Kaikki kotona istuvat nörtit on aina kaikkein eniten häiriintyneitä
Ihmiset ketkä vain pelailevat tai hengailevat palstoilla, eivät koskaan liiku kotoolta minnekkään.
Sen takia nää palstatkin on niin toksisia, koska ne henkilöt asuttaa näitä.
Tottakai siinä on häiriintynyt, kun ei koskaan tee mitään
Kommentit (11)
Näinhän se on. Sosiaalisten kontaktien puute sairastuttaa ihmisen mielen.
No ei ole totta. Eiköhän ne ole muuallakin toksisia ja varmaan ovat koulussa tai töissä. Ja käyvät jossain ja muutama ei. Kyllä työssä käyvissä on ollut toksisia palstalla monet kerrat. Ei yhteen luokkaan voi ihmisiä laittaa.
Kotoolta on joskus kiva lähteä ulkoilemaan, mutta erityisesti työpaikkatoolta on kiva lähteä kotiin
Tuntemani häiriintyneimmät ovat olleet ihan "normaaleja" työssäkäyviä, harrastavia ihmisiä.
Monesti. Itse tosin olen muuttunut paljon ystävällisemmäksi ja rauhallisemmaksi mitä vähemmän olen viettänyt aikaa ihmisten kanssa. Ihmiset on tosi ilkeitä oikeassakin elämässä, mutta täällä te pääsette näkemään kaiken sen, mikä normaalisti pidetään siellä suljettujen ovien takana tai vaikka työpaikkakiusaajien ja kiusattujen välillä. Täällä on koko ihmisyyden laaja kirjo edustettuina.
Miettikää, se roska mitä ihmiset syytää tänne on juuri sitä, mitä perheväkivallan harjoittajat tekee uhrielleen. Nyt vaan muutkin pääse näkemään.
Juuh, ne vankiloissa istuvatkin ovat vähemmän häiriintyneitä. Se Juupajoen tyyppikin oli suorastaan mallikansalainen näihin kotona pelaileviin ja palstoilla hengaileviin verrattuna. Ap ei tietenkään kuulu millään muotoa noihin häiriintyneisiin kotona palstoilla hengaileviin, vaikka erittäin pitkäkestoisen ja kattavan tutkimuksen palstahengailijoista onkin saanut tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti. Itse tosin olen muuttunut paljon ystävällisemmäksi ja rauhallisemmaksi mitä vähemmän olen viettänyt aikaa ihmisten kanssa. Ihmiset on tosi ilkeitä oikeassakin elämässä, mutta täällä te pääsette näkemään kaiken sen, mikä normaalisti pidetään siellä suljettujen ovien takana tai vaikka työpaikkakiusaajien ja kiusattujen välillä. Täällä on koko ihmisyyden laaja kirjo edustettuina.
Miettikää, se roska mitä ihmiset syytää tänne on juuri sitä, mitä perheväkivallan harjoittajat tekee uhrielleen. Nyt vaan muutkin pääse näkemään.
Hiton hyvin sanottu. Ehkä aloittajallakin on tarve uskoa että sairaat, henkisesti väkivaltaiset ihmiset ovat kaikki jotain syrjäytyneitä ja turvallisesti vain kasvottomina ruudun takana. Kun se ei valitettavasti ole noin.
IHANAA olla rauhassa kotona. Luen, elokuvia katson, musaa kuuntelen, tanssin. Mieheni kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Sosiaalisten kontaktien puute sairastuttaa ihmisen mielen.
Sosiaaliset kontaktitkin voivat sairastuttaa mielen. Kovaäänisimmät ja dominoivimmat persoonat hallitsevat useimmiten sosiaalista kanssakäymistä ja hiljaisempi jää varjoon ja voi kokea syrjintää. Nettipalstoilla sentään kaikkien ääni tulee jollain tavalla kuuluviin.
Vajaamielinen aloitus.