Tarkistin juuri tilin saldon, vaivaiset 3.95€, rahaa tulee ensi kuussa, ruokaa ei ole ja vappuakin pitäisi viettää mutta miten?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Taasko on rahat loppu? Onko tämä se sama tyyppi jonka maha ei kestä kauraa, joten ei voi syödä puuroa. Ja ostaa 30e partakoneen teriä, farkkuja yms. mutta ruokaan ei ole rahaa...
Viime kuussa hommasi 25 eurolla kaksi paria sukkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko on rahat loppu? Onko tämä se sama tyyppi jonka maha ei kestä kauraa, joten ei voi syödä puuroa. Ja ostaa 30e partakoneen teriä, farkkuja yms. mutta ruokaan ei ole rahaa...
Viime kuussa hommasi 25 eurolla kaksi paria sukkia!
En hommannut viime kuussa sukkia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vappua pitäisi erikseen köyhän jotenkin viettää (olen itsekin köyhä ilman rahaa loppukuulle)? Ja miksi edes vastaan tällaiseen perjantain humalaprovoon?
Vappuna kuuluu ryypätä ja rellestää, se on vain semmoinen perinne
Ap
Jos ei ole varaa, silloin ei ryypätä eikä rellestetä.
Yhteiskunnan kuuluu kustantaa työttömän ryyppäys
Ap
Tilillä 5780 euroa,kuolenko nälkään ennen vappua?,en raskisi käyttää ruokaan rahaa jotenka nälkä taitaa vapuksi tulla ja kuolo korjaa minut.
Ei sulla ollut rahaa pääsiäisen viettoon ja selvisit hengissä, miksi tarvitsisit rahaa vappunakaan. Mene loinen muualle kitisemään tai tapa itsesi niin päästään kaikki paljosta pahasta.
Viet kaapeista ne tyhjät pullot ja tölkit automaattiin niin syöt hyvin ryyppäät koko loppukuun.
Vierailija kirjoitti:
Viet kaapeista ne tyhjät pullot ja tölkit automaattiin niin syöt hyvin ryyppäät koko loppukuun.
Ei ole tölkkejä tai pulloja kun ehkä 90 sentin edestä
Ap
Mä tarkistin myös äsken käyttötilini : 7655,60 €. Seuraava Palkka tulee 15.5. Ai niin, olen käynyt töissä koko ikäni.
Miksi valehtelet? Et sinä tähänkään asti lukemattomissa vastaavissa valitusketjuissasi ole mitään neuvoja keneltäkään vastaanottanut, sama saatanan kitinä vaan jatkuu päivästä ja kuukaudesta toiseen. Selvästi käsityskykysi ja ymmärryksesi eivät millään tavalla ole normaalin ja tervejärkisen ihmisen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? Et sinä tähänkään asti lukemattomissa vastaavissa valitusketjuissasi ole mitään neuvoja keneltäkään vastaanottanut, sama saatanan kitinä vaan jatkuu päivästä ja kuukaudesta toiseen. Selvästi käsityskykysi ja ymmärryksesi eivät millään tavalla ole normaalin ja tervejärkisen ihmisen tasolla.
Ihan terve olen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Järkevät neuvot huomoidaan, ei mitään mene töihin tai mene junan alle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan terve olen
Ap
Sairaudentunnottomuus on tosiaan normaalia kaltaisillesi mielenterveysongelmaisille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet hassannut rahasi?
En ole mitään hassannut vaan vuokran ja pakolliset laskut maksoin ja ostin halvinta ruokaa mitä kaupasta saa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet hassannut rahasi?
Näkyy menneen ainakiin kalliisiin hernekeittoaineksiin. Ap:lle kun ei tavalliset ainekset kelpaa, pitää olla kalleiman kaupan parasta valikoimaa.
Jos ei ole varaa, silloin ei ryypätä eikä rellestetä.