Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaa vanhentumisen?

Vierailija
20.04.2024 |

Mistä huomaa sen, että ns. ikää alkaa tulemaan?

Itse olen 36 ja olen huomannut, että en ehkä ole niin notkea kuin aiemmin. Ennen kykenin autofellatioon, mutta en enää. Koitan kyllä käydä salilla ja olla notkea, mutta kun keho ei ole kuin kaksikymppisellä, niin se ei vain ole.

Varmempi merkki on se, että "nuoriso" ärsyttää. Mikä ihme tämän päivän 15-20 vuotiaita vaivaa. Vaikuttavat ihmeellisitä vätyksiltä ja kaikilla tavoin vetämättömiltä. 50-luvullla vanhempia ihmisiä ärsyttivät "raggarit" ja vanhempien ihmisten keskuudessa nuoriso on aina ollut hulttioita.

Kolmas asia on kaupassa tai missä tahansa aspassa teitittely.

Onko muita esimerkkejä?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ärsyttää.

Vierailija
2/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä harmaan sävyjä ilmestyy pään sisä- ja ulkopuolelle samalla lailla. Nuorena tietää kaikki vastaukset, vanhempana tajuaa ettei ole vielä kuullut kaikkia kysymyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakkoa tyhjentäessä alkaa kengän kärjet kastumaan

Vierailija
4/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa fyysisesti. Mua ei ole teititelty ja en inhoa nuorisoa.

50+

Vierailija
5/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keski-ikäinen mies äreä? Kauhea aihe, mutta tuli mieleen.

Vierailija
6/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niitä harmaan sävyjä ilmestyy pään sisä- ja ulkopuolelle samalla lailla. Nuorena tietää kaikki vastaukset, vanhempana tajuaa ettei ole vielä kuullut kaikkia kysymyksiä

Se on myös yksi merkki, kun tajuaa, että miten dorka ihminen onkaan juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneena.  Maailma edesså ilman huolia ja murheita ja kuolematon olo. En malta odottaa miten pääsen analysoimaan itseäni, kun olen 70+.

Vierailija
7/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa alkuillasta väsyttämään ja miettimään milloin olisi sovelias aika mennä nukkumaan.

Vierailija
8/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytyy miettiä vastaako ajan optikon vai silmälääkärin pankeille, koska ei enää näe lähelle kunnolla eli ikänäkö iskenyt. Olen jahkannut asiaa jo monta kuukautta, koska ei huvittaisi maksaa monitehoista omilla vahvuuksillani 900-1000€+kehykset ja tuo mahdollinen silmälääkäri n.200-300€.

N48

Vierailija
9/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alkaa alkuillasta väsyttämään ja miettimään milloin olisi sovelias aika mennä nukkumaan.

Ja vielä vanhempana ei muista, nukkuiko jo päiväunet :)

Vierailija
10/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa se on sitten kun ei enää välitä siitä, mikä aika on sovelias

Vierailija
11/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsista on kasvanut aikuisia. Joka paikkaa alkaa paljon herkemmin kolottaa ja tulee rasitusvammoja.

Vierailija
12/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen kohteet vaihtuvat.

Vierailija
13/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että ennen harmittomat pikkuasiat alkavat päivä päivältä ärsyttää enemmän.

Vierailija
14/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täytyy miettiä vastaako ajan optikon vai silmälääkärin pankeille, koska ei enää näe lähelle kunnolla eli ikänäkö iskenyt. Olen jahkannut asiaa jo monta kuukautta, koska ei huvittaisi maksaa monitehoista omilla vahvuuksillani 900-1000€+kehykset ja tuo mahdollinen silmälääkäri n.200-300€.

N48

Mene silloin kun on 50% tarjous. 

Vierailija
15/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä vain nukahdan television eteen ja herään omaan kuorsaukseeni kun olen niin äänekäs. Ei siinä mitään mietitä kun taju lähtee.

Vierailija
16/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selkeä merkki on minulle ollut se, että puhelimeni kuvagalleria on täynnä kuvakaappauksia ostettavista tuotteista mitä pitäisi muistaa hankkia ja kuvia kiinnostavista viherkasveista. 

Vierailija
17/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa, kun entisestä ketterästä tyttösestä on tullut kömpelö vanhus. Myös se, että pitää nukkua pienet päiväunet. Noh, toisaalt8a se on nautinto. Terv. mummeli 78 v.

Vierailija
18/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun netissä pitää johonkin laittaa syntymäaika ja sitä vuosi kenttää joutuu skrollaamaan pitkään, ennenkuin oma vuosi löytyy.

Vierailija
19/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakkoa tyhjentäessä alkaa kengän kärjet kastumaan

Pikkupoikana pystyin ampumaan pissin pippelistä  metrien päähän, nyt 36 vuotiaana se ehkä oikein pakaroita jännittämällä lentää metrin jos sitäkään. 60+ kaveriltani tulee pippelinpäästä sellainen valuva liru nykyään vain. Olin ylpeä taidostani ampua pissaa kauas. Mistähän tämäkin johtuu, koska ei tässä iässä eturauhassessa varsinaista ongelmaa ole.

Vierailija
20/82 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko keski-ikäinen mies äreä? Kauhea aihe, mutta tuli mieleen.

Se johtuu miesten teston laskusta, joka alkaa 35-40 vuotiaana. Testomax auttaa tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä