Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanhan hajuveden kehtaa myydä torissa?

Vierailija
19.04.2024 |

Siellä on aika paljon myynnissä puoliksi avattuja hajuvesiä. Minulla on eräs suosittu tuoksu kaapissa, olen avannut sen ja käyttänyt kaksi kertaa. Myisin sen pois hyvin edullisesti, hinta voisi olla vaikka 15 euroa kun uuden hinta on noin satasen. Mutta kuinka kauan sitten avatun kehtaa myydä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks pohjassa ole numerosarja, joku kertoi että siitä voi iän jäljittää. En tiedä. 

Tämä olisi hyvä! Tietäisikö joku tästä? Ap

Vierailija
22/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e? Aika halvalla saa laittaa jos on avattu. Usein niissä on päivämäärä, milloin on vielä hyvää ja milloin vanhenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostajat ovat varmaan niitä samoja jotka ostaa kirppiksiltä myös käytettyjä meikkejä, yök.

Eivät ole.  Avatut meikit on ihan eri asia kuin alkoholipohjaiset hajuvedet, yleensä vielä suljetussa spraypullossa.

Vierailija
24/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10e? Aika halvalla saa laittaa jos on avattu. Usein niissä on päivämäärä, milloin on vielä hyvää ja milloin vanhenee.

Joo kymppikin käy, säälittää lähinnä laittaa roskiin eli jos jollekin kelpaisi vielä. Ap

Vierailija
25/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten myydä noudolla, niitä kun ei saa postittaa tavallisessa paketissa. Ne luokitellaan vaarallisiksi aineiksi, palaviksi nesteiksi.

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/vaaralliset-ja-kiellet…

Vierailija
26/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tuoksuu vielä ihan tuoreelle, niin  mikset voisi myydä?  Siellä kyllä menee merkkihajuvedet kaupaksi, vaikka ei olisi täysi pullokaan.

En osaa arvioida tuoksua onko tuore, minulle tulee nykyään kaikista vain pää kipeäksi. Kyseessä on merkkituoksu, joka on suosittu kaupoissa. Ap

Kerrot siinä ilmoituksessa milloin avattu ja paljonko käytetty, ja kohtuuhinta, niin siitä ostaja saa itse päättää.  

Kun en muista koska olen sen edes ostanut. Voi olla viisi vuotta sitten, voi olla kaksi. Ostelin aikoinaan noita paljon eikä jäänyt mieleen minkä milloin. Eli tarkkaa tietoa ei ole, kun kuitenkin haluaa pysyä totuudessa. Käytetty määrä näkyy kuvistakin, että käytännössä täysi (kun ei ne neljä suihkausta ju

No, siinähän se jo tuli, kirjoitat tuon kuvaukseen;))

Vierailija
27/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostajat ovat varmaan niitä samoja jotka ostaa kirppiksiltä myös käytettyjä meikkejä, yök.

Onko näille käytetyille meikeille kysyntää? Mulla olisi aika paljon merkkikynsilakkoja myytävänä ihan avaamattomia ja muutama luomivälipaletti. (Toinen uusi paketissa ja toisesta kerran, kaksi sutastu). 

Vierailija
28/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain saisi vielä Rochasin alkuperäistä Femme-tuoksua, vaikka avattunakin, ja se olisi siis aito, ja se olisi käyttökunnossa, ostaisin varmaan heti.

Vierailija
29/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten myydä noudolla, niitä kun ei saa postittaa tavallisessa paketissa. Ne luokitellaan vaarallisiksi aineiksi, palaviksi nesteiksi.

Hah, postissa ne kulkee nettikaupoistakin.

Vierailija
30/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks pohjassa ole numerosarja, joku kertoi että siitä voi iän jäljittää. En tiedä. 

Tämä olisi hyvä! Tietäisikö joku tästä? Ap

Otat lähikuvan myös siitä pohjan lapusta ilmoitukseen.  Jos sattuu joku nillittäjä, niin hän voi vapaasti tulkita asian siitä kuvasta.

