Outo tuntematon puhelu äsken
En uskalla vastata. Monta kertaa soitti ensin omaan, sitten lapsen puhelimeen. Lopulta jätti ääniviestin lapselle missä vaatii pitsarahoja takaisin??! Ei olla käyty missään pitsalla tai tilattu mitään. Lapsi alakoulussa ja soittaja oli aikuinen mies. Puhui turun murretta eikä asuta sielä päinkään.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ääniviestissä ihmeteltiin kuka nyt maksaa 25e pitsarahat. Emme ymmärrä lapsen kanssa mistä on kyse. Ap
Entä kos poika on jättänyt kaverille pizzat maksamatta
Vierailija kirjoitti:
Ääniviestissä ihmeteltiin kuka nyt maksaa 25e pitsarahat. Emme ymmärrä lapsen kanssa mistä on kyse. Ap
Jos vielä soittelee niin vastaa ja selvitä mistä on kyse.
Onko numerosi ollut kauan sinun käytössä? Jospa siellä tavoitellaan kuin numeron edellistä haltijaa. No tää ei ehkä ole todennäköistä pojan prepaidin vuoksi.
Minulle on tullut puhelu hyväntuulinen ihminen soitti, kertoi kyllä nimensä ja tervehti kuin tuttua ja pyysi rahaa lainaan. Sanoin että nyt on kyllä tullut soitettua väärään numeroon, etten tunne sinua joten en lainaa rahaa, ei siinä mitään naurettiin kumpikin ja toivoteltiin hyvät päivän jatkot
Vieläkö noita tilattavia pilapuheluja on olemassa? 🙄 Jos on, niin ihan mahdollinen, että joku teidän yhteinen tuttu on asialla.
Yksi mikä tuli mieleen, niin kuulutteko johonkin samaan watsappiryhmään, vaikka jonkun lapsen joukkueen? Sieltä voisi kysellä, onko muille tullut pilapuheluita. Saattaa olla joukkuekaverit asialla.
Sitten se mainittu facebook-vuoto tai operaattori.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vuosien takainen puhelu mieleen, taisi olla ennen facen yleistymistä kun poika oli jotain 18 -19. Poika oli lenkillä ja kuulin kun puhelimensa soi. En tietenkään vastannut. Sitten soi mun puhelin, missä J on kun se ei vastaa puhelimeen. En tiedä miten oli selvittönyt numeroni.
Poika tuli lenkiltä ja hämillään sanoi minulle että yks jyväskyläläinen mimmi soittaa ja syyttää minua pettämisestä ja etten soita vaikka olen luvannut ja saanut numeron enkä ollut paikassa x eilen illalla
Kuitenkin nettihaulla selvisi jyväskylässä olevan kaksikin pojan nimikaimaa vaikkei hirveän yleinen etunimi+sukunimi olekaan.
Asumme ihan eri puolilla suomea.
Täyskaima selittäisi asian, jos pelkästään pojalle olisi soitettu. Pieni mahdollisuus, jos se tyttö ei tiedä missä poika asuu ja jos hän on saanut osoitteenne väärän numeron mukana ja osoitteen perusteella sinun numerosi. Mutta siinä on jo monta outoa kohtaa. Miksi se tyttö luulisi pojan asuvan jossain kaukana. Ja jos hänellä ei ole osoitetta, hän ei voi yhdistää poikaa sinuun. Kertomus ei vain täsmää eli luultavasti poikasi valehteli sinulle.
Jonkun tutun tilaamaa pilapuhelua minäkin veikkaan. Ehkä joku lapsen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tutun tilaamaa pilapuhelua minäkin veikkaan. Ehkä joku lapsen kaveri.
Mistä tiedät että AP:n lapsella on kavereita?