Erika jätti lautaselta yhden jutun pois ja tapahtui ihmeparantuminen!
https://www.is.fi/terveys/art-2000010319915.html
Paino laski, vyötärö kapeni, kolesteroliarvot laskivat jne. lääkärikin hämmästyi.
SUKLAA!
Kommentit (47)
Miltä lautaselta? Ruokalautaselta, syvältä lautaselta, leipälautaselta, jälkiruokalautaselta... Tää jää nyt vaivaamaan mua koko loppuviikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aattelin että rasvan leivän päältä! Itse kun melkein aina kahvin kans pakko ottaa leipää, ja aamu sekä iltapalaksi ym, ja tietty oivariinilla. Mulla tippuisi varmaan nopeaa jos kovan rasvan leivältä jättäisin pois,mut ku ei pysty :D
Tuo toimii, ja jos leivällä on jottain muita päällysteitä, ei sitä edes huomaa.
Vähennä leivänpäälle levitettävän Oivariinin määrää aluksi. Näin homma helpottuu kummasti. Sitten vaan päälle mieluisia päällysteitä. Leivän päälle syötäväksi voikin kehitellä vaikka mitä mukavaa ja täyttävää. Jos tykkää sipulista, pavuista, keitetystä perunasta ja vuorisuolasta jne NAM
Hummus 👌🏻
Lähestymistapa uutisessa on väärä. Edelleen fatsheimataan ja ruokasyyllistetään ihmisiä, vaikka tunnetusti jotkut ihmiset lihovat, vaikka eivät syö mitään. Joillakin pahat kolesterolit nousevat, vaikka eivät syö mitään.
Näin he ainakin itse uskottavasti kertovat. Minä ainakin uskon heitä, että he eivät syö mitään.
Sokeririippuvuutta ei ole olemassa. En ole ikinä nähnyt ihmistä joka syö hienoa sokeria pussista vaikka taitaa se sokeripussi löytyä melkeen joka huushollista. Mielitekoja on toki, makeeta tykkään syödä itsekin mutta ei se ole mikään riippuvuus.
Mä syön joka päivä vähän suklaata ja voin ihan hyvin. Pysyn helposti 55kg painossa. Eli ei se ihmeaine ainakaan se suklaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin minkä se jätti pois lautaselta? Perunaa veikkaisin.
Ruoan.
Kylläpä sua ottaa pattiin. 😂