Mistä huomaa vanhentumisen?
Mistä huomaa sen, että ns. ikää alkaa tulemaan?
Itse olen 36 ja olen huomannut, että en ehkä ole niin notkea kuin aiemmin. Ennen kykenin autofellatioon, mutta en enää. Koitan kyllä käydä salilla ja olla notkea, mutta kun keho ei ole kuin kaksikymppisellä, niin se ei vain ole.
Varmempi merkki on se, että "nuoriso" ärsyttää. Mikä ihme tämän päivän 15-20 vuotiaita vaivaa. Vaikuttavat ihmeellisitä vätyksiltä ja kaikilla tavoin vetämättömiltä. 50-luvullla vanhempia ihmisiä ärsyttivät "raggarit" ja vanhempien ihmisten keskuudessa nuoriso on aina ollut hulttioita.
Kolmas asia on kaupassa tai missä tahansa aspassa teitittely.
Onko muita esimerkkejä?
Kommentit (82)
Jaha, että mistä tietää... pääsääntöisesti meillä heteropiireissä ei voida käyttää tuota autofel.. kyvykkyyttä minkäänsortin mittarina, päinvastoin, kuin homo-piireissä käytetään.
Vaimolta tuli hyvä vastaus tuon asian tietämiseen, eli.. lääkärissä käynnit.. ja siellä ei enää kuulemani mukaan käsketä ottamaan alushousuja pois, näkevät kurkkuun vilkaisemalla saman asian, kuin ennen käsky oli aina "housut pois..." niin se lääketiede kehittyy..
Vierailija kirjoitti:
Kun täytyy miettiä vastaako ajan optikon vai silmälääkärin pankeille, koska ei enää näe lähelle kunnolla eli ikänäkö iskenyt. Olen jahkannut asiaa jo monta kuukautta, koska ei huvittaisi maksaa monitehoista omilla vahvuuksillani 900-1000€+kehykset ja tuo mahdollinen silmälääkäri n.200-300€.
N48
Yleensä optikolla käynti riittää, koska optikot ovat näkemisen ammattilaisia. Silmälääkärit hoitavat silmäsairauksia. Jos optikko huomaa jotakin poikkeavaa, niin hän passittaa kyllä silmälääkärille. Minut lähetettiin, kun silmänpaineet olivat normaalia korkeammat ja mun mies lähetettiin, kun hänelle ei mitenkään löytynyt linssejä, jotka olisivat riittävästi korjanneet näköä. Hänellä silmälääkäri sitten totesikin etenevän silmäsairauden.
Miettii hetken ennenku tekee jotain. Ei ehkä alkajaisiksi tee volttia,vaan eka lämmittelee.
Matemaatikolla ainakin on kolme vaihetta.
1: Unohtaa teoreemansa.
2: Unohtaa sulkea vetoketjun.
3: Unohtaa avata vetoketjun.
pissaa tulee housuun helposti nauraessa.
Ruoka maistuu huonommin
Siitä kun miehen elin on kutistunut. En ole tiennyt että sekin on mahdollista. Ja kun sohvalta kuuluu "ai ai" kun yrittää nousta ylös.
Aivan kaikki vituttaa aivan koko ajan. Siis aivan kaikki paitsi lemmikki.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun miehen elin on kutistunut. En ole tiennyt että sekin on mahdollista. Ja kun sohvalta kuuluu "ai ai" kun yrittää nousta ylös.
Onko näin? Pitänee siis valita isomunainen mies.
Puut on kasvavaneet täysiin mittoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Matemaatikolla ainakin on kolme vaihetta.
1: Unohtaa teoreemansa.
2: Unohtaa sulkea vetoketjun.
3: Unohtaa avata vetoketjun.
4. Arkun muistaa sulkea joku muu
Sähän olet nuori vielä. Kyllä se ikä näkyy siinä, ettei jaksa valvoa kello kymmentä pidempään illalla.
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet nuori vielä. Kyllä se ikä näkyy siinä, ettei jaksa valvoa kello kymmentä pidempään illalla.
Aha!
Kivuista. Jos ei mitään paikkaa särje miettii hetken onko elossa.
Toinen on lapsenlapset ja jonain päivänä, jos Herra suo, lapsenlastenlapset
Siitä kun oma lapsi bilettää baarissa ja tajuat, että sinä et ole enää se iltaelämässä viihtyvä opiskelija, vaan nyt on lapsesi vuoro. Siinä kyllä tuntee itsensä vanhaksi.
Mun ikinuori anoppini alkoi tuntea itsensä vanhaksi, kun kaikki alkoivat kävellä ohi. Oli 93 vuotias, kun tämän havainnon teki.
Sen huomaa viimeistään siitä, kun sairastuu yleensä vanhemmalla iällä puhkeavaan parantumattomaan sairauteen.
Erektio ei enää toimi teini-iän jälkeen. Siitä ainakin huomannut .
M27
Väsyttää ja johonkin niveleen tai selkään sattuu. Tai tuntuu raihnaiselta. Vartalo ei taivu ja liiku niin kuin ennen.
Tämä resonoi itselläni taas urheilumaailmaan. Melkein poikkeuksetta ovat minua nuorempia, kun kauan he olivat samaa ikäluokkaa (vrt. Oma ikäni > 40).