Tarkistin juuri tilin saldon, vaivaiset 3.95€, rahaa tulee ensi kuussa, ruokaa ei ole ja vappuakin pitäisi viettää mutta miten?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan kaapissa makaronia, jauhelihaa, munia ja maitoa. Ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa. Ei kestä kiittää!
Ei ole mitään noista kaapista
Ap
Ostitko edes puuroa silloin kun oli tilillä 20 euroa ?
Ryynejä. Ostettu valmis puuro on kallista. Ryyneistä saa puuroa kun lisää vettä ja keittää. Etenkin jos jaksaa vähän sekoittaa välillä kun kiehuu.
Mä oon monta vappua ollut tähtitornilla.
Oon tehnyt mm kombutshaa, vaatii teetä ja alun, sämpylöitä ja munavoita. Keksejä jne.
Ei paljoa maksa
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan kaapissa makaronia, jauhelihaa, munia ja maitoa. Ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa. Ei kestä kiittää!
Yäääääkk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vappua pitää viettää?
Koska kaikki muutkin viettää ja olen ylioppilas
Ap
Vappu on työväen juhla, joten jos et töissä et juhli. Minä olin viime vappuna töissä, siinä oli sitä juhlimista.
Onneksi rahanpuute ei sentään estä sinua spämmäämästä joka päivä 7-23 tätä samaa soopaa. Olisihan se järkyttävää, jos joutisit lopettamaan elämäsi aioan sisällön.
Taas tätä samaa paskaa ja paljonko oli jouluna ja juhannuksena.
Mitenä vietit edelliset pyhäpäiväsi niillä parilla euroillasi. Kerro se mitä sait niillä ja mitenkä meni juhlapyhät.
Eilen juuri oli samanlainen aloitus. Osanottoni tilanteeseesi. Dyykkaa roskiksia, kerää pulloja vappuna, leivo ruisleipää, osta kaurahiutaleita ja tee puuroa. Saatko toimeentulotukea tai harkinnanvaraista toimeentulotukea? Kirkon diakoniatyöstä kannattaa myös kysyä. Myy jotain irtaimistoa. Laita ilmoitustauluille lappuja, että voit pestä ikkunoita, siivota koteja, ulkoiluttaa koiria tai vaikka vaihtaa renkaita, jos olet valmis sellaiseen. Lähistöllä on toivottavasti joku ruokajakelu, seurakunnat järjestävät niitä. Seurakunnassa saattaa olla myös ilmainen ruokatarjoilu. Voimia! Seuraavan kerran kun saat ruokarahaa, voisitko ostaa hyvin säilyviä elintarvikkeita hätävaroiksi, esim. kuivattuja herneitä tai hernekeittoa, jauhoja, (kaura)hiutaleita, pullo öljyä, makaronia tai riisiä, näkkileipää, täysmehua tai c-vitamiiniporetabletteja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään noista kaapista
Ap
Ostitko edes puuroa silloin kun oli tilillä 20 euroa ?
Ryynejä. Ostettu valmis puuro on kallista. Ryyneistä saa puuroa kun lisää vettä ja keittää. Etenkin jos jaksaa vähän sekoittaa välillä kun kiehuu.
Kyllä kuule ostan puuropaketin joka viikko ja osaan tehdä puuroa.
PS. Ei pidä pilkun n***ja.
En tiedä, mutta älä enää soita ainakaan mulle, koska minä en vastaa vaikka soittelisit niin kauan kun sulla mun numero on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku viatonta köyhää miestä
Ap
MISTÄ se VIATON siihen tuli!
Sama viesti oli vasta toissa päivänä. Kannattaisiko sossu pummi loisen mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen juuri oli samanlainen aloitus. Osanottoni tilanteeseesi. Dyykkaa roskiksia, kerää pulloja vappuna, leivo ruisleipää, osta kaurahiutaleita ja tee puuroa. Saatko toimeentulotukea tai harkinnanvaraista toimeentulotukea? Kirkon diakoniatyöstä kannattaa myös kysyä. Myy jotain irtaimistoa. Laita ilmoitustauluille lappuja, että voit pestä ikkunoita, siivota koteja, ulkoiluttaa koiria tai vaikka vaihtaa renkaita, jos olet valmis sellaiseen. Lähistöllä on toivottavasti joku ruokajakelu, seurakunnat järjestävät niitä. Seurakunnassa saattaa olla myös ilmainen ruokatarjoilu. Voimia! Seuraavan kerran kun saat ruokarahaa, voisitko ostaa hyvin säilyviä elintarvikkeita hätävaroiksi, esim. kuivattuja herneitä tai hernekeittoa, jauhoja, (kaura)hiutaleita, pullo öljyä, makaronia tai riisiä, näkkileipää, täysmehua tai c-vitamiiniporetabletteja tms.
Miten tyhmä pitää olla, että nielee saman trollialoituksen uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
V
Etenkin jos jaksaa vähän sekoittaa välillä kun kiehuu.
HÖPÖHÖPÖ ei tarvitse, levy pienelle ja kansi päälle ei tartte vahtia!
Syö kiviä kuten muutkin tekevät.
Nämä käyvät baarissa ja sitten ei ole ruokaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä vappu tulossa, joten ei tarvii mennä mihinkään! Keitä riisiä tai makaronia ja paista sitten pannulla, hyvää on! Tai mene äitille!.. mummolle?
Vaan kun mulla ei ole enää äiti eikä mummo elossa, niin voisin ajatella vappua tienestin kannalta! Tyhjiä pulloja ja tölkkejä on vappuna tienvarret, torit, turut ja roskikset täynnään, eikun niitä keräämään. Jotkut tienaa euroja, jotkut kymppejä, joten kaikki olisi kohennusta tilanteeseesi! Oikein pahassa tilanteessa muutamakin tölkki ilahduttaa, olen kokenut sen. Tsemiä!
+12 astetta näyttää ennuste
Ap
Työtön itkee kun ei ole rahaa juhlia työväen juhlaa... Että sellasta tällä kertaa. Hiiva ja vesi ei paljoa maksa ja ainahan voit kusaista mauksi, jos sitruunamehuun ja rusinoihin ei ole varaa.
Meillä tuollaiset elukat lopetetaan.
Miten olisi niskalaukaus? Suosittelen soittamaan poliisille asian järjestämiseksi.
Mene vappuna ylioppilaslakki kourassa kerjäämään kaupungille. Saat ehkä muutaman kolikoin, joilla voit ostaa simaa ja munkkeja.