Missä ammatissa voisi työskennellä kotoa käsin?
Luulen että minulle sopisi paremmin työ, mitä saisin tehdä kotona tietokoneella. Ei tarvitsisi kulkea työmatkoja, ei tarvitsisi olla ihmisten seurassa. Nyt olen töissä lastentarhanopettajana päiväkodissa, eli ne paperit minulla on, ei muuta koulutustaustaa. Harmi vain, että näillä papereilla ei mitään etätöitä ole.
Ideoita, mihin sitä kouluttautuisi? Mitään puhelinmyyntiä tms en ala tekemään.
Kommentit (31)
Ravitsemusterapeutti. Lyhyt koulutus, toistaa vaan kaikille samaa lautasmallia ja palkka juoksee. Mitään ei käytännössä tarvitse osata. Sanot vaan että syö kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinseksityö
Tai puhelinennustajan työ. Voi myös työskennellä seksichatissa tai ennustuschatissa. Noihin hommiin pääsee lähes kuka tahansa helposti, mutta palkka on sitten kyllä todella huono, sellainen joka ei riitä elämiseen.
Laitoin mielenkiinnosta Oikotien työpaikat hakuun hakusanaksi "etätyö". Tuloksia tuli 916 kpl - erilaisia työnkuvia laidasta laitaan.
Mun tuttu on sairaanhoitaja ja tekee etätyötä, puhelimitse tekee syöpää sairastaneiden seurantaa.
Teen väitöskirjaa kotona. Harvoin tarvitsee käydä missään. Tutkijat ylipäätänsä voivat paljolti tehdä töitä etänä. Jos on opetusta, niin sitä voi joutua tehdä kampuksella. Eli voit jatkaa opintoja yliopistossa ja ryhtyä tutkijaksi.
Vaihtoehtoisesti uskoisin, että kunnista voi löytyä varhaiskasvatuksen hallintotyötä. Varmaan myös Opetushallituksesta tai Opetusministeriöstä. Miksi ei myös löydy joku järjestö, jossa osaamisestasi olisi hyötyä.
Koulutuksellasi yllätä etätöihin joissa tienaa parhaimmillaankin vain 12e tunnissa mikäli etätyö
Kaikki pääjohtajat ja kansanedustajat voi
Varmasti voisit etsiä jotain kehittämis- tai koulutustehtäviä tuollakin koulutuksella. Esim. kunnissa tai hyvinvointialueilla. Tai vaikka AVIin tarkastajaksi tms. Ks. Kuntarekry ja valtiolle.fi, niin saat käsitystä mitä on tarjolla. Monesti etätyö onnistuu.
Ohjelmoija. Tienaan kivasti vaikka on päiviä etten pysty edes istumaan kunnolla.