Vierailija
31/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vaivautunut lukemaan linkistä, mitä kaikkea niiden postittaminen vaatii niin merkinnöiltä, rekisteröinniltä, pakkaamiselta yms.

Vierailija
32/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vaivautunut lukemaan linkistä, mitä kaikkea niiden postittaminen vaatii niin merkinnöiltä, rekisteröinniltä, pakkaamiselta yms.

Enpä vaivautunut, kun taannoin möin paritkin hajuvedet ja lähetin postissa;D  Ei ole uutisissa näkynyt, että olisi postirekka räjähtänyt.

Vierailija
33/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten mies vei kynsilakka- ja hajuvesipullojani vaarallisten aineiden keräykseen joidenkin omien maaliensa kanssa. Jälkikäteen ajatellen en ymmärrä, mikä vimmakka mulla oli ylipäätään noita hajuvesiä jossain vaiheessa ostella monta kertaa vuodessa ja matkoilta ekstrat päälle.

Vierailija
34/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tuoksuu vielä ihan tuoreelle, niin  mikset voisi myydä?  Siellä kyllä menee merkkihajuvedet kaupaksi, vaikka ei olisi täysi pullokaan.

En osaa arvioida tuoksua onko tuore, minulle tulee nykyään kaikista vain pää kipeäksi. Kyseessä on merkkituoksu, joka on suosittu kaupoissa. Ap

Eli joku massadesigner, vai?

Vierailija
35/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vintage-hajuvesien hinnat on korkealla. Kaikki mikä on tehty ennen EUn kieltoja jotka tulivat voimaan joskus..2001

Tämä ei ole vintage, vaan on edelleen myynnissä vaikka stockalla. Ap

Tarjoa puoleen hintaan ja katso mitä tapahtuu.

Toisaalta voit odottaa kunnes tuoksu lopetetaan ja myydä sen sitten nelinkertaiseen hintaan.

Paitsi jos se on joku tylsä halpis, joita mahtuu 13 tusinaan, niin silloin ei arvo nouse.

Vierailija
36/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa kulkee kyllä, kun paketoi niin, että ei mene rikki. 

Vierailija
37/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikkea tarvitse myydä. (Ellei kova tarve rahalle). Antaakin voi tavaraa pois. Siitä tulee hyvä mieli, eikä tarvitse heittää hyvää tavaraa pois. Ja jos nyt sattuisi olemaan vähän väljähtänyt tuoksu, ei niin väliä. 

Vierailija
38/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jostain saisi vielä Rochasin alkuperäistä Femme-tuoksua, vaikka avattunakin, ja se olisi siis aito, ja se olisi käyttökunnossa, ostaisin varmaan heti.

https://www.ebay.com/itm/393763903854?

Vierailija
39/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän säilyykin hyvinä vain n. 2 vuotta avaamisesta. Paketeissa lukee kauanko kestää avattuna tuoksu, monissa on vain 12kk.

Vierailija
40/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kaikkea tarvitse myydä. (Ellei kova tarve rahalle). Antaakin voi tavaraa pois. Siitä tulee hyvä mieli, eikä tarvitse heittää hyvää tavaraa pois. Ja jos nyt sattuisi olemaan vähän väljähtänyt tuoksu, ei niin väliä. 

Tutut ei halua, olen kysynyt. Annan tutuille kyllä ilmaiseksi minkä vain itseltäni haluan pois. Torissa olen pari kertaa antanut ilmaiseksi tavaraa, mutta siitä tulee niin pahaa säätöä noutoaikojen, ghostaamisten ym kanssa, että en enää vain pysty, olen kiireellinen perheellinen ihminen, jolla on muutakin tekemistä kuin yrittää sopia aikoja ilman korvausta ihmisten kanssa, jotka vekslaa ja vekslaa eikä lopulta tule ollenkaan. Ap