Mies ei ilmoittele itsestään
Ollaan vähän aikaa alettu tapailla erään miehen kanssa. Eilen viimeksi viestiteltiin. Mies ilmoitti yrittävänsä järjestää asioita siten että tänä iltana voitaisiin nähdä. Kello on kohta puoli kuusi eikä mitään ole vieläkään kuulunut. Mua ärsyttää. Jos hän ei onnistunut järjestämään asioita eikä tapaaminen onnistu niin miksi ei voi ilmoittaa? En tykkää tämmöisestä että toinen vaan jätetään odottelemaan. Jää huono fiilis. Mitä teen sitten jos /kun hänestä jotain kuuluu? Kannattaako kertoa että tuo ärsyttää kun ollaan kuitenkin vasta alkaneet tapailla?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
"tuntuu lupailevan asioita aika monille sitä sun tätä, mm. kaverin auttamisessa ym ja aikatauluista hän ei oikein pidä kiinni"
:D Jännä että mies on vielä sinkku. Just tuollainen epäluotettava tuulella käyvä säätäjä.
Todellakin, harmejahan tuosta tulee.
Älä jätä sitä sikaa, jos et kerta voi voi saada parempaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vallankäyttöä. Lisäksi haluaa esiintyä hyvin kiireisenä, suosittuna ja haluttuna seurana.
Voi olla tuokin. Mutta oli syyt törppöyden takana mitä tahansa niin en katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo vähän epäkohteliasta miehen puolelta, mutta ehkä hän ei vielä itsekään tiedä järjestyykö asia vai ei.
En ottaisi mitään ärsytyksiä puheeksi, ainakaan kärttyisään sävyyn. Siinä olisi varma romantiikan tappaja.
Ota itse yhteyttä äijään ja kysy miltä illan kuviot näyttävät.
Heh, nii voishan se koittaa tuleeko edes sitä vastaustatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ei ole käynyt näin mutta mies on aika loivaliikkeinen ja hän tuntuu lupailevan asioita aika monille sitä sun tätä, mm. kaverin auttamisessa ym ja aikatauluista hän ei oikein pidä kiinni kun tekee sitä sun tätä. Nyt oli tilanne se, että hän voi tavata minut mikäli kummilapsi perheineen ei tule illalla käymään. Joten oletan että hän ei ole onnistunut siirtämään kyläilyä. Mutta miksi ei voi ilmoittaa mitään. Ap
Jäitä hattuun. Täällä nyt on jo virinnyt lynkkausmieliala, että mies on varattu, epäluotettava tai kiinnostuksessa olisi puutetta.
Jos mies on muuten sinulle mieleen, niin ota ihan rauhallisesti häneen yhteyttä ja kysy missä mennään. Tosiaan tilanne voi olla, ettei jän itse ole vielä saanut toisilta ihmisiltä tarvitsemiaan tietoja, jotta voisi itse lyödä menonsa lukkoon illan osalta.
Mies on varmaan todella komea joten odotat miestä vaikka vuoden.
Ihan supertyypillistä. Tuntuu ihan mahdottomalta löytää tyyppi, jolla olisi normaalit käytöstavat.
Ja itsekin vetänyt johtopäätöksen, ettei tyyppiä kovin paljon kiinnosta, jos ei ilmoittele ajoissa. Mutta sitten kyllä kun olen nää hemmot lempannut, niin ovat kyllä olleet ihan huuli pyöreänä, että miksi näin.
Ei siis ihme, että ovat sinkkuja. Eiköhän sellaiset miehet, joilla sosiaaliset taidot kohdallaan, ole menneet jo aikapäiviä sitten.
Jotkut ei vaan tajuu, että tuollainen ehkä/jos -jutut on ärsyttäviä toiselle osapuolelle. Itse aina sanon, että haluaisin tietää kyllä ennen klo xxx, jotta ei mene päivystämiseksi koko päivä tai ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallankäyttöä. Lisäksi haluaa esiintyä hyvin kiireisenä, suosittuna ja haluttuna seurana.
Voi olla tuokin. Mutta oli syyt törppöyden takana mitä tahansa niin en katselisi.
