Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RV34, en kerta kaikkiaan jaksa enää, mistään ei saa apua.

Vierailija
22.04.2024 |

Kyseessä on toinen raskaus ja esikoisen kanssa ei ollut mitenkään näin kamalaa vaikka ei se mukavaa ollut silloinkaan. Olo on niin tuskainen, väsynyt ja kivulias. Verikokeessa kävi ilmi että hemoglobiini on 96 ja ferritiini 4, ohjeeksi sain syödä rautaa joka toinen päivä, ikään kuin se ehtisi tässä auttamaan ennen synnytystä. Olen niin loppu, huomaan että mielessä on alkanut pyörimään itsetuhoisia ajatuksia. Neuvolassa kerroin tästä kaikesta ja sain osakseni säälihymyä ja ''nooh kohta helpottaa''. Miten tätä pitäisi jaksaa vielä useampi viikko, itken nytkin tätä kirjoittaessani, olo on kertakaikkisen kamala. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko puoliso tulla mukaan neuvolaan vaatimaan rautainfuusiota? Jos Ap on itse liian väsynyt lyömään nyrkkiä pöytään, niin ehkä puolisosta olisi apua? 

Tai ehkä yksityiseltä lääkäriltä voisi saada lähetteen julkisen puolen rautainfuusioon?

Vierailija
42/42 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö maksamakkaraa 30g kolmena päivänä viikon ajan. 4 päivänä verilättyjä, 7 verilättyä/pv. Näin minut ohjeistettiin hb nousuun, jotta pääsin suunniteltuun sektioon. Oli siis vain viikko aikaa nostaa arvoja. Nousi, laitokselle mennessä hb 128

itse olin niin väsyny ja hermoraunio, että olisin voinu pilkkoa kaikki huonekalut polttopuiksi. Kolmatta odotin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla