittaa kyllä kun mietin että ehkä jonkun toisen kanssa seksi olisi parempaa, mutta mistä tiedän onko, ei kiinnosta alkaa käymään läpi kauheaa ruljanssia miesten kanssa, enkä ole sellainen jonka heti hyppää sänkyyn.
Ja kyllä mies yrittää mut huomioida ja nuolee, en vaan siitäkään enää kykene niin nauttimaan kun tiedän että miehen niska sattuu ja kohta se jo loppuu. Ei varmaan tiedä mitä hänen pitäisi tehdä ja en kyllä itsekkään tiedä. Siksi myös kysyin vinkkejä että mitä muiden seksissä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillistä, suurin osa miehistä on tuollaisia ettei naisen nautinto kiinnosta, kunhan kummatkin, mies ja muna ovat tyytyväisiä. Ette selvästi ole seksuaalisesti yhteensopivia ja mies ei osaa eikä myöskään välitä tyydyttää sinua. Kännissä sitten sanoi mitä oikeasti ajattelikin eli on sinuun turhautunut kun et saa niin helposti kuin hän, hän syyllisti sinua siitä vaikka ongelma on miehen oma asenne. Naisella menee usein kauemmin kiihottumiseen sen takia ettei mies osaa kiihottaa mentaalisesti saati fyysisesti. Jos on niskakipu niin sitten kokeilee toista asentoa, istut hänen naamalleen tai jotenkin sivuttaisessa asennossa nuolee pää tuettuna, käyttää myös sormiaan toivon mukaan. Älä syyllistä itseäsi vaan katso mitä mies tekee ja onko yhtään motivaatiota edes yrittää kokeilla uusia juttuja.
Tuo etttei ole itse ikinä saanut miehen kanssa orgasmia kertoo aina jotain kemiasta, kommunikoinnista ja taidoista. Muista myös että "org
Paskan marjat ole suurin osa miehistä tuollaisia. Mikä ongelma sinulla on sälyttää syyt miessukupuolelle ja haukkua miehiä? Onko omalle kohdalle iskenyt noita tuollaisia? Se kertoo ehkä enemmän sinun vetovoimastasi ja luonteestasi jos nuo ovat kokemuksesi miehistä.
kyllä mä väitän että enenevässä määrin miehet nimenomaan kiinnittävät huomiota ennen kaikkea naisen nautintoon. Heille myös lyödään joka tuutista enemmän paineita siihen suuntaan, jolloin monet seksihäiriöt miehillä lisääntyvät puhtaasti stressistä ja suorituspaineista. Tässä maailman tilanteessa jossa naisten seksuaalisuutta ylistetään ja kannustetaan kehitykseen, luodaan miehille enemmän ja enemmän suorituspaineita. Kun se mies ei enää riitä. Ja kyse ei ole siitä että mies ajattelisi vain itseään ja munaansa vaan siitä että seksi/rakastelu semiperinteisessä mielessä on kahden ihmisen välinen tapahtuma, jossa molemmat antavat ja saavat nautintoa ja nauttivat toisistaan.
Enemmän pitäisi keskittyä seksuaaliseen vuorovaikutukseen, eikä jomman kumman osapuolen yksipuoliseen nautintoon.
En itsekään suostuisi tuollaiseen hätäiseen mieskeskeiseen seksiin. Ja tuo miehen niskaan sattuu-valitus on pelkkää pelleilyä, on useita eri asentoja joissa voi antaa suuseksiä naiselle jos niska jossain asennossa väsyy. Miestä ei vaan kiinnosta sinun nautintosi kun hän kuitenkin joka kerta saa oman nautintonsa, niin ongelma ei kosketa häntä. Mies ei välitä nautinnosta siä.
Lopetan anteeksipyytely ja itsesi syyttely. Sinussa ei ole mitään vikaa. Mies ei välitä sinusta. Jos olet jo yrittänyt keskustella asiasta ja yrittänyt korjata asiaa, eikä parannusta ole näkösällä, vaihda miestä.
Rima miesten suhteen on naisilla näköjään helvetissä.
*Mies ei välitä nautinnostasi (kirjoitusvirhe edellisessä viestissäni)
Tuntuisi silti epäreilulta kehoittaa nuolemaan kauemmin kun en minäkään häneltä sen kauemmin ota suihin, tosin itse vaan sen takia että mitä kauemmin otan niin nopeammin tulee yhdynnässä, niin en voi montaa minuuttia.
Ja olen ihan varma että noin mieskin miettii että miksi hänen pitäisi nuolla kauemmin kun en minäkään niin vastavuoroisesti tee.
Enkä itseasiassa edes nauti siitä kauhean paljoa, pidän enemmän yhdynnästä ja on vaikea rentoutua suuseksissä kun en tiedä mitä toinen ajattelee ja tuntuu että ajattelee että loppuispa jo. Välillä sanoo että voisi tehdä sitä koko yön mutta ei se siitä parista minuutista pidempään ole jatkunut ja mies ei ole kovin hyvä koko hommassa enkä oikein uskalla mitään sanoa kun niin herkästi suuttuu.
"Miten kauan mies tuota sinulle tekee? Kyllä tuokin mua pari minuuttia suutelee ja nuolee. Tuntuu että olen vain liian vaativa kun ei tuo riitä.."
