Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erika jätti lautaselta yhden jutun pois ja tapahtui ihmeparantuminen!

Vierailija
22.04.2024 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000010319915.html

Paino laski, vyötärö kapeni, kolesteroliarvot laskivat jne. lääkärikin hämmästyi.

SUKLAA!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tottuu hyvään tummaan suklaaseen ei voi huom. voi syödä enää esim. Fazerin Sinistä. 🤮🤮🤮

Eikä voi olla kertomatta tästä kaikille, aina kun mahdollista

Kylläpä sua ottaa pattiin. 😂

Vierailija
42/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä lautaselta? Ruokalautaselta, syvältä lautaselta, leipälautaselta, jälkiruokalautaselta... Tää jää nyt vaivaamaan mua koko loppuviikoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin että rasvan leivän päältä! Itse kun melkein aina kahvin kans pakko ottaa leipää, ja aamu sekä iltapalaksi ym, ja tietty oivariinilla. Mulla tippuisi varmaan nopeaa jos kovan rasvan leivältä jättäisin pois,mut ku ei pysty :D

Tuo toimii, ja jos leivällä on jottain muita päällysteitä, ei sitä edes huomaa.

Vähennä leivänpäälle levitettävän Oivariinin määrää aluksi.  Näin homma helpottuu kummasti. Sitten vaan päälle mieluisia päällysteitä.  Leivän päälle syötäväksi voikin kehitellä vaikka mitä mukavaa ja täyttävää. Jos tykkää sipulista, pavuista, keitetystä perunasta ja vuorisuolasta jne NAM

Hummus 👌🏻

Vierailija
44/47 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymistapa uutisessa on väärä. Edelleen fatsheimataan ja ruokasyyllistetään ihmisiä, vaikka tunnetusti jotkut ihmiset lihovat, vaikka eivät syö mitään. Joillakin pahat kolesterolit nousevat, vaikka eivät syö mitään. 

Näin he ainakin itse uskottavasti kertovat. Minä ainakin uskon heitä, että he eivät syö mitään.

Vierailija
45/47 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeririippuvuutta ei ole olemassa. En ole ikinä nähnyt ihmistä joka syö hienoa sokeria pussista vaikka taitaa se sokeripussi löytyä melkeen joka huushollista. Mielitekoja on toki, makeeta tykkään syödä itsekin mutta ei se ole mikään riippuvuus.

Vierailija
46/47 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka päivä vähän suklaata ja voin ihan hyvin. Pysyn helposti 55kg painossa. Eli ei se ihmeaine ainakaan se suklaa ole.

Vierailija
47/47 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä se jätti pois lautaselta? Perunaa veikkaisin.

Ruoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän