Olenko liian vaativa miestä kohtaan?
Kaipaan tosi paljon sellaista, että meillä olisi miehen kanssa jotenkin enemmän juteltavaa (hän juttelisi enemmän) ja, että mies osoittaisi himoa ja halua sanoin ja vaikka viestein pitkin päivää. Mutta olenko vaan liian vaativa?
Meillä arki menee kutakuinkin näin:
Mies tulee töistä kotiin. Moikataan. Kysytään miten päivä on mennyt ja kerrotaan lyhyesti miten on mennyt. Itse olisin tuossa kohtaa valmis hyppäämään kiinni häneen ja kaipaisin, että hän veisi mut seinää vasten ja kuiskaisi korvaan "Oon halunnut sua koko päivän ja nyt otan sut.".
Tällaisen toivetilanteen sijaan hän on kertonut, että tarvitsee sellaisen oman rauhallisen hetken aina töiden jälkeen ja hän menee puhelimelle ja syö samalla jotain tai menee sohvalle makoilemaan ja puhelimelle.
Jonkun tunnin päästä lähdetään salille, jossa molemmat tekee omat treeninsä. Autossa ei puhuta mitään, ellen ole aloitteellinen. Mies kyllä aina vastailee tai myötäilee, jos kerron jotain. Sanon vaikka, että "Tuohon taloon on näköjään elettu tehdä nyt sitä remonttia."
Kun tullaan kotiin aletaan laittaa ruokaa. Siinä saattaa olla jotain hassuttelua ja halaillaan ja pussaillaan. Kun syödään kyselen onko ruoka hyvää ja saatetaan jutella siitä miten hyvin valkosipuli sopii ruokaan jne., mutta joudun itse olemaan jatkuvasti aloitteellinen, jos haluan jutella.
Sitten illalla löhöillään sohvalla lähekkäin. Mies katsoo elokuvaa ja itse luen kirjaa tai katsotaan yhdessä elokuvaa. Sitten mennään nukkumaan ja peiton alle päästyämme mies alkaa viedä kättä rinnoille ja pilluun, mutta ei puhu taaskaan juuri mitään. Saattaa sanoa jotain, että "Nä sun rinnat ja perse on ihan täydelliset".
Sitten hän tulee päälle ja aletaan panna vaikken ole millään tavalla tunnelmassa mukana.
Sitten nukahdetaan lusikkaan ja aamulla hän usein tekee mulle aamiaisen. Jutellaan kuinka hyvin on nukuttu. Halaillaan, suukotellaan ja lähdetään töihin ja toivitellaan hyvää kivaa päivää jne.
Olenko vaan vaativa kun haluaisin kokea jotain sellaista syvempää yhteyttä vai onko miehet tällaisia jörrejä useinkin?
Hän ostaa kukkia mulle, hakee ja vie autolla mua milloin minnekin. Jos itken tai olen kipeänä, hän on aina tukena. Hän kehuu mua kauniiksi ja halailee ja suukottelee.
Kaipaisin myös sitä, että hän ehdottaisi asioita seksimme, kertoisi oma-aloitteisesti mitä haluaa kokeilla ja olisi jotenkin kiinnostunut ja utelias tietämään mikä tuntuu mulle hyvälle. Kun itse ehdotan asioita seksiimme, ne sopii hänelle aina. Mutta esim. jos jotain mietitään ostettavaksi seksikaupasta, tuotteet jää ostamatta ellen itse niitä sieltä tilaa.
Mies on jotenkin sellainen aikaansaamaton tietyissä asioissa ja se raivostuttaa. Tai sitten itse olen vaan ihan liian vaativa.
Onko muilla tällaista?
Kommentit (49)
Tulet aina keksimään jotain lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki tarkemmin mitä tarkoitat?
Miesten tahtoon pitää aina "alistua" eliä seksiä milloin haluavat, ja ihan ilman mitään sytyttelyjä, kalua siisään ja sitten ulos kun mies valmis. Pitää suostua perseseksiin, suihinottoihin, ja mihin vain halukkaasti ja kuolaten.
Ja mitä se naisen saa pyytää? Tyhjän saa pyyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa nainenko ei saisi keksiä mitään uutta seksissä? Sallittu vain miehillekkö?
Onko oikeasti miehen syy jos ei himoitse vaimoaan heti kun näkee hänet. Vai pitäisiko naisen katsoa peiliin ja miettiä missä vika on.
sä ap olet kukkuu, toi sun kuvailemasi mies on melkein täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tahtoon pitää aina "alistua" eliä seksiä milloin haluavat, ja ihan ilman mitään sytyttelyjä, kalua siisään ja sitten ulos kun mies valmis. Pitää suostua perseseksiin, suihinottoihin, ja mihin vain halukkaasti ja kuolaten.
Ja mitä se naisen saa pyytää? Tyhjän saa pyyytämättäkin.
