Mistä iästä alkaa vanhuus?
Kertokaa mistä iästä teidän mielestänne slkaa vanhuus?
Kommentit (53)
Sadan vuoden sankareissa nainen n 100v sanoi, että 60- 90v ollaan senioreita ja 90v alkaa vanhuus. Ja siltä se vaikutti noiden tervaskantojen kohdalla olevan.
Vierailija kirjoitti:
Noin 70-vuotiaana.
Tulevaisuudessa vanhukset ovat vielä täysiä työelämässä. Karua.
Iäkkäille on inhottavaa tämä ikuinen iän nosto esille. Eikö saa elää ilman sitä. Joku kokee itsensä nuorekkaaksi, osalla ei kroppa toimi samoin, mitä sitten. Ikä on numero vain, sisäisesti. Ihmisten vaivat toki ovat ikäviä.
Nuori: alle 35
Keski-ikäinen: 35-65
Vanha: yli 65
Ja ei liity mitenkään kuntoon, terveyteen ym. Vanha ihminen voi olla paremmassa kunnossa kuin osa keski-ikäisistä.
Olen 70 v enkä todellakaan koe olevani vanhus. Lenkkeilen päivittäin vähintään 10 kilometria, seuraan politiikkaa ja olen muutenkin kiinnostunut hyvin monenlaisista asioista. Harrastan kultturia. Nettiä käytän sujuvasti. Onneksi olen pysynyt siinäkin mielessä hyvässa kunnossa että mitään lääkitystä en tarvitse. Siitä olen kiitollinen.
20v, alussa ei tietty ihan vielä hoksaa noin ekat 10v kun kroppa hajoaa pikkuhiljaa. Joskus 32v kuuluisi kuolla pois kun seuraava sukupolvi on saapunut.
Minun mielestä näyttää siltä, että 80-vuotiaana. Monet on vielä 70-vuotiaana hyvässä kunnossa ja yrittäjät ovat usein töissäkin vielä tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Sit ku kroppa ei skulaa enää hyvin.
Andyn ei kannata vastata tähän. 😁
30 donaa ei auta, vaikka olisi kansankeräys tehty hampaita varten jo kertaalleen.
Pää kii tyhmä. 😂
Vierailija kirjoitti:
20v, alussa ei tietty ihan vielä hoksaa noin ekat 10v kun kroppa hajoaa pikkuhiljaa. Joskus 32v kuuluisi kuolla pois kun seuraava sukupolvi on saapunut.
Minkä ikäisiä lapsia 32-vuotiailla saa olla, ja pärjäävätkö ne lapset omillaan kun äidin ja isän pitää kuolla?
..sikaa vanhuus?
..slkaa vanhuus?
WTF
Ehkä silloin kuin ei näe kirjoittaa uskottavaa tekstiä.
65v eläkkeelle, 70v vanhuus lähenee, 80v fyysinen kunto laskee ja apuja tarvii arkena, 90v sukulaiset jo huolestuu ja muutetaan palvelukotiin jossa juhlitaan 100v synttäreitä.
Siinä vaiheessa kun kyr,, ä ei seiso eikä viina maistu, silloin on vanhus.
Höh, naiset voivat saada lapsia vielä 47-49- vuotiaanakin luomusti. Ystävättäreni sai esikoisensa 47-vuotiaana ja siskoni kuopuksensa 45-vuotiaana. Gynis sanoi, että minun täytyy käyttää ehkäisyä ainakin 54-vuotiasksi asti.