Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa. Olin suorasanainen pomolle.

Vierailija
22.04.2024 |

Liittyen kollegan tuuraamiseen. Kehotti tekemään hänen työnsä tänään äkillisen poissaolon takia. Sanoin etten tiedä mitä töihinsä kuuluu. Tämä on totta. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puhuit totta. Miksi hikeennyt?

Vierailija
2/6 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aina tällaisesta tulee huono olo. Hän tuohtui kun en tiedä mitä pitää tehdä. Tämä nyt etenee eli hyväkin että aukaisin suuni. Teen jo nyt töitä joita hän olettaa poissa olevan tekevän. On täysin pihalla asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut, että minulla on omat työni tehtävänä. Pomo paikatkoon itse poissa olot. Siitä pomolle maksetaan, että huolehtii alaiset ja heidän työnsä. 

Vierailija
4/6 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aina tällaisesta tulee huono olo. Hän tuohtui kun en tiedä mitä pitää tehdä. Tämä nyt etenee eli hyväkin että aukaisin suuni. Teen jo nyt töitä joita hän olettaa poissa olevan tekevän. On täysin pihalla asioista. 

No sehän on hyvä, että avasit suusi. Nyt on sitten korkea aika selvittää, mitä kuuluu sinun tehtäviisi ja mitä kollegan tehtäviin, siis lähinnä kai sille esimiehelle, jos hän ei tästä teidän vastuunjaostanne ole tietoinen.

Vierailija
5/6 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on hyvä, että avasit suusi. Nyt on sitten korkea aika selvittää, mitä kuuluu sinun tehtäviisi ja mitä kollegan tehtäviin, siis lähinnä kai sille esimiehelle, jos hän ei tästä teidän vastuunjaostanne ole tietoinen.

Kyllä. Tämä on ollut hämärää pitkän aikaa. Nyt sain sanottua. 

Vierailija
6/6 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi