Taaperoni piti jokellusta ja joku ihan kunnollisen näköinen mies puhui puhelimessa vieressämme ja sanoi lapselleni, että turpa kiinni
Olen järkyttynyt ja niin oli lapsikin, vaikka tuskin kunnolla ymmmärsi.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmetyttää ihmisten ilkeys. Mikä ihme teitä oikein vaivaa? Ärsyttää ja samalla säälittää ihmiset, jotka näitä lapsivihamielisiä kommentteja tänne laittaa.
Arvaa vaan kuinka paljon meitä ärsyttää se sinun pershedelmäsi, joka ei osaa olla hetkeäkään hiljaa
pysy saatana siellä kolossas eläkkä tule ihmisten ilmoille jos nuin ärsyttää
Uli uli, nyyh nyyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmetyttää ihmisten ilkeys. Mikä ihme teitä oikein vaivaa? Ärsyttää ja samalla säälittää ihmiset, jotka näitä lapsivihamielisiä kommentteja tänne laittaa.
Arvaa vaan kuinka paljon meitä ärsyttää se sinun pershedelmäsi, joka ei osaa olla hetkeäkään hiljaa
En tietenkään pysy. Minua ei penikat määräile.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies saa puhua mutta lapsi ei? Joko kummatkin saa tai kummaltakin turpa kiinni.
Puhuiko mies niin kovaäänisesti, etteivät muut kuulleet ajatuksiaankaan?
Trolleja täynnä palsta varsinkin näin perjantaisin.
Eipä välitetä,paskaa suoltavat huviksensa.Se on heidän virkansa.
Aika surullista, ettei heillä ole parempaa tekemistä, nuorilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaperot ei enää jokella vaan osaavat jo puhua. Vauvat jokeltaa.
Ap itse kertoi, että hänen lapsensa on jo taapero, ei enää vauva. Lapset oppivat eri-ikäisinä puhumaan, mutta kyllä taaperoikäisen jo voi opettaa rajoittamaan äänenkäyttöään ja kieltää häiritsemästä muita kovaäänisellä mölinällä.
Jos lapsi jokeltaa, hän ei ole taapero vaikka ap valehtelisi mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies saa puhua mutta lapsi ei? Joko kummatkin saa tai kummaltakin turpa kiinni.
Puhuiko mies niin kovaäänisesti, etteivät muut kuulleet ajatuksiaankaan?
Vaikea sanoa. Ei kuulosta siltä että lapsi ainakaan huusi samalla tavalla kuin aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itse kertoi, että hänen lapsensa on jo taapero, ei enää vauva. Lapset oppivat eri-ikäisinä puhumaan, mutta kyllä taaperoikäisen jo voi opettaa rajoittamaan äänenkäyttöään ja kieltää häiritsemästä muita kovaäänisellä mölinällä.
Täytyy ymmärtää että hänen vanhempansa ovat sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy ihan itse vaan äläkä ulise siitä, että mölisevälle kakarallesi opetetaan käytöstapoja, joita sinä et ole osannut opettaa.
Turpa kiinni kun herra isoherra puhuu tärkeita puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ymmärtää että hänen vanhempansa ovat sisaruksia.
siitä ei ole täyttä varmuutta, koska ap:lla on niin monta mahdollista biologista isäehdokasta
olisiko ukko uskaltanut sanoa mölisevälle juopporingille saman? Aivan.
No harmi. Tuliko teille molemmille nyt loppuelämän traumat ja vihaatte kaikkia ihmisiä ympärillänne?
Vierailija kirjoitti:
se on kyllä ärsyttävää ja säälittävää, mutta vielä ärsyttävämpää ja säälittävämpää on wt mammojen huutavat ja kasvattamattomat kakarat
Aikuiset voisivat opetella ettei puhelimeen puhuta siellä missä on muitakin. Kännykkäriippuvuus on sairaus.T. Mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset taas voivat hoitaa puhelunsa muualla kuin huutamalla julkisella paikalla muita häiriten.. huono kasvatus näkyy heilläkkn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään pysy. Minua ei penikat määräile.
Jonkun huonosti kasvatettu vahinko itsekin olet.
Vierailija kirjoitti:
Lasta voi opettaa, ettei aina tarvitse olla suuna päänä.
Miksi se mies ei pitänyt turpaansa kiinni vaan lässytti puhelimessa? Kenellä on suurin oikeus puhua? Miehillä? Suomalaisilla miehillä? Yms. Ja se mies olisi voinut opettaa sitä lasta sivistyneesti.
Joskus kyllä tekisi mieli käydä tunkemassa kännykkään huutajien kännykät heidän ahtereihinsa.
Eihän se lässyttänyt, vaan ärjäisi, että turpa kiinni.