Kummasta saatte enemmän iloa ja nautintoa viikonloppuiltana, herkkusyötävästä vai viinistä?
Jos molempia ei saa vastata. Mä itse en juo alkoholia ollenkaan mutta nyt olen alkanut miettiä, menetänkö kelpo tavan rentoutua ja nauttia. Saan nautintoa hyvästä ruoasta ja pikku jälkiruoasta joka voi olla esim. kupillinen jäätelöä. Ei ongelmia painon kanssa.
Kommentit (41)
Sain gluteenittoman hampurilaisen tänään.
Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat lihavia.
Herkuista. Viini on niin hirveän pahaa ettei siitä iloa saa.
Hyvät pikku savut ja sit hyvä ruoka. Viinistä tulee darra ja sit on harmaata. Toki en ole absolutisti en tiedä juonko enään koskaan vai otanko lasillista joskus mut nyt ei tee mieli nytkin aattelin et tänään voisi tilaa pitsan.
Syön suunnilleen samalla tavalla arkena ja viikonloppuna. Viiniä en juo, siitä tulee vain päänsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Sain gluteenittoman hampurilaisen tänään. Siis tuotti enemmän iloa kuin mainittu toinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta ja seksi ensisijaisesti. Typerää käyttää vapaa-aika itsensä tuhoamiseen. Lasillinen viiniä ei ole pahitteeksi silloin tällöin, mutta ei se nautintoa tuota varsinaisesti. Herkuttelun tuomaa nautintoa en myöskään ymmärrä.
Eihän tässä ollut kyse liiallisuuksiin menemisestä ja itsensä tuhoamisesta. Herkuttelu voi hyvin olla terveellistä, mistä nyt kukakin pitää.
Useammin syötävästä, mutta eri lailla alkoholista jos se on hyvässä seurassa nautittu.
Alkoholia juon niin harvoin että kyllä se syötävä on. Minulle viikonloppuherkku voi olla rasiallinen viinirypäleitä.
Jääkylmää siideriä/lonkeroa, jotain pientä hyvää suolaista syötävää ja sauna.
Herkuista eli jäätelöstä ja suklaasta. Minulle ne eivät ole viikonloppuherkkuja, vaan jokapäiväinen vakiosyötävä. Mikään alkoholipitoinen juotava ei ole kiinnostanut koskaan. En ole eläissäni käynyt yhtään kertaa Alkossakaan.
Viinistä, mieluiten valkkari tai kuohari
En käytä alkoholia lainkaan, mutta en mä kyllä saa iloa ja nautintoa mistään herkkujen (siis vaikkapa karkkien, sipsien, jäätelön) mässäilystäkään. Eikä enää oikein maistu pizzat tai vastaavatkaan koska jotenkin niistä tulee tunkkainen ja töhnö olo eikä seuraavana yönä saa oikein kunnolla nukuttuakaan.
Ja kunnolliset yöunet taasen on asia josta todellakin nautin ja saan iloa seuraavaankin päivään. Mieluummin siis jätän "herkuttelematta", käyn lenkillä tai ainakin ulkoilemassa ja sitten pitkän suihkun jälkeen nukkumaan. Etenkin kun ei enää tule edes telkkarista mitään katsomisen arvoista edes viikonloppuisin.
Seksi ja kunnon pitkät hyvät unet.
Etanoli on liuotin ja hermomyrkky, joten noista kahdesta ehdottomasti se ylensyöminen on pienempi paha.
Ideaalitapauksessa molemmat välistä.