Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lunta tulvillaan on raikas talvisää

Vierailija
19.04.2024 |

🌨🌨🌨🌨🌨🌨

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköistä on, että täältä pakenee kohta väestökin, jos kelit ei ala oikeasti tästä paranemaan. 

Se kuuluisa ilmastopakolaisuus onkin siis ihan eri suuntaan, kuin mitä vihreät on vuosia huutaneet 

Varakkaat eläkeläisethän ovat paenneet Suomen ilmastoa jo kauan. 

Vierailija
62/64 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas leivoset ilmassa leikkiä lyö..

Ei ne ole vielä edes tulleet.

Etelä-Suomessa on jo peipposiakin.

Ja västäräkkejä. 

Semmosta se on, kun on linnun aivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on monesti haavekuvia lämpimästä ja aurinkoisesta vapusta ja ihanasta kesäisestä juhannuksesta. Todellisuus on usein toista. Realismia toiveisiin!

Niin paljon lunta

Kaikkialla lunta vain

On onni unta

Unelmat on harhaa vain...

Vierailija
64/64 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköistä on, että täältä pakenee kohta väestökin, jos kelit ei ala oikeasti tästä paranemaan. 

Se kuuluisa ilmastopakolaisuus onkin siis ihan eri suuntaan, kuin mitä vihreät on vuosia huutaneet 

Siis onko täällä joskus ollut jotenkin paremmat säät? Itse kun olen tässä yli 40 vuotta porskutellut, niin enpä muuta muista, kuin tällaista pienillä vaihteluilla.

Ja onko jossain luvattu parempaa, vai mikä tämä "jos kelit ei ala oikeasti paranemaan" oli?

No siis joo, itteänikin ituttaa kuin pientä oravaa katsoa tuota koko päivän kestänyttä lumisadetta, ja alkuviikosta vissiin tulee heti toinen, mutta ei tämä nyt silti ole mitään poikkeuksellista! Olihan tässä viikko ihan tosi kivaa säätä ja itse ainakin nautin siitä ihan täysillä. Nyt sit tällaista paskaa, mutta minkäs tälle voi. Hautaudun sohvaan ja herään taas, kun maa on paljas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi