Muusikko ja säveltäjä Kaj Chydenius on kuollut
Kommentit (84)
Osanotto pojille Jussille ja Kallelle, vaimolle ja lukuisille ystäville.
Vierailija kirjoitti:
Valtava, hieno tuotanto. Sävelsi lukuisia runoilijoita monilta kieliltä ja oli lähes loppuun asti aktiivisesti musiikissa mukana. KOM-teatterin musiikillisen soundin oleellinen osa ja paljon muuta. Kukaan ei pysty korvaamaan.
Kukaan ei ole korvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Muusikko, säveltäjä, joka 70-luvulla oli aktiivinen vasemmistolaisissa piireissä. Hän sävelsi ja johti erilaisia kuoroja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava, hieno tuotanto. Sävelsi lukuisia runoilijoita monilta kieliltä ja oli lähes loppuun asti aktiivisesti musiikissa mukana. KOM-teatterin musiikillisen soundin oleellinen osa ja paljon muuta. Kukaan ei pysty korvaamaan.
Chydeniuksen musiikillinen tuotanto on Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon noita julkkiksia on viime aikoina kuollut. Milloin tunnustetaan että koronarokotteet on tämän takana?
Tässä tapauksessa ikä. Me emme ole ikuisesti täällä maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikillinen tuotano ei ole henkilö eikä siihen viitata sanalla "kukaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Peikot käyttävät ketä sanaa kun pitäisi kun pitäisi olla kuka.
Kuka hän oli? Kuka tuo on? Mutta: Miksi sinä seisot leffateatterin ovella? Ketä odotat?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon noita julkkiksia on viime aikoina kuollut. Milloin tunnustetaan että koronarokotteet on tämän takana?
Miten tyhmä täytyy olla, että pitää 84-vuotiaan ihmisen kuolemaan jonkinlaisena ihmettelynaiheena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea säveltäjä! Sain olla mukana Finlandia-talolla 80-vuotisjuhlakonsertissaan. Ei unohdu koskaan.
Ohis, mutta oletko vasemmistolainen?
Jonkun musiikki voi olla hyvää, vaikka ei itse ole samoilla linjoilla poliittisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi korvata? Meinaatko, että sävellykset katoavat, kun säveltäjä kuolee? :D
Pitkään saivat pojat pitää isänsä.
Hyvä! Kuollut kommari on hyvä kommari!
Luulin, että hän ollut kuolleena jo vähintään kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus aikoinaan lompakossa Chydeniuksia.
Mutta ei Kaj Chydeniuksia. Anders Chydeniuksia ne oli.
Niinpä, ja edelleen ainoa asia mikä nimestä Chydenius tulee minulle jatkossakin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään saivat pojat pitää isänsä.
Kannattaa tehdä lapset suhteellisen nuorena niin todennäköisyys olla lastensa elämässä pitkään on suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus aikoinaan lompakossa Chydeniuksia.
Mulla on vieläkin pari.
Mutta ei Kaj Chydeniuksia. Anders Chydeniuksia ne oli.