Taasko sua ahistaa. Tuskin johtuu tästä takatalvesta.
Mies on sellainen kuin on, itse olet hänet valinnut tai suostunut ja nyt haluat muuttaa hänet. Mikset valinnut heti sellaista millaisen haluat nyt? Jos mies on aluksi ollut erilainen niin tuo oman tilan kaipuun ja rauhoittuminen yksin on täytynyt näkyä taustalla, ei ihminen perusluonteeltaan niin paljoa muutu.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti miehen syy jos ei himoitse vaimoaan heti kun näkee hänet. Vai pitäisiko naisen katsoa peiliin ja miettiä missä vika on.
Kivat naisvihat sieltä.
Peilikuva on hyvä (tä kuulostaa niin itserakkaalta) ja teen itse suhteessamme usein aloitteen seksiin, vaikkei itseäni haluta. Tarvisin omien halujen syttymiseen siis sitä mitä tuolla yllä nyt olen kuvaillut. Mies on aina heti valmiina kyllä.
Eli tahtoisit miehesi lähestyvän sinua tavoilla joita hän ei haluaisi tehdä. Syttyisikö sinulla halut vaikka tiedät hänen tekevän lähentymiset ihan vain miellyttääkseen eikä siksi että haluaisi niin tehdä.
Jospa kiinnität huomiota asioihin jotka saisi miehesi haluamaan sinua eikä keinoon saada hänet teeskenteleen.
En tahtoisi puolisoltani edes halausta mikäli hän ei oikeasti niin tahtoisi tehdä.
Miehille asetetaan kyllä sen sortin suorituspaineita nykypäivänä kun tätäkin ketjua lukee että ei ihme jos seksi miehillä ahdistaa ja erektiohäiriön lisääntyvät. On käsittämätöntä miten aina ne omat toteutumattomat toiveet/fantasiat kaadetaan sen toisen osapuolen niskaan(sukupuolesta riippumatta) mies ei tee sitä, mies ei tee tätä, nainen ei tee sitä, nainen ei tee tätä. Kyllä on saatanan lapsellista ja keskenkasvuista valittamalla valittaa että siinä omassa puolisossa on aina se vika, vaikka esim hyvän ja sujuvan seksin kannalta on yhtä oleellista molempien osapuolien panos.
jos halut ja toiveet eivät kohtaa, niin sitten niistä tulee puhua tai vaihtaa kumppania jos ei puhumallakin selviä. Syy kuitenkin harvoin on pelkästään toisessa osapuolessa vaan kyllä molemmat vaikuttavat siihen millaista se seksi on. Niinkin klicheiseltä kuin sanonnat; sitä saa mitä tilaa ja niin makaa kuin petaa, kuulostavatkin niin niissä on vissiin perä. Jo raamatussa sanottiin että tee toiselle niin kuin haluat itsellesi tehtävän. Enkä tarkoita tätä nyt kirjaimellisesti, mutta kyllä se niin on että kukaan ei voi olettaa toiselta jotain mitä ei itse anna saati tuo julki toiveitansa. Helppo sitä on aina syyttää sitä toista osapuolta syystä tai toisesta, oman toiminnan korjaaminen ja itsekritiikki ja siitä oppiminen ja käytäntöön valjastaminen onkin sitten jo paljon työläämpää
Kuulostaa exältäni, nappasitkohan hänet minulta. Kiitos sinulle.
Syystäkin ex. Puistattaa ajatellakin aikaa hänen kanssaan. Ei tunneyhteyttä, ei kunnollista keskusteluyhteyttä ja huonoa, hätäistä seksiä. Keskustelut ei auttaneet joten lähdin. Tee sama itsekin.
Omg nä viestit täällä on niin aiheen vierestä, naisvihaa, vihaa ja ihmeellisiä oletuksia täynnä. Tä mun avautuminen selkeästi triggeröi ihmisiä täällä. Pahoittelut siitä kaikille.
Vähiten itse ainakaan haluan loukata yhtään ketään.
Mun mies on maailman kultaisin ja huomaavaisin. Haluaisin vaan haluta häntä ja yritän löytää keinoja. Haluaisin kiihottua hänestä ja löytää tien orgasmiin. Sitä hänkin haluaa. Tavoite on siis yhteinen.
Olen oivaltanut mikä mut saisi kiihottumaan, mutta kuten täällä joku kirjoittikin, voiko toiselta odottaa tietynlaista toimintaa, jos se ei tule luonnostaan. Puhuminen ja omista toiveista kertominen ei auta, jos toinen ei ole vastaanottavainen toiveille.
Me naiset kiihotumme niin erilaista reittiä pitkin kuin te miehet. Ja miehiä ja naisia on niin erilaisia toki. Mä niin ihailen miehiä, jotka haluaa panostaa naisensa/puolisonsa kiihottumiseen. Se on kai jotain sellaista seksuaalista älykkyyttä.
<3
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas tuo aloitus ei kuulostanut kauhean hyvältä, vaikka siitä jättäisi nuo seksiongelmat pois. Ei kunnon juttelua tai juurikaan läheisyyttä. Mulle ainakin on todella tärkeää, että kumppanin kanssa voi jutella muustakin kuin jostain ruoan valkosipulisuudesta tai työpäivästä. Ymmärrän kyllä tarpeen omalle ajalle työpäivän jälkeen, mutta kyllä tuo omaan korvaan kuulosti aika etäiseltä tavalta olla suhteessa. Minä juttelen joka päivä puolisoni kanssa jostain kiinnostavista tai syvällisemmistä aiheista, enkä jaksaisi toisenlaista suhdetta. Small talkkia voi harrastaa ihan tarpeeksi kaikkialla muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas tuo aloitus ei kuulostanut kauhean hyvältä, vaikka siitä jättäisi nuo seksiongelmat pois. Ei kunnon juttelua tai juurikaan läheisyyttä. Mulle ainakin on todella tärkeää, että kumppanin kanssa voi jutella muustakin kuin jostain ruoan valkosipulisuudesta tai työpäivästä. Ymmärrän kyllä tarpeen omalle ajalle työpäivän jälkeen, mutta kyllä tuo omaan korvaan kuulosti aika etäiseltä tavalta olla suhteessa. Minä juttelen joka päivä puolisoni kanssa jostain kiinnostavista tai syvällisemmistä aiheista, enkä jaksaisi toisenlaista suhdetta. Small talkkia voi harrastaa ihan tarpeeksi kaikkialla muuallakin.
<3
Onkohan ap oikeasti kertonut asian miehelle niin selvästi, että se ymmärtää sen? Miehet kun ei tajua mitään vihjeitä.
Sillä pitää sanoa suoraan, että haluan että puristat minua perseestä kun tulet kotiin. Ja että haluat sen muutenkin kopeloivan sinua.
Et vaadi liikaa. Oikeastaan aika vähän. Aikuiselle ihmiselle ei pitäisi olla temppu eikä mikään
Onpa surkee avaus. Ihan keksitty. Nainen on joko hjuora tai pyhimys. Nuorena hjuora ja sitten lapsivaiheen pyhimys ja sitten taas hjuora. Avauksessa kuvattu hjuoranaista, kaikki muu epäolennaista. Naiselle ohjeena, jos haluat hjuorasi ryhdy siksi. Hjuora on ihan kunnioitettava hyväntekijä, kun jakaa pilua maksusta.
Vierailija kirjoitti:
Omg nä viestit täällä on niin aiheen vierestä, naisvihaa, vihaa ja ihmeellisiä oletuksia täynnä. Tä mun avautuminen selkeästi triggeröi ihmisiä täällä. Pahoittelut siitä kaikille.
Vähiten itse ainakaan haluan loukata yhtään ketään.
Mun mies on maailman kultaisin ja huomaavaisin. Haluaisin vaan haluta häntä ja yritän löytää keinoja. Haluaisin kiihottua hänestä ja löytää tien orgasmiin. Sitä hänkin haluaa. Tavoite on siis yhteinen.
Olen oivaltanut mikä mut saisi kiihottumaan, mutta kuten täällä joku kirjoittikin, voiko toiselta odottaa tietynlaista toimintaa, jos se ei tule luonnostaan. Puhuminen ja omista toiveista kertominen ei auta, jos toinen ei ole vastaanottavainen toiveille.
Me naiset kiihotumme niin erilaista reittiä pitkin kuin te miehet. Ja miehiä ja naisia on niin erilaisia toki. Mä niin ihailen miehiä, jotka haluaa panostaa naisensa/puolisonsa kiihottumiseen. Se on kai
Yhdistelmä kultaisesta ja huomaavaisesta miehestä, jota vielä haluaisitkin on vaan mahdoton. Tuolla tiellä teistä tulee nyt molemmista onnettomia.
Sinähän aivan palat halusta. Avatkaa siis suhteenne tai erotkaa. Nyt menetät puolet elämästäsi. Itse en ole niin seksin perään, mutta ystävättäreni, kertoo että Tinderiin meno oli hänelle kuin olisi aarrearkun avannut. Hän ei ole ollenkaan mikään kaunotar, mutta kertoi että hän on löytänyt aivan uskomattoman osaavia seksikumppaneita. On siellä pohjasakkaakin, mutta niitä kuulemma oppii nopeasti seulomaan pois. Olen ymmärtänyt, että hänellä on viimeisen parin vuoden aikana ollut yli 50 kumppania. Hän kertoi ettei olisi koskaan arvannut kuinka hieno harrastus seksi on. Tapaa mielenkiintoisia ihmisiä.
Tarvitset nyt vain rohkeutta toteuttaa unelmasi! Et olisi täällä seksipalstalla, jollei kyse olisi sinulle hyvin tärkeästä asiasta.
Miksi näin?
Ap