No en ole ottanut aikaa, mutta paljon kauemmin kuin pari minuuttia. Kyllä varmaan 10-20 minuuttia menee lämmittelyihn ainakin jos pitäisi lähteä veikkaamaan, joskus vähän vähemmän ja joskus voi mennä tuota pidempäänkin, jos ensin vaikka sohvalla halaillaan, pussaillaan ja kiusoitellaan ennen kuin lähdetään varsinaisesti esileikkiin makkarin puolelle. Pari minuuttia ei riitä mihinkään, miehelle kärsivällisyyttä peliin. Eikö se olisi miehellekin vain kivaa, kun olisit lopulta ihan kunnon panetuksessa ja todella haluaisit häntä kun lopulta aloitatte itse aktin. Ihan rauhassa, kelloon katsomatta ja kiirehtimättä nauttikaa vain toistenne kiusoittelusta ja halailusta, hyväilystä ja nuolemisesta ilman paineita.
Mulla auttaa sekin, että en aseta seksiin mitään odotuksia ja paineita, että joka kerta pitää kummankin tulla, vaan lähden siitä että molemmat nauttii yhdessä ja tuottaa toiselle mielihyvää. Yleensä tämä kyllä johtaakin siihen, että kumpikin tulee, kun on rento ja hyvä fiilis.
Ja edelliseen lisäyksenä vielä, että et todellakaan vaadi liikaa. Se on normaalia, että nainen kaipaa ja tarvitsee lämmittelyä, kiehnäystä, herättelyä ja hekumointia. Sulla on siihen täysi oikeus ja pikemminkin se on se seksin suola mun mielestä, toivottavasti miehesikin oppii nauttimaan siitä. Ainakin oma mieheni sanoo, että seksi on silloin parasta kun kuulee ja näkee miten nautin ja huokailen pitkän hellimisen jälkeen.
Saan niin kiinni tästä.
Miehet eivät kaikki kai ymmärrä sitä, miten naista tulee käsitellä. Toki joo, naisen on hyvä kertoa mitä toivoo, mutta kyllä pitää mieheltäkin löytyä oma-aloitteisuutta ja uteliaisuutta tutkia ja kysyä ja havainnoida.
Koska miehet kiihottuvat eri tavalla kuin naiset, esimerkiksi ovat sopivan objektin nähtyään muna pystyssä, he helposti ajattelevat naistenkin kiihottumisen tapahtuvan näin suoraviivaisesti.
Naisen kiihotus tapahtuu ymmärtääkseni pitkälti mielessä. Jos ei kiihottumista ole, ei ole orgasmiakaan. Aina on yksilöllisiä eroja, mutta näin keskimäärin.
Klitoris ja mieli. Niitä täytyy stimuloida seksipuheella, halupuheella, kiusoittelulla ja määrätietoisuudella.
Räpellys ja sisään on niin väärä lähestymistapa. Vika ei ole naisten eikä miesten. Toista ei voi opettaa, jos toinen ei ole utelias oppimaan. Asenne pitää olla kunnossa.
Naisen nautinto vaatii soidinmenot, ihan samoin pitkään yhdessä olleella pariskunnalla kuin vastarakastuneillakin. "Tulos ja ulos"-seksi ei tunnu naisesta miltään, vaan tuntuu vain siltä että on käyttöesineenä.
Niin ne eläimetkin leikkii ja liehittelee ennen parittelua, sano miehellesi että haluatko jäädä toiseksi sinisorsalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja en siis tarkoita että syyttäisin nyt vain miestä. Tuntuu vain että hän ei ymmärrä että nainen ei saa orgasmia samalla tavalla kuin mies ja tarvitsee klitorissimulaatiota. Silloin kun aloin itseäni hieromaan samalla niin oli loukkaantunut että hänessä vikaa.. koitin selittää ettei meidän seksissä mikään koske mun klitorikseen enkä saa mitään emätinorgasmeja, että ko paikka aika tunnoton jos ei samalla klitorikseen koske. Tuntuu ettei tuota vieläkään usko ja mulla ns takaraivossa on tunne että pitää minua viallisena naisena ja on turhautunut kun en tule vain perus panemisella. Tämän takia seksi ahdistaa :(
et saa emätinorgasmeja ja klitorissimulaatio orgasmi ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet kiihottuvat eri tavalla kuin naiset, esimerkiksi ovat sopivan objektin nähtyään muna pystyssä, he helposti ajattelevat naistenkin kiihottumisen tapahtuvan näin
Tähänkin olisi hyvä lisätä että _jotkut_ miehet, koska nuo aina-valmiina ja muna-pystyssä-kun-tissi-vilahtaa-mies jutut ovat todella oikeasta elämästä irrallaan olevia väsyneitä stereotypioita. Halua pitää osoittaa molemmin puolin eikä olettaa että mies erektoituu ja suoriutuu tuosta noin vain aina.
M40
Ja en siis tarkoita että syyttäisin nyt vain miestä. Tuntuu vain että hän ei ymmärrä että nainen ei saa orgasmia samalla tavalla kuin mies ja tarvitsee klitorissimulaatiota. Silloin kun aloin itseäni hieromaan samalla niin oli loukkaantunut että hänessä vikaa.. koitin selittää ettei meidän seksissä mikään koske mun klitorikseen enkä saa mitään emätinorgasmeja, että ko paikka aika tunnoton jos ei samalla klitorikseen koske. Tuntuu ettei tuota vieläkään usko ja mulla ns takaraivossa on tunne että pitää minua viallisena naisena ja on turhautunut kun en tule vain perus panemisella. Tämän takia seksi ahdistaa :(