Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako jättää velat maksamatta ja mennä ulosottoon?

Vierailija
19.04.2024 |

koska jos maksan 40 000 e velkoja koko ajan mulle ei jää sossutyökkäristä mitään käteen. sen sijaan jos jätän ne maksamatta valtion on maksettava mulle se 500-600 e kuussa käteistä. Muuten jos m aksan velkoja työkkäristä niin jään nollille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veloissa on se haittapuoli että korko juoksee koko ajan. Maksamatta jättäminen ei ole ratkaisu, sillä siirretään ongelmaa eteenpäin ja pahennetaan sitä.

Ja koska elämä kestää ikuisesti karkuunkaan ei pääse.

Vierailija
22/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoon joutuvan elämä hankaloituu yllättävänkin monella tavalla.

Ei hankaloidy yhtään jos on puoliso..kaikki vaan toisen nimiin. Autot, osamaksut yms

Kuka tieten tahtoen haluaa ja ottaa puolisokseen persaukisen siipeilijän? Aivan, ei kukaan.

Tjaa, kyllä minä ja kaikki mun rottakaverit ollaan naimisissa, mä melkein veikkaisin et sinulla on enemmän vaikeuksia löytää kumppani.

: D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä on vain yksi pikkuongelma, ei suuri. jos on 40 000 e velkaa ja et rupeekaan lyhentää sitä, niin alkaa kasvaa suuret velka ja korkoprosentit. toisaalta jos et pysty sitä maksamaan koskaan ja ei ole omaisuutta niin ehkä se onkin parempi!

Joku sen silti maksaa, eli me muut veronmaksajat kun lusmut hommaikevat lisää velkaa.

Vierailija
24/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siinä on vain yksi pikkuongelma, ei suuri. jos on 40 000 e velkaa ja et rupeekaan lyhentää sitä, niin alkaa kasvaa suuret velka ja korkoprosentit. toisaalta jos et pysty sitä maksamaan koskaan ja ei ole omaisuutta niin ehkä se onkin parempi!

Joku sen silti maksaa, eli me muut veronmaksajat kun lusmut hommaikevat lisää velkaa.

Sä et taida nyt ymmärtää velkamarkkinoita alkuunkaan.

Tasan ainoa jolla pitäis olla henk koht närää on intrumin ja muiden perintöfirmojen osakkailla ja ne korppikotkat saa luvan imeä mun percettä!

Vierailija
25/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoon joutuvan elämä hankaloituu yllättävänkin monella tavalla.

Ei hankaloidy yhtään jos on puoliso..kaikki vaan toisen nimiin. Autot, osamaksut yms

Kuka tieten tahtoen haluaa ja ottaa puolisokseen persaukisen siipeilijän? Aivan, ei kukaan.

Tjaa, kyllä minä ja kaikki mun rottakaverit ollaan naimisissa, mä melkein veikkaisin et sinulla on enemmän vaikeuksia löytää kumppani.

: D

noi idiootiks ja luulo sairaaks tulee pienil tuilla siel kerrostalo luukussa.

Vierailija
26/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes kysyt noin tyhmiä

Vierailija
27/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VELKOJA EI TARVI MAKSAA T. Paavo A

Vierailija
28/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. 

Vierailija
29/29 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veloissa on se haittapuoli että korko juoksee koko ajan. Maksamatta jättäminen ei ole ratkaisu, sillä siirretään ongelmaa eteenpäin ja pahennetaan sitä.

Ulosottovelat vanhentuvat. Julkiset verot, terveydenhoitomaksut ym. 5 vuodessa, muut tavalliset 15 vuodessa ja viimeisetkin 25 vuodessa.