Juu, en tarkoittanutkaan että nuo olisivat oikeutuksia ko. käytökselle. Lähinnä perusteluita päättää tapailu.
Se on jännä miten sen vaan vaistoaa, kun toisella kiinnostus hiipuu. Senkin vaistoaa, miten toista kiinnostaa, vaikka sillä hetkellä hän ei sinulle mitään viestittäisikään. Jotenkin sen tuntee, että tuolla jossain on nyt ihminen, joka ajattelee minua ja siitä vielä kuulen.
Meni vähän asian vierestä. Koska tässähän on jo melko selkeä tilanne, ettei toista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan supertyypillistä. Tuntuu ihan mahdottomalta löytää tyyppi, jolla olisi normaalit käytöstavat.
Ja itsekin vetänyt johtopäätöksen, ettei tyyppiä kovin paljon kiinnosta, jos ei ilmoittele ajoissa. Mutta sitten kyllä kun olen nää hemmot lempannut, niin ovat kyllä olleet ihan huuli pyöreänä, että miksi näin.
Ei siis ihme, että ovat sinkkuja. Eiköhän sellaiset miehet, joilla sosiaaliset taidot kohdallaan, ole menneet jo aikapäiviä sitten.
Näinhän se on. Voisko olla luokkakysymyskin? Ns. paremmissa piireissä osataan yleensä nämä säälliset käytöstavat, vaikka luonne muuten saattaisi olla mitä tahansa. Ala deittailla vanhaa rahaa?
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä juuri. Voisin hyvin kuvitella että mies ei edes tajuaisi käytöstään ja ihmettelisi et mitä ihmettä.. Ap
Selvää vallankäyttöä. Entinen pano teki vastaavaa. Pystyin helposti estämään sillä kyse oli pelkästä panosta. Vahingosta viisastuneena sanoisin älä kattele säätäjiä. Pistä suoraan estolle,etkä vastaa tuntemattomista lähteistä tuleviin yhteydenottoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ei ole käynyt näin mutta mies on aika loivaliikkeinen ja hän tuntuu lupailevan asioita aika monille sitä sun tätä, mm. kaverin auttamisessa ym ja aikatauluista hän ei oikein pidä kiinni kun tekee sitä sun tätä. Nyt oli tilanne se, että hän voi tavata minut mikäli kummilapsi perheineen ei tule illalla käymään. Joten oletan että hän ei ole onnistunut siirtämään kyläilyä. Mutta miksi ei voi ilmoittaa mitään. Ap
Jäitä hattuun. Täällä nyt on jo virinnyt lynkkausmieliala, että mies on varattu, epäluotettava tai kiinnostuksessa olisi puutetta.
Jos mies on muuten sinulle mieleen, niin ota ihan rauhallisesti häneen yhteyttä ja kysy missä mennään. Tosiaan tilanne voi olla, ettei jän itse ole vielä saanut toisilta ihmisiltä tarvitsemiaan tietoja, jotta voisi itse lyödä menonsa lukkoon illan osalta.
Siinä taas puhuu vuoden läheisriippuvainen.. Roskaa ei pidä katella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän varmuudella että hän ei ole varattu. Hän on jotenkin sellainen hetkessä eläjä ja on monta rautaa tulessa, kiltti enkä usko että haluaisi tieten tahtoen loukata. Ja eilen viestitellessä hän toi esiin hyvinkin vahvasti kiinnostustaan minuun. Tiedä sitten mikä on totta... Ap
Ap ei tee itsestään yhtään viehättävämpää tai haluttavampaa olemalla tuollaiselle miehelle kiltti ja kuuliainen ja lojaali. Naisilla on usein tällainen luulo, että pitää vain hymyillä hiljaa, teki mies mitä tahansa, niin sitten mies kyllä arvostaa ja rakastaa, kun on niin hyvä nainen kyseessä. Päinvastoin annat ymmärtää, että et edes itse arvosta itseäsi.
Joko mies ei ole kiinnostunut tai hän on välttelevästi kiintynyt. Veikkaan jälkimmäistä, koska sinä vaikutat ahdistuneesti kiintyvältä ja usein nämä päätyvät kissa-hiiri-suhteeseen toistensa kanssa. Osa välttelevistä on narsisteja.