Millaisia asioita puhelimessasi on mitä et halua näyttää miehellesi vaikka parisuhteenne on ihan hyvällä pohjalla?
Voit vastata vaikka ei olisikaan hyvällä pohjalla
Kommentit (24)
En ymmärrä miksi mieheni pitäisi saada selata puhelintani
Esim wa keskustelut parhaan ystäväni kanssa (jolla on nyt aika vaikea vaihe elämässä) ovat luottamuksella minulle kerrottuja eivätkä ole tarkoitettu mieheni tietoon
Selaamiani nettisivuja en halua näyttää, mm. vauva.fi-välilehtiäni.
Oikeastaan ihan vapaasti voi lukea. Ri ole salattavaa. Tiedän tai luulen, että ei halua lukea kaikkea. On ihan omat jutut hänellä.
Itse en oikeastaan haluaisi kaikkia mieheni juttuja lukea. En. Olen sen verran varmaan mustasukkainen, että minulle riittää tämä meidän keskinäinen kommunikointi.
Tai jotenkin kirpasisi, kun lukisin vaikka työkavereittensa kesken juttuja. Onhan hekin ihmisiä.
Kyllä me puhutaan aika paljon. Suunnilleen tiedän aatoksensa. Ei ole tarvetta salailla. Ei ole halua kauheesti stalkata.
Joskus kysyn, että kenelle viesteilet, mutta siinä kai se. Olen välillä kännykälle turhautunut.
Yksityisiä keskusteluja ystävieni kanssa. Niissä ei ole mitään parisuhteemme (tai muultakaan) kannalta epäilyttävää, mutta ystävieni henkilökohtaiset ja luottamuksella minulle kerrotut asiat eivät puolisolleni kuulu.
Jos hän haluaisi selata puhelintani muutoin kuin vaikkapa kuunnellakseen äänikirjaa tms., hän saisi sen tehdä ihan vapaasti. Sellainen epäluottamus kuitenkin aiheuttaisi aikamoisen särön suhteeseen. Meillä on kyllä toistemme pääsykoodit lähinnä suoratoistopalvelujen vuoksi, mutta minulle ei tulisi mieleenkään katsoa hänen henkilökohtaisia viestejään tai sivuhistoriaa tms. Jos jotain epäilyttävää olisi, hänellä olisi sitä varten varmaankin salapuhelin. 😅