Voiko samassa perheessä kaikki lapset olla helppoja? Hyvin nukkuvia, rauhsllisia, tyytyväisi .... vauvasta saakka?
Vai onko se sääntö, eikä poikkeus että jokaisessa perheessä on ainakin yksi hankalampi lapsi?
Kommentit (8)
Siis rauhallisia ja tyytyväisiä...ap
Mulla 3 tasapainoista lasta. 19, 16 ja 12. No yksi nyt jonkin verran itkeskeli vauvana joo, mutta kaikki terveitä (ei edes allergioita eikä yhtään ab-kuuria koskaan), hyviä koulussa ja liikunnallisia. Ei diagnooseja tai mt-ongelmia tai liiallista päihteiden käyttöä. Kaikilla kavereita.
ja ei mikään täydellinen perhe. Eroperhe, kerrostalokämppä ja vanhemmilla liikaa töitä.
Mutta meillä on kotona hyvä fiilis! Laitellaan ruokaa, pelataan lautapelejä jne.
uskomaton tsägä. Ollaan vanhempina enintään keskinkertaisia.
Voi olla, riippuu hyvin paljon ihan siitä miten aikuinen toimii ja käyttäytyy...
Mun siskolla 6 ja joka toinen helppo ja joka toinen hirveä ja vaativa.
Mulla on ollut tuommoisia neljä lasta. Tai rauhallisuudesta nyt en osaa sanoa, mutta kuuluu luonteeseen. Ei hankaluuksia, vaan sopivasti menoa ja ärräpäitä.
Ovat kukin nyt nuoria aikuisia.
Me aikuiset ollaan vastaavia. Miettiviä ja toisaalta perusrauhallisia. Naurulla pääsee pitkälle ja toisinaan juosten.
4 ja 1,5 v ihanan rauhallisia ja iloisia poikia molemmat.
Toistaiseksi kaikki ollut helppoja, lapset 12v, 10v, 9v ja 6v