Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita aikuisia naisia, jotka eivät ole koskaan käyneet gynekologilla?

Vierailija
20.04.2024 |

Itse olen 49v.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoseulonnat käyty ja nuorempana papakoe otettiin aina ehkäisyneuvolassa. Gynekologin vastaanotolla olen käynyt kahdesti elämäni aikana. Synnytyksen jälkitarkastuksessa todettiin lievä virtsarakon laskeuma. Kuntoututin itseäni vuoden ja sitten kävin omalla rahalla asiantuntijalla varmistamassa tilanteen, laskeuma oli korjaantunut. Toisen kerran varasin gynen, kun oli ollut jonkin aikaa epämääräisiä vatsakipuja, joihin ei liittynyt vuotoja eikä suolen toiminnan muutoksia. Lähinnä pelkäsin jotain munasarjasyöpää, ne ultrattiin ja onneksi kaikki oli ok. Jos ei mitään vaivaa ole, niin en kyllä käy, sen verran kallista puuhaa on.

Vierailija
42/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja otettu koepaloja kohdunsuulta, ei kiva toimenpide.

Todettiin kohdunkaulansyövän esiaste joka laseroitiin,

sen jälkeen ei ole kiinnostanut ronkittavaksi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään näillä ole ikinä bakteerivaginoosaa jotka ei käy gynellä? Tai sitten ei välitetä hajusta...

En edes tiedä mikä tämä on. Tulee vissiin jos on tekemisissä miesten kanssa?

Tulee monesti juurikin miesten kanssa yhdynnän jälkeen mutta melkeinpä yhtä monesti sen vuoksi jos kaivaa p*rsettään ja sen jälkeen samalla kädellä toosaansa. Eli heteroiden ja epähygienisten ongelma. Hiiva on niiden ongelma jotka tosiaan lappaa sokereita ja vehnää naamaansa. Sekä muhituttavat paikkojaan eivätkä esimerkiksi öisin nuku ilman alkkareita.

Vierailija
44/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 26-vuotiaana lohduttavaa kuulla, että on muitakin, jotka ei ole käynyt gynellä. 

Tuntuusi hassulta varata gynelle aikaa, koska "niin kuuluu", mutta ei ole mitään erityisiä oireita, jonka vuoksi käynti olisi paikallaan.

30-vuotiaana tulee kutsu papakokeeseen. Kyllä siellä on ihan hyvä käydä.

Mut jos ei oo edes harrastanut seksiä, ni aika kynnys on mennä sinne ronkittavaksi. Kiva sitten siinä kun ytitetään väkisin tunkea pildeen jotain tutkimusinstrumenttia joka ei vaan mene.

Kyllä itse olin neitsyenä gynen tarkastuksessa, ei mitään ongelmaa. Eihän se emätin mikään tuntematon ruumiinosa ole ilman yhdyntöjä, kyllä sinne tamponit meni ja hieromasauvat. 

Kai välineitä myös erikokoisia, varmasti löytyy sopiva. 

Vierailija
45/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynellä käynyt raskauksien ja ehkäisyn takia. Huomattavasti miellyttävämpi kokemus, kuin hammaslääkäri..jos näistä kahdesta pitää valita.

Vierailija
46/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään näillä ole ikinä bakteerivaginoosaa jotka ei käy gynellä? Tai sitten ei välitetä hajusta...

No ei ole ollut. Seksistä lähes kaikki vaivat naisilla johtuu. En harrasta seksiä, joten en joudu kärsimään muusta kuin kuukautisista. 

Vierailija
47/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä ollut eikä hiivatulehduksia. Kiitos sokerittoman ja hiivattoman ruokavalion. Sekin auttaa ettei harrasta seksiä.

No auttaa juu. Seksin harrastaminen, e-pillerit (haurastuttavat ja kuivattavat limakalvot) ja vaihdevuodet (haurastuttavat ja kuivattavat limakalvot) niitä tulehduksia naisille aiheuttaa.

