Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla (miesten silmissä) kun olen kasvoista kaunis mutta kroppa on löysä?

Vierailija
20.04.2024 |

Tämä on ollut ongelmani ikäni. Välillä olen laihtunut ja ollut vahva, olen ollut lihaksikas ja ollut upeat sääretkin ja takapuoli mutta sitten olen taas lihonut ja löystynyt. 

Tällä hetkellä olen oikeasti liian ylipainoinen enkä pidä vartalostani lainkaan. Rinnat ovat pienet mutta löysät, on käsivarsissa liikaa ja etenkin vatsassa, sellainen reppu. 

Kasvot minulle on todella kauniit ja usein kasvokuvia kun lisään niin miehet kehuvat paljon ulkonäköäni. 

Tiedän kuitenkin, että jos näyttäydyn kokonaan niin miehet eivät ole niin kiinnostuneita. Siksi olen jättänyt aina treffit ja tinderit pois koska olisin lopulta varmaan kuitenkin pettymys.

Esim ulkona saan hoikkana paljon huomiota meikittä ja laitettuna mutta tällaisena lihavana saan vain joskus katseita kun olen laittautunut tai laittanut parhaakseni. 

Itsetunto on aika lujilla tässä painossa ja olen pyrkinyt laihtumaan mutta enää parina vuonna kroppa ei enää kestä laihtumista vaan pitää hanakasti kiinni kiloista. Ennen laihdutun huomattava helpommin. 

En ole vanha vaan vielä sen ikäinen, että perheen perustaminen on mahdollista noin 10 vuoden ajan. 

Tiedä oikein kelpaako enää mitenkään. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Kemistä kuvittelee olevansa nainen. Lopeta se kiljun juominen, se vie sun mielenterveyden. 

Vierailija
4/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ylipainoisenakin vientiä, varmaan kauniiden kasvojen vuoksi, JA koska hymyilen paljon, haen itse katsekontaktia miehiin joista viehätyn ja teen siis myös hienovaraisia aloitteita.

Toki hoikkana huomiota sain enemmän, mutta siis ei löysä kroppa ja kilot hirveän suurta eroa tehnyt. 

Vierailija
5/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Heitä nahkarotsi niskaan ja naamaan halvat meikit. Oon nyt viime päivät kattonu Jenkki vankiloiden julkaisemia kuulusteluita. Just sun tyylinen nainen onnistui jotenkin saamaan useita miehiä joita pisteli tynnyriin. (jätä kumminkin tappo pois listalta). Näytä jännältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä