Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erika jätti lautaselta yhden jutun pois ja tapahtui ihmeparantuminen!

Vierailija
22.04.2024 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000010319915.html

Paino laski, vyötärö kapeni, kolesteroliarvot laskivat jne. lääkärikin hämmästyi.

SUKLAA!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näistä: 

- voileivät, niitähän tulee syötyä nälässä paljon

- makarooni

- rasvaiset kastikkeet

- peruna, turvottaa,täyttävä

Vierailija
22/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se oli se aine, haluaako joku paljastaa?

Sokeri. Ehkä jopa tuossa aloituksessa mainitussa suklaan muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se nainen veti sokeria lautaselta? Tuskin.

Vierailija
24/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako näitä suljettuja juttuja tänne edes postata. Ei näistä oikein keskustelua saa. 

Aina voi kopioida jutun tänne muiden luettavaksi.

Vierailija
25/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti ruoan pois lautaselta ja kummasti paino tippuu kilon päivässä. 

Vierailija
26/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Yritin kysellä tätä toisessa ketjussa jo...

Vierailija
27/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin että rasvan leivän päältä! Itse kun melkein aina kahvin kans pakko ottaa leipää, ja aamu sekä iltapalaksi ym, ja tietty oivariinilla. Mulla tippuisi varmaan nopeaa jos kovan rasvan leivältä jättäisin pois,mut ku ei pysty :D

Tuo toimii, ja jos leivällä on jottain muita päällysteitä, ei sitä edes huomaa.

Vierailija
28/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin että rasvan leivän päältä! Itse kun melkein aina kahvin kans pakko ottaa leipää, ja aamu sekä iltapalaksi ym, ja tietty oivariinilla. Mulla tippuisi varmaan nopeaa jos kovan rasvan leivältä jättäisin pois,mut ku ei pysty :D

Vähennä leivänpäälle levitettävän Oivariinin määrää aluksi.  Näin homma helpottuu kummasti. Sitten vaan päälle mieluisia päällysteitä.  Leivän päälle syötäväksi voikin kehitellä vaikka mitä mukavaa ja täyttävää. Jos tykkää sipulista, pavuista, keitetystä perunasta ja vuorisuolasta jne NAM

Vierailija
29/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähennä leivänpäälle levitettävän Oivariinin määrää aluksi.  Näin homma helpottuu kummasti. Sitten vaan päälle mieluisia päällysteitä.  Leivän päälle syötäväksi voikin kehitellä vaikka mitä mukavaa ja täyttävää. Jos tykkää sipulista, pavuista, keitetystä perunasta ja vuorisuolasta jne NAM

Itse pidän ylähuulta siinä leivällä. Ja ennenkuin hampaat tulee nappaan sen taakse. Mulla onkin aina lihaa leivällä! Dadaa...

Vierailija
30/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että suklaalla tarkoitetaan tummaa suklaata jossa suklaata vähintään 70%? Miksi sitä muuten kutsuttaisiin suklaaksi. Esim lähinnä maitoa, rasvaa, sokeria sisältävässä levymuotonakin myytävissä makeisissa joita virheellisesti joskus suklaaksi kutsutaan on itse suklaata vain pieni ripaus maun vuoksi

Vierailija
31/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Jätä leipä pois, niin sitten paino tippuu. Jos syöt leipää vähintään 3 kertaa päivässä voin kanssa, siitä tulee helposti 400-600 kaloria mikä on pienen aterian verran ja kolmannes vähän liikkuvan päivän energiantarpeesta. Ja tuo kalorimäärä siis pelkästä leivästä ilman rasvaa.

Vierailija
32/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus sokeri tai muut nopeat hiilihydraatit.

Vierailija
33/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaan terveysvaikutukset ovat moninaiset. Suklaa on terveellistä mm. siten, että se nostattaa mielihyvän tunnetta lisäävää serotoniinia. Kun nautit suklaata, huomaat heti sen energiaa tuovan, piristävän vaikutuksen. Pieni pala suklaata nostattaa energiatasoja ja auttaa jaksamaan paremmin arjen rientoja. Suklaa, ja etenkin tumma suklaa, sisältää runsaasti antioksidantteja, jotka auttavat vähentämään sydän- ja verisuoniongelmien todennäköisyyttä. Suklaan sisältämä magnesium rentouttaa lihaksia, auttaa muodostamaan uutta kudosta ja korjaa DNA:ta. Koska suklaa sisältää myös kalsiumia, auttaa se ehkäisemään osteoporoosia. Täyteläinen koostumus voi auttaa myös yskänärsytykseen, kaakaon sisältämät aineet voivat helpottaa ärtynyttä kurkkua.  Suklaa vaikuttaa positiivisesti myös muistiin sen sisältämien flavonoidienkautta.

Nuo mainitsemasi terveysvaikutukset ovat kaakaosta. Tavallinen maitosuklaa sisältää tyypillisesti vain 30 % kaakaota ja 50 % sokeria, se ei ole terveellistä millään mittarilla. Varsinkin, kun suklaan temperointi hajottaa valtaosan kaakaon terveyttä edistävistä yhdisteistä.

Jotta suklaa on terveellistä, se pitää syödä mahdollisimman tummana, jotta siinä on paljon kaakaota, mutta mahdollisimman vähän lisättyä sokeria. Vielä parempi on käyttää puhdasta kaakaojauhoa tai kaakaonoibsejä. Ne ovat temperoimattomia, eli kaikki hyvä tallella, ilman sokeria.

Vierailija
34/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tottuu hyvään tummaan suklaaseen ei voi huom. voi syödä enää esim. Fazerin Sinistä. 🤮🤮🤮

Vierailija
35/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tottuu hyvään tummaan suklaaseen ei voi huom. voi syödä enää esim. Fazerin Sinistä. 🤮🤮🤮

Eikä voi olla kertomatta tästä kaikille, aina kun mahdollista

Vierailija
36/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää rasvasipaisun pois leivän päältä, niin eipä tuo vaikuta, ellet sitten vedä kymmentä voikkaria päivässä.

Jotkut kuvittelee näin ja samalla mättävät leivälleen juustoa ja makkaraa. Haloo!

Vierailija
37/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerma?

Vierailija
38/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto?

Vierailija
39/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvii myös rasvaa, vaihda siniseen keijuun. Ja kaikki missä on sydänmerkki ovat hyviä. Sydänkurssilla opittua. Lähituttava lopetti kokonaan kaiken rasvan ja arvot heitti häränpyllyä niin paljon että meinasi tulla sairaalareissu. Rasvan pitää olla hyvälaatuista, ja mm avokado tekee ihmeitä. Puolikkaan saa syödä päivässä tai muutaman viikossa. Laskee kolestetolia, auttaa ihoa ym. 

Vierailija
40/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasva palaa rasvalla, kun syöt sitä oikean määrään päivässä. Itse laihdutan ja mun rasvan päiväannos on 50g. Joudun lisäämällä lisäämään rasvaa, koska keho sen rasvan tarvii. Mun päivän rasvat; rypsiöljy, voi, pellavarouhe, granola pähkinä siemensekoitus, becel 38%. Kuukaudessa putoaa 4kg paino. Tuo on viimeinen rutistus ja tavoitteeseen 19.5. mennessä. Hht ja prot. lasken myös. Ja kyllä, syön myös herkkuja, merkkaan ne ylös tai liikun viikolla enemmän ja hyödynnän sen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme