Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokone rikki? Osaako joku auttaa?

Vierailija
22.01.2007 |

Kone suris ihmeellisesti tässä yks päivä, ja nyt se ei pysy päällä kun pieniä hetkiä. Siis tunnin saattaa pysyä, sitten menee pimeeks ja sit ei suostu kunnolla päälle menemäänkään. Sitten taas pitkän tauon jälkeen pysyy hetken. Oisko tuulettimessa vikaa?

Viruksia ei kone löytänyt, mutta virustorjunta ollu jostain syystä välillä pois päältä.

Siis häh. Fujitsu siemensin Amilo ois kyseessä.

Uskaltaako tätä käyttää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuuletin hajonnu ja siitä johtuen kuumenee liikaa -> sammuu

Vierailija
2/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako takuuseen mennä. ja kun sain koneen lahjaksi ja olen satavarma, ettei paketissa ollut kuittia, voi olla että joudun itse maksumieheksi. onko kenelläkään hajua, kuinka kallista lystiä takuutta huoltaminen maksaa? että kannattaako ylipäätään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki koittaa saada takuuseen ilman kuittiakin, vaikka sitten valmistajan kautta. 100-200¿ luokkaa saattaa olla tuollaisen ongelman korjaus ilman takuuta..

Vierailija
4/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imenyt pölyä sisäänsä niin ettei tuuletus toimi kunnolla

-tuuletin rikki muusta syystä

-haittaohjelmat kuormittavat jatkuvasti prosessoria

--> ylikuumenee ja sammuttaa itsensä

kait lahjan antajalla on kuitti tallessa ja aina sitä ei edes tarvi

Vierailija
5/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse amilon omistajana ja muutaman ongelman kokeneena ja asioista keskusteellena tiedän että amiloissa on juuri tuulettimen vikoja. luultiin, että se oli koneeni vika, koneessani se ei ollutkaan syynä, vaan kovalevy meni tuusannuuskaksi vajaan parin vuoden käytössä. takuuseen meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi