Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta saatte enemmän iloa ja nautintoa viikonloppuiltana, herkkusyötävästä vai viinistä?

Vierailija
20.04.2024 |

Jos molempia ei saa vastata. Mä itse en juo alkoholia ollenkaan mutta nyt olen alkanut miettiä, menetänkö kelpo tavan rentoutua ja nauttia. Saan nautintoa hyvästä ruoasta ja pikku jälkiruoasta joka voi olla esim. kupillinen jäätelöä. Ei ongelmia painon kanssa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanoli on liuotin ja hermomyrkky, joten noista kahdesta ehdottomasti se ylensyöminen on pienempi paha.

Ideaalitapauksessa molemmat välistä.

Vierailija
22/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain gluteenittoman hampurilaisen tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ehdottomasti.

Vierailija
24/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat lihavia.

Vierailija
25/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusyötävä. En juo alkoholia.

Vierailija
26/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuista. Viini on niin hirveän pahaa ettei siitä iloa saa.

Vierailija
27/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät pikku savut ja sit hyvä ruoka. Viinistä tulee darra ja sit on harmaata. Toki en ole absolutisti en tiedä juonko enään koskaan vai otanko lasillista joskus mut nyt ei tee mieli nytkin aattelin et tänään voisi tilaa pitsan.

Vierailija
28/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suunnilleen samalla tavalla arkena ja viikonloppuna. Viiniä en juo, siitä tulee vain päänsärkyä. 

Vierailija
29/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain gluteenittoman hampurilaisen tänään.  Siis tuotti enemmän iloa kuin mainittu toinen vaihtoehto.

Vierailija
30/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ja seksi ensisijaisesti. Typerää käyttää vapaa-aika itsensä tuhoamiseen. Lasillinen viiniä ei ole pahitteeksi silloin tällöin, mutta ei se nautintoa tuota varsinaisesti. Herkuttelun tuomaa nautintoa en myöskään ymmärrä. 

Eihän tässä ollut kyse liiallisuuksiin menemisestä ja itsensä tuhoamisesta. Herkuttelu voi hyvin olla terveellistä, mistä nyt kukakin pitää.

Vierailija
31/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin syötävästä, mutta eri lailla alkoholista jos se on hyvässä seurassa nautittu.

Vierailija
32/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia juon niin harvoin että kyllä se syötävä on. Minulle viikonloppuherkku voi olla rasiallinen viinirypäleitä.

Vierailija
33/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkylmää siideriä/lonkeroa, jotain pientä hyvää suolaista syötävää ja sauna.

Vierailija
34/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkistä.

Vierailija
35/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuista eli jäätelöstä ja suklaasta. Minulle ne eivät ole viikonloppuherkkuja, vaan jokapäiväinen vakiosyötävä. Mikään alkoholipitoinen juotava ei ole kiinnostanut koskaan. En ole eläissäni käynyt yhtään kertaa Alkossakaan.

Vierailija
36/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut. orgastista.

Vierailija
37/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinistä, mieluiten valkkari tai kuohari

Vierailija
38/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia lainkaan, mutta en mä kyllä saa iloa ja nautintoa mistään herkkujen (siis vaikkapa karkkien, sipsien, jäätelön) mässäilystäkään. Eikä enää oikein maistu pizzat tai vastaavatkaan koska jotenkin niistä tulee tunkkainen ja töhnö olo eikä seuraavana yönä saa oikein kunnolla nukuttuakaan.

Ja kunnolliset yöunet taasen on asia josta todellakin nautin ja saan iloa seuraavaankin päivään. Mieluummin siis jätän "herkuttelematta", käyn lenkillä tai ainakin ulkoilemassa ja sitten pitkän suihkun jälkeen nukkumaan. Etenkin kun ei enää tule edes telkkarista mitään katsomisen arvoista edes viikonloppuisin.

Vierailija
39/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummastakaan. Seksistä.

Vierailija
40/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja kunnon pitkät hyvät unet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan