Naapuri lopetti haravoimisen ja pysähtyi tuijottamaan mennessäni autolle
Mikä homma? Siis haluaisin tietää miksi? Sosiaalisesti köyhää tuollainen käytös!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aloitus palstalle piti tehdä? No et vaikuta sinäkään kovin fiksulta.
Itse fiksuna tulit kommentoimaan :D
Mitä muuta sä odotit keskustelupalstalla? Että saat vastat täällä yksinäs omalle typerälle aloituksellesi?
Vastat? Vai vihdat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes miettii jotain tällaista? Olisit tervehtinyt.
Voisin kuvitella tuossa tapahtuneen esim. seuraavaa: Naapurisi on tovin jo haronut pihaansa, ollut ajatuksissaan, selkää alkoi jo pakottaa ja hengästyttää, ja sinun pihalle tulosi oli ikään kuin ajatuksen ja tekemisen katkaisija, ja jäi siihen haravanvarteen huilaamaan. Samalla ehkä katsoen sinuun päin, josko olisit morjestanut ja pari sanaa vaihtanut.
Huomasi, että et ole sosiaalisesti kykenevä, ja uppoutui vielä hetkeksi ajatuksiinsa ennen kuin jatkoi haravointiaan.
Sosiaalisesti älykäs haravoija olisi voinut huilata niin ettei tuijota koko matkaa. Tollasia ovat myös ylipainoiset mummot jotka pysähtyvät tuijottamaan että pääsisi valittamaan milloin mistäkin!
Kyllä on ahdistunutta ja vihamielistä porukkaa Suomi täynnä. So
Aina olen tervehtinyt kaikkia pihapiirissä, tuntemattomiakin.
Ap
Tuijottaja haluaa kerätä kaikki saatavilla olevan informaation sinusta. Ei ehkä ole nähnyt vähään aikaan ja haluaa nähdä miten sinulla menee, pienikin vinkki ulkonäössä tai käytöksessä kertoo paljon. Enemmän jopa kuin sanat.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Joidenkin naapureiden mielestä kevät on talkoiden aikaa.
Minä maksan vuokrassani sen, ettei tarvitse mennä sinne kuokkimaan puskia. Isännöitsijä hoitaa pihat ja nooden hoidon.
Ei sua vuokralaisena velvoiteta mihinkään talkoisiin. Itse asiassa ei velvoiteta edes osakkeenomistajia. Mutta sitten se palvelu ostetaan jos kukaan ei tee mitään ja kyllä se korotetuissa vuokrissa näkyy. Ole iloinen että joku ilmaiseksi hommat teidänkin taloyhtiössä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aloitus palstalle piti tehdä? No et vaikuta sinäkään kovin fiksulta.
Itse fiksuna tulit kommentoimaan :D
Mitä muuta sä odotit keskustelupalstalla? Että saat vastat täällä yksinäs omalle typerälle aloituksellesi?
Vastat? Vai vihdat?
Ihanaa päästä tarttumaan lillukanvarsiin, eikö? Kyllä sä varmasti tajusit mitä tuossa tarkoitettiin mutta sen sijaan teit itsestäsi typerän tuolla vastat/vihdat heitolla.
Aikuinen mies itkee täällä kun naapuri on katsekontaktissa, voi luoja. Selkärankaa ei ole mennä kysymään että onko pitkälle katseelle jokin syykin mutta tänne riittää pokkaa haukkua ja nimitellä.
Minulla on huppari jonka selässä lukee f*ck you.
Suosittelen sinullekin
Minä kerran kysyin eräältä mitä tuijottaa. Vastasi en mitään.
Jospa se ajatteli että haravaani et vie!!!!
Vierailija kirjoitti:
Joiltakin puuttuu täysin käytöstavat, juuri täällä oli ketju näistä kadulla muita kyyläävistä. Sama porukka jatkaa varmaan omalla pihalla. Minä en kehtaisi tehdä noin, jos haluaisin moikata moikkaisin sitten sellaisella reippaalla äänellä enkä jäisi toljottamaan ja odottamaan tekeekö toinen aloitteen.
Sori, mutta jos kesken puutarhatöiden tai haravoinnin haluan pitää pienen huilitauon tai lepohetken, pitäisikö mennä sisätiloihin tai olla näkymätön?
Käy nimittäin työstä tuo haravoiminen ja haluaa välillä leputtaa käsiään ja johon se katsekontakti on luotava. Ei siinä hartiat rentoudu, jos tuijottaa maata.
Pesin alapäätäni uimahallin suihkussa. Mummo tuijotti ja kysyin miksi tuijotat, vastasi että sitä kun peset alapäätäsi!
Haravoimisen? Minä tein tänään lumitöitä. Ehkä juhannuksen aikoihin pääsen haravoimaan.
Oletko varma, että juuri SINUN takia lopetti haravoinnin? Ettei vain hartijat olleet jo jumissa? Ja selkäänsä oikaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran kysyin eräältä mitä tuijottaa. Vastasi en mitään.
Vastasi varmasti ihan totuudenmukaisesti, Hänelle sinä et ole mitään, joten yhtä hyvin olisi voinut tuijottaa kiveä ajatellessaan omia ajatuksiaan. Satuit katseen tielle.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuota on paljon liikkeellä. Mitähän siellä päässä oikein tapahtuu tuon toljottamisen aikana.
No vaikka esimerkiksi:
"Siinä se tuokin vaan menee, uusi auto, millähän rahalla? Kun eikös sen mies ole ollut työttömänäkin? Ja se murrosikäinen kakaransa ajaa mopolla päivittäin meidän ikkunan ohi.
Kaikkia se valtio elättääkin".
Ja lisää:
"Haha, on tuokin lihonut, mutta insinöörimies sillä vaan on. Miten se on sellaisen saanut itselleen. Mitäs se nyt huusi Laaksosen rouvalle, hitto, mökille sanoi menevänsä. Onko niillä kesähuvilakin"???
Kateellisuutta parhaimmillaan:
"Ei voi olla totta, läski on laihtunut! Taatusti sillä lääkkeellä"!!!!!
Puhutaanko täällä nyt minusta? Olen viime päivinä haravoinut pihaa ja välillä lopetan haravoinnin ja lepuutan käsiä ja ihailen kevään tuloa.
Sinä siellä.
Miksi valitset kulkureittisi juuri minun nenän edestä ja rikot hiljaisuuden ja ihailuni kevään tulosta. Onko niin suuri vaiva sinun valita kulkureitti selkäni takaa, ettet rikkoisi ihailevia katseita keväästä.
En suinkaan näe sinussa mitään tuijotettavaa tai ihasteltavaa, se on oman mielikuvituksesi tuotetta. Kevään kauneutta ei kukaan voita, olit miten kaunis tai komea tahansa. Minä tässä olen uhri, et sinä.
Vähä-älyinen tapaus. Eihän kukaan jää noin katsomaan!
Kai sen nyt huomaa tyhmäkin että huilaako naapuri vai lopettaako tekemisen ja tuijottaa!
Vierailija kirjoitti:
Odotti, että otat katsekontaktin niin, että voi tervehtiä kuten normaalia ihmistä.
Kiitos tästä. En ymmärrä tätä ap:n ns keskustelua 😳
Kyllä on ahdistunutta ja vihamielistä porukkaa Suomi täynnä. Sosiaalisesti älykäs tervehtii ihmisiä, etenkin naapureita. Ehkäpä naapuri piti sua silmällä just sen vuoksi kun olet niin epäsosiaalinen ja ilkeä että alkaa jo herättää epäilyksiä.