Olenko liian vaativa miestä kohtaan?
Kaipaan tosi paljon sellaista, että meillä olisi miehen kanssa jotenkin enemmän juteltavaa (hän juttelisi enemmän) ja, että mies osoittaisi himoa ja halua sanoin ja vaikka viestein pitkin päivää. Mutta olenko vaan liian vaativa?
Meillä arki menee kutakuinkin näin:
Mies tulee töistä kotiin. Moikataan. Kysytään miten päivä on mennyt ja kerrotaan lyhyesti miten on mennyt. Itse olisin tuossa kohtaa valmis hyppäämään kiinni häneen ja kaipaisin, että hän veisi mut seinää vasten ja kuiskaisi korvaan "Oon halunnut sua koko päivän ja nyt otan sut.".
Tällaisen toivetilanteen sijaan hän on kertonut, että tarvitsee sellaisen oman rauhallisen hetken aina töiden jälkeen ja hän menee puhelimelle ja syö samalla jotain tai menee sohvalle makoilemaan ja puhelimelle.
Jonkun tunnin päästä lähdetään salille, jossa molemmat tekee omat treeninsä. Autossa ei puhuta mitään, ellen ole aloitteellinen. Mies kyllä aina vastailee tai myötäilee, jos kerron jotain. Sanon vaikka, että "Tuohon taloon on näköjään elettu tehdä nyt sitä remonttia."
Kun tullaan kotiin aletaan laittaa ruokaa. Siinä saattaa olla jotain hassuttelua ja halaillaan ja pussaillaan. Kun syödään kyselen onko ruoka hyvää ja saatetaan jutella siitä miten hyvin valkosipuli sopii ruokaan jne., mutta joudun itse olemaan jatkuvasti aloitteellinen, jos haluan jutella.
Sitten illalla löhöillään sohvalla lähekkäin. Mies katsoo elokuvaa ja itse luen kirjaa tai katsotaan yhdessä elokuvaa. Sitten mennään nukkumaan ja peiton alle päästyämme mies alkaa viedä kättä rinnoille ja pilluun, mutta ei puhu taaskaan juuri mitään. Saattaa sanoa jotain, että "Nä sun rinnat ja perse on ihan täydelliset".
Sitten hän tulee päälle ja aletaan panna vaikken ole millään tavalla tunnelmassa mukana.
Sitten nukahdetaan lusikkaan ja aamulla hän usein tekee mulle aamiaisen. Jutellaan kuinka hyvin on nukuttu. Halaillaan, suukotellaan ja lähdetään töihin ja toivitellaan hyvää kivaa päivää jne.
Olenko vaan vaativa kun haluaisin kokea jotain sellaista syvempää yhteyttä vai onko miehet tällaisia jörrejä useinkin?
Hän ostaa kukkia mulle, hakee ja vie autolla mua milloin minnekin. Jos itken tai olen kipeänä, hän on aina tukena. Hän kehuu mua kauniiksi ja halailee ja suukottelee.
Kaipaisin myös sitä, että hän ehdottaisi asioita seksimme, kertoisi oma-aloitteisesti mitä haluaa kokeilla ja olisi jotenkin kiinnostunut ja utelias tietämään mikä tuntuu mulle hyvälle. Kun itse ehdotan asioita seksiimme, ne sopii hänelle aina. Mutta esim. jos jotain mietitään ostettavaksi seksikaupasta, tuotteet jää ostamatta ellen itse niitä sieltä tilaa.
Mies on jotenkin sellainen aikaansaamaton tietyissä asioissa ja se raivostuttaa. Tai sitten itse olen vaan ihan liian vaativa.
Onko muilla tällaista?
Kommentit (49)
Tuore suhde ja nyt jo hiipunut. Mietihän minkälaista on viiden vuoden päästä.
Miksi olla toisen kanssa jos ei ole kunnollista henkistä ja fyysistä yhteyttä. Kumppanin kanssa pitää pystyä keskustelemaan ihan kaikesta, esim. unelmista ja toiveista, päivänpolttavista ja filosofioista ja suhteessa tulee olla hulluna himosta toiseen. Muutoin sitä ollaan vaan otettu se joku kenet sai ja tyydytty tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuore suhde ja nyt jo hiipunut. Mietihän minkälaista on viiden vuoden päästä.
Miksi olla toisen kanssa jos ei ole kunnollista henkistä ja fyysistä yhteyttä. Kumppanin kanssa pitää pystyä keskustelemaan ihan kaikesta, esim. unelmista ja toiveista, päivänpolttavista ja filosofioista ja suhteessa tulee olla hulluna himosta toiseen. Muutoin sitä ollaan vaan otettu se joku kenet sai ja tyydytty tilanteeseen.
Jos luulet, että suhteessa pitää olla hulluna himosta, niin se koskee vain kanivaihetta
Vierailija kirjoitti:
sä ap olet kukkuu, toi sun kuvailemasi mies on melkein täydellinen.
Mä mietin ihan samaa! On läheisyyttä, hellyyttä, hassuttelua, halailua, suukottelua, seksiä ja mies huomioi vielä muutenkin tekemällä mm aamupalaa, auttaa ja pitää huolta, jos olet kipeä. Saisinpa mä tuollaisen miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sä ap olet kukkuu, toi sun kuvailemasi mies on melkein täydellinen.
Minusta taas tuo aloitus ei kuulostanut kauhean hyvältä, vaikka siitä jättäisi nuo seksiongelmat pois. Ei kunnon juttelua tai juurikaan läheisyyttä. Mulle ainakin on todella tärkeää, että kumppanin kanssa voi jutella muustakin kuin jostain ruoan valkosipulisuudesta tai työpäivästä. Ymmärrän kyllä tarpeen omalle ajalle työpäivän jälkeen, mutta kyllä tuo omaan korvaan kuulosti aika etäiseltä tavalta olla suhteessa. Minä juttelen joka päivä puolisoni kanssa jostain kiinnostavista tai syvällisemmistä aiheista, enkä jaksaisi toisenlaista suhdetta. Small talkkia voi harrastaa ihan tarpeeksi kaikkialla muuallakin.
Miten muka ei läheisyyttä? Kerrottiin halailusta, pussailusta, sohvalla lähekkäin lojumisestä, lusikassa nukkumisesta jne.
Voisiko toimia, että ap itse laittaisi päivällä tekstarin miehelleen, jossa vihjaa illalla olevan seksiä? Se voisi auttaa tunnelmaan virittymiseen. Kun noita olisi muutama joskus laitettu, tajuisi/osaisi mieskin tehdä samaa.
Henkisen yhteyden ja aitojen tunteiden puuttuminen haijastuu suhteeseen, varsinkin seksielämään. Kädenlämpöisen ei pidäkään riittää vaikka yhteiskunta sosiaalistamalla siihen painostaakin (varsinkin naisia).
Vierailija kirjoitti:
Voisiko toimia, että ap itse laittaisi päivällä tekstarin miehelleen, jossa vihjaa illalla olevan seksiä? Se voisi auttaa tunnelmaan virittymiseen. Kun noita olisi muutama joskus laitettu, tajuisi/osaisi mieskin tehdä samaa.
Tai sitten mies turhautuu kun tiedossa samaa jyystöä ilman mitään spontaania.
Miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä ap vielä.
Kiitos 17! Melkein kostuin jo tuosta, että joku tuntematon kirjoittaa, että olisi liekeissä.
Oon tajunnut tässä omasta halusta ja seksuaslisuudesta asioita. Mä tarvitsen halun syttymiseen ja kiimaan jotain seuraavaa. Tä on siis täysin fantasiaa, mutta toivoisin seksiarjen olevan tällaista:
-Mies laittaa töistä viesti, jossa kertoo, että haluaa tänään kotiin päästyään sormettaa ja nuolla mulle orgasmin ja kertoo haluavansa katsella kun nautin.
-Olen laittamassa pyykkejä, kun mies menee takaani ohi, koskettaa ja puristaa peppuani ja kertoo korvaani kuiskaten, että näytän pantavalta ja aikoo kohta ottaa mut..ja jatkaa matkaansa.
-Mies tulee taakseni seisomaan ihan kiinni ja ottaa vyötäröltä kiinni... siirtää kätensä mun paidan alle ja alkaa hieroa rintojani ja kuiskaa samalla korvaani, että aikoo myöhemmin illalla nuolla mun rintoja ja samalla sormettaa mua ja sitte
Itse tykkään tehdä vaimolle noin, mutta hän ei tykkää siitä. Esim. eilen istuskeltiin sohvalla vierekkäin, hieroin hänen reisiään, silitin käsivarsia jne., hieroin päänahkaa. Vaimo vain istui paikallaan eikä koskenut minuun. Hän voi kyllä halata nätisti, mutta ei ikinä seksuaalisesti. Asia ei ole minulle valtavan tärkeä, koska hän on sängyssä erittäin kiihkeä ja syttyy sekunneissa, ei tarvitse pitkää valmistelua.
Mies on vaan lukenu tältä palstalta, että vonkaaminen on kauheinta mitä mies voi naiselle tehä. Saati perseen puristelu. Yök! Naisen haluthan siitä menee ainaki kuukaudeksi.