Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti perui illan tapaamisen

Vierailija
20.04.2024 |

Piti tavata. Asutaan samassa kaupungissa ja sanoi ettei pääse lumen takia ajamaan tänne. Tekstiviestillä perui. Ollaan tavattu jotain alle 10krt. Vituttaa aivan suunnattomasti. Tää taisi olla tässä! Laitoin vaan että ok. Mitä mieltä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähetät sille aidot tunteesi vaikka ääniviestillä. Älä säästele kiro- tai haukkumasanoja!

Vierailija
2/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paha tuosta on mitään sanoa, että olikos se sitten siinä, eikä häntä enää kiinnosta. Vai oliko hyvä syy, oli se lumi tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tekstiviestilläkö perui 🤭

Vierailija
4/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän ennen on voinut ajaa talvella? Entä julkinen liikenne?

Vierailija
5/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko edes mitään pöperöä laittanut? No niin, siinä se syy oli.

Vierailija
6/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole fiksua perua, jos on kesärenkaat alla. Toki olisi voinut ehdottaa jotain muuta tai kysyä kyytiä.

Vierailija
7/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut vain kiinnostaa tarpeeksi

Ap

Vierailija
8/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu matkasta, mä en ainakaan kesärenkaille lähtisi liukastelemaan kuin korkeintaan parin kilometrin päähän ja ihan pikkuteitä. 

Vierailija
9/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu matkasta, mä en ainakaan kesärenkaille lähtisi liukastelemaan kuin korkeintaan parin kilometrin päähän ja ihan pikkuteitä. 

Pikkutiethän ne just jäisimpiä on.

Vierailija
10/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei voisi ehdottaa menevänsä sitten deitin luo, jos deitti ei pääse hänen luokseen?

Vierailija
11/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanko vielä viestin että, harmi odotin tapaamista

Vähän harmittaa tuo jyrkkä viesti minkä laitoin

Ap

Vierailija
12/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuteillä on kaikista lumisinta. Isoilla teillä ja moottoriteillä lumi sulaa, kun monta autoa ajaa lumen päältä. 

Vierailija
13/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok oli hyvä vastaus. 

Tämän illan voit käyttää uuden deitin etsintään, jos treffiseura ei edes Soita. 

Vierailija
14/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tainnut vain kiinnostaa tarpeeksi

Ap

Noh, todella pitkälle olet päässyt, jos olette tavanneet lähes 10 kertaa. Monella se jää siihen ekaan tai tokaan kertaan -kun joutuu toteamaan, ettei näemmä ollut tarpeeksi kiinnostava. 

Vierailija
15/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meiltä loppuu leipä ja mies ei aja pätkääkään. Joko käveltävä tai pitää yrittää pärjätä ma asti että saa ruokaa kuljetuksella.

Vierailija
16/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutiethän ne just jäisimpiä on.

No tuskin voi olla jäisempiä kuin isot jäiset tiet ja niitä on viime päivinä riittänyt ainakin oman kokemukseni mukaan. 

Vierailija
17/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi deitti. Miehiä riittää.

Vierailija
18/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi kesärenkaat ja haluisin deitin tavata, menisin julkisilla tai kysyisin kyytiä tai kutsuisin luokseni. Hän ei taida haluta tapaamista.

Vierailija
19/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuteillä on kaikista lumisinta. Isoilla teillä ja moottoriteillä lumi sulaa, kun monta autoa ajaa lumen päältä. 

Voi olla lumista, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että isotkin tiet näillä keleillä on helvetin liukkaita ja niillä on enemmän liikennettä, eli peltikolareita tulee helpommin. 

Vierailija
20/29 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin deittini perui tapaamisen kuumeen takia ja laittoi kuvan kuumemittarista, joka näytti 37,2. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi