Paljonko käytät pesuainetta? Laitan itse yleensä 125ml tuoksuvaa per koneellinen
Haluan, että pyykki tuoksuu puhtaalle ja hyvälle.
Kommentit (56)
Siis...oletko ap tosissasi??
Laitat kolminkertaisen määrän verrattuna vaikkapa itseeni, mahtaa olla löyhkä🤮😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden korkillisen per koneellinen.
Katsoin juuri. Korkillinen on n. 2dl.
Minun korkillinen on jotain 40ml.
Tätä ketjua lukiessa saa todella vastauksen siihen miksi osa löyhkää pesuaineelle. Näinkään yksinkertainen asia ei suju kaikilta.
Pienen lorauksen vajaaseen koneeseen, likaisempiin ja täyteen isomman lorauksen.
Hyvin vähän ja tuoksutonta. Haluan että pyykkini tuoksuu puhtaalle, en hajuvedelle.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa saa todella vastauksen siihen miksi osa löyhkää pesuaineelle. Näinkään yksinkertainen asia ei suju kaikilta.
Pesuaineiden tuoksu on ihanaa.🤗
Mitä vahvempaa, niin sen parempi vaan.
Käytän hajusteetonta Rainbow Sensitive Color nestemäinen pyykinpesutabletti
Hirveitä määriä käytätte. Noissa ohjeissahan on jo aivan liikaa. Kanssakulkijana voin kyllä sanoa, että sen haistaa. Opiskeluaikoina en voinut käyttää yleisiä pesukoneita kun ne oli kuorrutettu näillä kemikaaleilla. Lisäksi tuoksuaineet ovat useimmiten öljyjä, jotka sinällään heikentävät pesutulosta. Sinänsä marginaalisesti, mutta kuitenkin. Tuoksua olisi järkevämpää laittaa maltillisesti huuhteluainesäiliöön.
En mittaa pesuainetta, mutta kun pullon korkilla sitä laitan, niin en ihan hirveästi pesuainetta käytä. Käytän hajustettua pesuainetta ja jos laitan joihinkin pyykkeihin pienen lorauksen huuhteluainetta, niin hajustettua sekin.
Autodose-toiminto käytössä melkein aina. Eli kone annostelee itse. Käytössä hajusteeton Omo.
Hajusteettomat pesuaineet haisee aivan järkyttävän pahalta, en siedä sitä löyhkää, niin siksi käytän hajustettua.
Lakanoihin laitan hiukan tuoksuvaa huuhteluainetta.
Pesuainetta laitan 50ml 8kg koneeseen ja lisäksi etikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hajusteettomat pesuaineet haisee aivan järkyttävän pahalta, en siedä sitä löyhkää, niin siksi käytän hajustettua.
Taitaa olla pesukone likainen. Puhdas, hajusteettomalla aineella pesty pyykki kun ei tuoksu muulta kuin vedeltä, joka siitä haihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme enää käyttää huuhteluainetta? Sehän on aivan kamalaa kuraa, joka heikentää tekstiilin laatua ja kestävyyttä ja tekee siitä helpommin syttyvän. Lisäksi sotkee turhaan pesukonetta. Ja se haju
Minustakin hajusteeton pesuaine haisee pahalle, siis nimenomaan se pesuaine. Sillä ei ole mitään tekemistä koneen likaisuuden tai puhtauden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme enää käyttää huuhteluainetta? Sehän on aivan kamalaa kuraa, joka heikentää tekstiilin laatua ja kestävyyttä ja tekee siitä helpommin syttyvän. Lisäksi sotkee turhaan pesukonetta. Ja se haju
Minä käytän, koska se poistaa sähköisyyttä ja tuoksuu hyvältä, ainakin ne huuhteluaineet, joita itse käytän.
En voi käyttää talon kuivaushuonetta, koska siellä lemuaa järkyttävästi nämä hajusteelliset pesuaineet. Ilmeisesti niitä käyttää ihmiset, joilla ei ole enää hajuaistia jäljellä 🤮🤮🤮
Aloituksen tunnistaa provoksi jo kaukaa. Ja yhtä hyvin pystyi ennustamaan sen, että moni provoon lankeaa.
Itse laitan pesuainetta arviolta. En ole enää aikoihin jaksanut mitata. Määrät ovat todennäköisesti jonkun verran vähemmän, mitä purkin kyljessä on ohjeistettu. Siihen ainakin noin silmämääräisesti pyrin
Meillä on paljon pienemmät korkit tuossa LV Color-pyykinpesuainepullossa. Ehkä puolisen desiä.