Vierailija
48/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 26-vuotiaana lohduttavaa kuulla, että on muitakin, jotka ei ole käynyt gynellä. 

Tuntuusi hassulta varata gynelle aikaa, koska "niin kuuluu", mutta ei ole mitään erityisiä oireita, jonka vuoksi käynti olisi paikallaan.

Mut jos ei oo edes harrastanut seksiä, ni aika kynnys on mennä sinne ronkittavaksi. Kiva sitten siinä kun ytitetään väkisin tunkea pildeen jotain tutkimusinstrumenttia joka ei vaan mene.

Kyllä itse olin neitsyenä gynen tarkastuksessa, ei mitään ongelmaa. Eihän se emätin mikään tuntematon ruumiinosa ole ilman yhdyntöjä, kyllä sinne tamponit meni ja hieromasauvat. 

Kai välineitä myös erikokoisia, varmasti

Kaikenlaisia k llin korvikkeita käytit näköjään kumminkin epätoivoissasi 🤣 Eipä olisi tullut mieleenkään neitsyenä tunkea mitään rojua emättimeen, eikä kyllä nyt myöhemminkään. 

Vierailija
49/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta näköjään täynnä frigidejä mammoja!

Vierailija
50/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32-vuotias täällä. HPV-rokotettu, papassa käyn. Ei ole ollut vuotojen kanssa tms. ongelmia. Minipillerit uusii lääkäri, jonka tapaan 1,5 vuoden välein. Ei kuulemma ole tarvetta sen kummempaan, jos ei tule oireita.

Olet siis käynyt todella monta kertaa gynellä, miten tämä liittyi aloitukseen? :D Mutta kiitos näistä tiedoista.

Vierailija
51/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en myöskään papakokeissa vaikka kutsuja on jo tullut. En koe että on tarvetta ja muutenkin välttelen lääkäreitä. Se tulee mikä tulee.

Vierailija
52/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut 2 kertaa käymään, koska kuukautiset ei loppuneet ollenkaan. Yritin välttyä siltä ja ruinasin monta kuukautta lääkäriltä pillereitä, mutta ei suostunut ilman että tutkitaan ensin. 

Sitten oli pakko mennä, kun aloin jo olla aneeminen. Ja eihän siellä mitään ollut. Joku hormonihäiriö vaan ja sain lopultakin ne pillerit. 

Vierailija
53/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että naisten elinten syövät oireilee vasta loppuvaiheessa... Eli voi olla jo myöhäistä hoitaa.

Niin, minä täällä sairaalassa otan pilluuni stostaatti hoitoja kun syöpä ja papilloomavirusta riehuu . En ole koskaan tuntemattomienkaan miesten kanssa korsua käyttänyt... Nyt säälikää helvetisti.. 😄😄😄😄🐋

Vierailija
54/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kyllä gynellä, mutta minulla ei ole koskaan ollut bakteerivaginoosaa tai hiivatulehdusta. Ikää yli 50 v, lapsiakin on. 

Vierailija
55/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai välineitä myös erikokoisia, varmasti

Toisilla menee tamponit jne tosta vain, tosilla ei. Ja kun miettii et tamponi nyt varmaan on tosi paljon pienempi kuin joku spekula niin ei kauheasti houkuta.

Vierailija
56/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että naisten elinten syövät oireilee vasta loppuvaiheessa... Eli voi olla jo myöhäistä hoitaa.

Niin, minä täällä sairaalassa otan pilluuni stostaatti hoitoja kun syöpä ja papilloomavirusta riehuu . En ole koskaan tuntemattomienkaan miesten kanssa korsua käyttänyt... Nyt säälikää helvetisti.. 😄😄😄😄🐋

No vähenikö nyt viinan ja miesten kanssa ryplääminen.??? 

Vierailija
57/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Vanhapiika sai tarpeeksi infoa uteliaisuutensa  ja sai samalla olla muka viisas neuvoja  😂😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi