Onko potilaiden kohtelu oikeasti tällaista nykyään sairaaloissa?
Lukekaa juttu ja järkyttykää! Ihmisillä ei ole enää mitään arvoa näköjään!
Kommentit (23)
Minä olen aina yksityispotilaana niin kyllä saa hyvää kohtelua ja palvelua myös.
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin viimevuonna aivan yllättäen ensiapuun ja sieltä tehovalvontaan sekä kuntoutusosastolle. Niin kipeä ja pelästynyt kun olinkin,sain jokapaikassa ensiluokkaista hoitoa ja minut kohdattiin ystävällisyydellä ja kunnioittavasti lääkäreistä hoitajiin ja labratyyppeihin. Osa kävi nopeasti ja joidenkin kanssa vietin aikaa enemmänkin sen melkein 3vkon aikana minkä vietin sairaalassa. Myös päivystyksessä on meno parantunut näiden vuosien aikana. Samaa sanoi mies kun joutui muutama kk sitten päivystykseen ja sieltä eteenpäin että hyvä oli hoito ja kohtelu. Samoin olin leikkauksessa eri sairaalassa ennen tuota episodia ja hyvää oli hoito sielläkin, ei voi valittaa.
Sama kokemus mulla, kun olen joutunut pari kertaa Malmin päivystykseen. Ensimmäisellä kerralla sain avun todella nopeasti ja pääsin jatkotutkimukseen saman tien, vastaanottanut hoitaja oli todella mukava ja huumorintajuinen. Toisella kerralla jouduin olemaan päivystyksessä monta tuntia ja useita kertoja hoitajat kävivät kysymässä vointia. Odotustila oli täynnä potilaita, ja hoitajilla todella kiire. Aulassa oli räyhääviä sekakäyttäjiä, jotka kiukuttelivat hoitajille.
Minä olin keskussairaalassa 11 viikkoa potilaana. Tuona aikana selvisi osaston nokkimisjärjestys ja se, että oltiin naisvaltaisen alan hoidossa. Työpaikan henki kyllä vaikuttaa paljon potilaskohtaamisiin.
Osa hoitajista oli aivan ihania. Osa oli täysin väärällä alalla. Kaiiki laitoshuoltajat olivat aivan ylivertaisia toisten huomioimisessa ja ystävällisyydessä.