Selkäkipu tuhosi elämän
Fyssarilla käyty, ei apua
Lääkkeitä syön, ei apua
Yritän liikkua kivusta huolimatta, ei apua
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvattu magneetilla? Itsellä oli tulehdus jota sanottiin vain noidannuoleksi. Tulehduksen hoito on lepo, suojata tuulelta ja kylmältä.
Miten muuten sitä hoidetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Myös polvet ja lonkat kipuilee. Jokainen päivä on tuskaa.
Vaihdevuosissa pahenee kivut 80%:lla, jos ei käytä korvaushoitoa. Kohta ei pääse kävelee.
Olen vasta 24. -.-
Vierailija kirjoitti:
Kyynel
Tuliko sul parempi olo? Ootko koskaan miettinyt miksi?
Ap, en osaa antaa mitään neuvoa, jaksamista ja muuta elämäniloa vaan toivotan sinne päin.
Oletko käynyt yksityisellä lääkärillä? Itse sain sitä kautta lopulta pelastuksen.
Sama juttu.
Jollen liiku, ei satu. Lääkärin mielestä asia on ihan kunnossa, kun kerran ei satu. Minusta olisi kuitenkin kiva esimerkiksi pystyä istumaan ja kävelemään.
Mikä sinun selkäkipusi aiheuttaja on, onko sitä edes selvitetty?
Voi ei,tuo on kyllä todella lamauttavaa. Onko leikkauksella mitään tehtävissä? Auttaisiko laihdutus? Tuttavalla se hiukan helpotti oloa, vaikkei ollut kuin hyvin lievästi ylipainoinen. Selkäkipu on yksi pahimmista peloistani terveyden suhteen. Se on niin kokonaisvaltaisen tuskaista. Toivon, että sinulle löytyisi vielä jokin apu tähän <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvattu magneetilla? Itsellä oli tulehdus jota sanottiin vain noidannuoleksi. Tulehduksen hoito on lepo, suojata tuulelta ja kylmältä.
Miten muuten sitä hoidetaan?
Tulehduslääkkeillä mm; metatreksaatti
Vierailija kirjoitti:
Selvitetäänkö noita koskaan? Minulla selkäkivut ovat kestäneet 20 vuotta (en ole ap) eikä koskaan ole selvitetty. Ei mitään kuvantamisia. Sairauslomia tullut useita kuukausia tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole oikeet lääkkeet.
Mikä lääke voisi auttaa?
Mulla auttaa Lyrica, kyseessä on paha hermosärky.
Vierailija kirjoitti:
Rukous?
Pahentuvat tutkitusti kipuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitetäänkö noita koskaan? Minulla selkäkivut ovat kestäneet 20 vuotta (en ole ap) eikä koskaan ole selvitetty. Ei mitään kuvantamisia. Sairauslomia tullut useita kuukausia tämän takia.
Enpä kyllä tunne ketään selkävaivaista jonka kipujen siheuttajaa ei tiedettäisi ja olisi selvitetty.
Sama täällä.
Pari pullistumaa ja reuma.
En pysty istua ollenkaan, en edes syödessä ja jalat lähtee alta usein .
Stemppiä sulle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole oikeet lääkkeet.
Mikä lääke voisi auttaa?
Mulla auttaa Lyrica, kyseessä on paha hermosärky.
Se on vahva myrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynel
Tuliko sul parempi olo? Ootko koskaan miettinyt miksi?
Ap, en osaa antaa mitään neuvoa, jaksamista ja muuta elämäniloa vaan toivotan sinne päin.
Ei tullut, enkä ole miettinyt. Tuliko sinulle parempi olo elämänilon toivottamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä tunne ketään selkävaivaista jonka kipujen siheuttajaa ei tiedettäisi ja olisi selvitetty.
Ei niitä aina selvitetä.
Sama juttu. Pystyn nukkumaan pari yötä peräkkäin ilman buranaa, mutta sitten on jo pakko ottaa yötä vaten kuussatanen, jotta ei herää kipuihin. Vuoden nyt kestänyt. Fyssari sanoi, että lihasperäistä, eikä ole syytä konsultoida lääkäriä.
Uskon itse, että psyykkinen huono vointini oireilee selän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Pystyn nukkumaan pari yötä peräkkäin ilman buranaa, mutta sitten on jo pakko ottaa yötä vaten kuussatanen, jotta ei herää kipuihin. Vuoden nyt kestänyt. Fyssari sanoi, että lihasperäistä, eikä ole syytä konsultoida lääkäriä.
Uskon itse, että psyykkinen huono vointini oireilee selän kautta.
Vuoden kestänyt ja fyssari ei aio konsultoida lääkäriä?! Tehkää valitukset noista hoitoalan "ammattilaisista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä aina selvitetä.
Kärvistele sitten kipujesi kanssa sen sijaan että vaatisit selvittämään niiden syyn ja saisit kenties apua niihin.
Yksityinen erikoislääkäri, kuvannus? Onko tulehdusta lihaksissa selässä, onko mobilaatista edes minimaalista apua. Kannattaa myös katsoa onko närästystä (muun lisäksi), ettei sekin säteile selkään. Entä lääkkeen haitat, että pitääkö tasapainottaa vatsabakteerit, kuten buranan kanssa. Burana voi myös lisätä joillakin kipuja, jos ensin poistaa, en tiedä miksi. Lääkkeissä on eroja. Onko vitamiineja ja ravintoaineita, nesteen saanti (se vaatii joskus suolaista). Alkoholi pois. Miten nikamien laita, välilevyt ja onko selkävammaa. Entä reumaa. Älä vastaa täällä tähän.