En edes enään kuvittele löytäväni naista
Juntti, maalla ja vihaan Taylor Swiftin musiikkia. Miksi edes yrittää? Pidän rock musiikista, seksistä, keskustelusta, vaeltamisesta ja en ikinä löisi naista. Ei oikeasti enään jaksa naisten turhuuden tulia. Pahoittelut ettei ole rahaa ja olen seksuaalisesti aktiivinen mies.
Kommentit (74)
Mitä tarkoittaa, ettei ole rahaa? Ei ole miljoonia tilillä, tuhansia vai satasia tilillä?
Kiinassa ja intiassa ja afrikassa on kuulema naisia,on siellä myöskin miehiä.
Seksuaalisesti aktiivinen mies, joka ei koskaan kuvittele löytävänsä naista. Mitä panet?
Miksi helvetissä laitat enää-sanan loppuun n-kirjaimen?
Mies, joka sanoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen ja ei löis koskaan naista on kävelevä red flag.
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Mies, joka sanoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen ja ei löis koskaan naista on kävelevä red flag.
PS...heh korjaan en löisi koskaan uudestaan ,en ainakaan kasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä. Vrt. "Hei olen Hanna, tykkään pitkistä kävelyistä rannalla enkä koskaan tappaisi kissanpentuja vasaralla." Luottamus herää välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
PS...heh korjaan en löisi koskaan uudestaan ,en ainakaan kasvoihin.
* OLETKO JOKU TUTTUNI - EHKÄ? Mitä teet täällä palstalla - luuletko että olen ehkä täällä?
Aijaa? Minun pitää pitää naisia kepillä loitolla. Kuluneen vuoden aikana on tainnut jo neljä eri naista ilmaista halunsa tulla minulle raskaaksi, ikähaitarissa 18-24 v. M33
No teistä naiset saa valita, koska en ole enään kiinnostunut. Enää ja enään sanoilla ei ole merkitystä, vedä vaikka nenää vai nenään. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä laitat enää-sanan loppuun n-kirjaimen?
Suurin huoli maailmassa ja et ymmärtänyt sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti aktiivinen mies, joka ei koskaan kuvittele löytävänsä naista. Mitä panet?
Lähinnä kättä, mitä luulit?
Miksi pitää erikseen sanoa ettei ikinä löisi? Jos esim. hakee pankkiin töihin, ei siinäkään julisteta "en ikinä ryöstäisi pankkia" kun se on oletus
Provider suhteet ja sugardaddy kuviot ovat nykypäivää.
Perinteiset tasa-arvoiset parisuhteet ovat mennyt aikaa.
Mies joka sanoo ettei ikinä löisi naista, tulee lyömään naista elämänsä aikana vähintään kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki enemmän ja en ole ikinä lyönyt naista. Onko punaisella lipulla joku eri tarkoitus suomen kielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki enemmän ja en ole ikinä lyönyt naista. Onko punaisella lipulla joku eri tarkoitus suomen kielessä?
Ohis, mutta seksuaalisesti aktiivinen runkkari ei houkuta, ja lyömättämyys on piirre joka on oletusarvoinen. Ei sitä tarvitse erikseen sanoa. Jos sanot, herää vahva epäilys että sinulla on vaikeuksia olla lyömättä naisia ja siksi sitä pitää mainostaa.
Enäännnnnnnnnnnnnnnnnnnnn