Mistä huomaa vanhentumisen?
Mistä huomaa sen, että ns. ikää alkaa tulemaan?
Itse olen 36 ja olen huomannut, että en ehkä ole niin notkea kuin aiemmin. Ennen kykenin autofellatioon, mutta en enää. Koitan kyllä käydä salilla ja olla notkea, mutta kun keho ei ole kuin kaksikymppisellä, niin se ei vain ole.
Varmempi merkki on se, että "nuoriso" ärsyttää. Mikä ihme tämän päivän 15-20 vuotiaita vaivaa. Vaikuttavat ihmeellisitä vätyksiltä ja kaikilla tavoin vetämättömiltä. 50-luvullla vanhempia ihmisiä ärsyttivät "raggarit" ja vanhempien ihmisten keskuudessa nuoriso on aina ollut hulttioita.
Kolmas asia on kaupassa tai missä tahansa aspassa teitittely.
Onko muita esimerkkejä?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Suututtaa, kun entisestä ketterästä tyttösestä on tullut kömpelö vanhus. Myös se, että pitää nukkua pienet päiväunet. Noh, toisaalt8a se on nautinto. Terv. mummeli 78 v.
Myös lapset ja monet ihmiset nukkuvat tyytyväisenä päiväunia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen kohteet vaihtuvat.
Ei ainakaan minulla. Kohta tulee täyteen 65 vuotta ja samat asiat kiinnostaa edelleen, kuin 18-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kun rakkoa tyhjentäessä alkaa kengän kärjet kastumaan
Ei ainakaan minulla. Vaikka mies olenkin, pissaan istuma asennossa.
Tuosta muistuukin mieleen tarina, kun Seppo kuului Gay Gambriinin omistajiin, hänellä oli tapana katsella poikien tanssia tiskin takaa ja runkata pitkään grogilasiin. Nämä tuotteet myytiin sitten asiakkaille baarin erittäin suosittussa paukussa, Kolmen Ässän paukussa eli Seppo Sällin Speciaalissa, joka siis koostui Sepon mäjäytyksestä, karamellisoidusta ruskeasta sokerista ja väkiviinasta yleensä Koskenkorvasta (joskus tiskin alta heimolaisten keittämästä pontikasta). Valmiin satsit Seppo laittoi firman kylmäkaappiin, jotta paukkuja voitiin tehdä myös hänen ollessa poissa paikalta. Kaapissa olikin juuri valmistunut vielä hieman höyryävä annos, noin pikku limpsapullon verran eli 1/3 L ja sisään pelmahti pelätty Elintarvikeviraston agentti, noin kolmeviitonen vanhapiika Johanna R. nuuskimaan paikkoja. Vittumainen, virkaintoinen muija! Hän dippasi sormensa tuotteeseen ja kysyi tarjoilijalta, "mitäs tämä sitten on?" Hämmentynyt poika sönkötti, että se on Taiginajuurta suosikki grogia varten. Johanna maistoi ja kulauttipa sitten koko astiallisen perään ja kaapien vielä etusormella jämät lasista! Tarina kertoo, että Johanna oli seuraavana maanantaina eronnut, ilman selityksiä lupaavalta virkamiehen uralta ja lähteneen Köpenhaminaan huoraksi. Uranvaihdos ei ollut taloudellinen menestys, sillä hänestä tuli mälliaddikti ja tapasi antaa jopa Christianian spurguille ja narkkareille blow jobeja tyhjiä kaljapulloja vastaan, sen verran perso hän oli tavaralle, mutta hän ei aivan enää koskaan löytänyt sitä oikeaa makua.
Et mene nukkamaan ollenkaan ,vaan torkut sohvalla.Ajantaju ,aika kuluu liian nopeasti.
Ihmissuhteet alkaa tuntua turhanpäiväisiltä. Ei kiinnostaa tavata ketään ja puhelimessa puhuminen vasta rasittavalta tuntuukin. Paras viikonloppu en sellainen, että saa olla yksinään nysväämässä viherkasvien ja pleikkaripelien parissa eikä kukaan häiritse.
Alat saamaan kukkakortteja entisten hupikorttien sijaan. Ainakin naisille käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet alkaa tuntua turhanpäiväisiltä. Ei kiinnostaa tavata ketään ja puhelimessa puhuminen vasta rasittavalta tuntuukin. Paras viikonloppu en sellainen, että saa olla yksinään nysväämässä viherkasvien ja pleikkaripelien parissa eikä kukaan häiritse.
Tämä on täysin totta ja hyvä huomio. Vaikka minulla onkin hyviä lapsuudenystäviä ja välillä soittellemme, niin tilanne on eri kuin 15v sitten. Nykyään jos joku soittaa, niin yleensä en jaksa vain vastata. En osaa selittää miks ei kiinnosta, vaikka ei mitään vastaan ketään olekkaan. Kaikilla omat elämät jne. tapaamma yhteisessä kokoontumisessa kerran-pari vuodessa ja tämä on hyvä ja kiva.
Vierailija kirjoitti:
Aika tuntuu kuluvan nopeammin.
Jostain syystä iltapäivällä aika tuntuu matelevan. Olen yökukkuja ja silloin aika kuluu siivillä.
Naisilla etenkin ryppyyntyminen, myös leuan alle vähitellen ilmestyvä heltta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täytyy miettiä vastaako ajan optikon vai silmälääkärin pankeille, koska ei enää näe lähelle kunnolla eli ikänäkö iskenyt. Olen jahkannut asiaa jo monta kuukautta, koska ei huvittaisi maksaa monitehoista omilla vahvuuksillani 900-1000€+kehykset ja tuo mahdollinen silmälääkäri n.200-300€.
N48
Mene silloin kun on 50% tarjous.
Eri. Pari viikkoa sitten kävin silmälääkärillä, tarkastettiin kaikki hyvin. Maksoi 75 e. Kaksiin lukulaseihin vaihdettiin toinen linssi koska toinen oli vielä ok, maksoivat 80 e. Kehykset oli itsellä, en niitä viitsi uusia kun entiset vielä hyvät. Yksityislääkärillä kävin. Ulkomailla. Vaikka on varaa, et tuollaisia hintoja rupea maksamaan kun edullisemminkin saa tarvittavan.
Aloin huomaamaan vähän ennen kun 70 vee täytin. Hiuksiin tuli vähän harmaita kohtia ja luita alkoi kylmällä kolottamaan. Sitä ennen en mitään huomannut kun paiskin töitä kotosalla pihahommissa ja hakkasin polttopuita kesällä ja kävin marjassa ja sienessä syksyllä. Lumenluonti käy kyllä vieläkin ja senjälkeen on aina niin raikas olo. Muuton menee mukavasti taas kun kohta on kevät ja kesä käsillä. Marjaan ja sieneen aion mennä vieläkin....
Vierailija kirjoitti:
Onko keski-ikäinen mies äreä? Kauhea aihe, mutta tuli mieleen.
Minä olin jo kaksikymppisenä. Nyt 64 ja en sen äreämpi.
Vierailija kirjoitti:
Aloin huomaamaan vähän ennen kun 70 vee täytin. Hiuksiin tuli vähän harmaita kohtia ja luita alkoi kylmällä kolottamaan. Sitä ennen en mitään huomannut kun paiskin töitä kotosalla pihahommissa ja hakkasin polttopuita kesällä ja kävin marjassa ja sienessä syksyllä. Lumenluonti käy kyllä vieläkin ja senjälkeen on aina niin raikas olo. Muuton menee mukavasti taas kun kohta on kevät ja kesä käsillä. Marjaan ja sieneen aion mennä vieläkin....
Vasta seitsemänkymppisenä hiuksissa harmaata? Minulla kolmevitosena!
Vierailija kirjoitti:
Kun täytyy miettiä vastaako ajan optikon vai silmälääkärin pankeille, koska ei enää näe lähelle kunnolla eli ikänäkö iskenyt. Olen jahkannut asiaa jo monta kuukautta, koska ei huvittaisi maksaa monitehoista omilla vahvuuksillani 900-1000€+kehykset ja tuo mahdollinen silmälääkäri n.200-300€.
N48
Mä olen aina käynyt silmälääkärillä. Ehkä tuossa viidenkympin tienoilla kannattaisi käydä edes kerran silmälääkärillä, niin hän näkee, jos on jotain vialla (siis terveydellisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rakkoa tyhjentäessä alkaa kengän kärjet kastumaan
Ei ainakaan minulla. Vaikka mies olenkin, pissaan istuma asennossa.
Varmaan kohta säädetäänkin laki,että kaikki pissaa istuallaan PAITSI poikkeushenkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Alat saamaan kukkakortteja entisten hupikorttien sijaan. Ainakin naisille käy näin.
Kun saiskin joskus kortin, mutta eihän ihmiset nykyään lähetä edes joulukortteja, muista puhumattakaan!
Kellosta. Tai kalenterista jos on vähän vanhempi.