En edes enään kuvittele löytäväni naista
Juntti, maalla ja vihaan Taylor Swiftin musiikkia. Miksi edes yrittää? Pidän rock musiikista, seksistä, keskustelusta, vaeltamisesta ja en ikinä löisi naista. Ei oikeasti enään jaksa naisten turhuuden tulia. Pahoittelut ettei ole rahaa ja olen seksuaalisesti aktiivinen mies.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka sanoo ettei ikinä löisi naista, tulee lyömään naista elämänsä aikana vähintään kerran.
Ex, varmasti joku vika, sanoi ettei hän koskaan väkisin, vaikka sen pitäisi tietysti olla selvää. Arvatkaa vaan mitä sitten tapahtui. Ei heti mutta jonkin ajan kuluttua, kun ei ollut viitteitäkään seksistä sillä hetkellä.
Et ole minun Ex? Mutta hyvä ettei sinussa ollut mitään vikaa ja kaikki oli hänen syy. Hienoa että pääsit pakoon paskaa miestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että kaikki naiset kuuntelevat Taylor Swiftiä?
En kuvittele että kuuntelisivat, joillain harvoilla naisilla on hyvä musiikkimaku. Enemmistö kuitenkin kuuntelee? Mutta uusi levy on tulossa ja se myy varmaan paljon, enkä minä osta sitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Minun pitää pitää naisia kepillä loitolla. Kuluneen vuoden aikana on tainnut jo neljä eri naista ilmaista halunsa tulla minulle raskaaksi, ikähaitarissa 18-24 v. M33
Älä jauha paskaa. Ei tuosta ikäluokasta edes löydy noin montaa lisääntymishaluista, saati sitten että haluaisivat lisääntyä kaltaisesti luuser.in kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä laitat enää-sanan loppuun n-kirjaimen?
Koska ne kuuluu provoihin
Ei vaan tulee usein ihmisillä jotka puhuu murteella
Täällä kirjoitetaan, ei puhuta. Huomaa kyllä, ettet ole tottunut siihen.
Kirjoitat päin vttua ja kuvittelet fyysisesti väkivallattoman käytöksen olevan joku ANSIO, jonka perusteella pitäisi saada kumppani. Joo, hyvä vaan että olet sinkku.
Kirjoittaisiko kukaan nainen, koskaan, että on oikea löytö koska ei lyö miestä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat päin vttua ja kuvittelet fyysisesti väkivallattoman käytöksen olevan joku ANSIO, jonka perusteella pitäisi saada kumppani. Joo, hyvä vaan että olet sinkku.
Mistä sinä huudat minulle? En halua Naista ja pysyn sinkkuna. Mielestäni väkivallaton käytös on ihmisellä hyve ja veikkaus että jos mies ilmoittaisi olevansa väkivaltainen..? En halua sinua tai sinun naista ja en ole väkivaltainen. Olen köyhä, juntti ja väkivallaton. Mikä teitä toisia ahdistaa siinä lausunnossa? Ja kirjoitan vielä päin "vttua".
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisiko kukaan nainen, koskaan, että on oikea löytö koska ei lyö miestä 🤣
Aika moni nainen lyö hyvää miestä ja siitä ei sovi puhua? Kuten lapsen nauravasta hymiöstä huomaa. Ei välttämättä ole voiman puutetta ettei mies lyö takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele että kuuntelisivat, joillain harvoilla naisilla on hyvä musiikkimaku. Enemmistö kuitenkin kuuntelee? Mutta uusi levy on tulossa ja se myy varmaan paljon, enkä minä osta sitä. Ap
Mulla soi valmiiksi päässä hänen siedettävä hittinsä, kun avasin tämän keskustelun.
Muuten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kuunnella tätä paskaa enää yhtään, että naisilla olisi muka huonompi musiikkimaku kuin miehillä. Koko ikäni tätä saanut kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia ihmisiä sivustolla, en ole ikinä lyönyt naista ja en lyö. Sanoin että minulle riittää tämä pelleily saatte miehet pitää kaikki naiset ja saatte naiset pitää kaikki miehet. Tämä juntti ennemin kalastaa, vaeltaa ja runkaa. Minkä laisia ihmisiä te siellä baarissa tai tinderissä tapaatte? Minulla on oma talo junttilassa, moottorisaha ja maata. "Pidä juntti tunkki" mikä meni ohi ajattelussa? Ap
Mihin sä sitä rahaa sitten edes tarttisit jos sulla on jo oma talo ja maata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kuunnella tätä paskaa enää yhtään, että naisilla olisi muka huonompi musiikkimaku kuin miehillä. Koko ikäni tätä saanut kuulla.
Eli osaat lukea ja et kuuntele Taylor Swiftiä?