Mitä syöt suolaisen tai makean himoon sipsi- ja karkkituotteiden sijaan
Suolainen herkkuni: paahdettu reissumies-ruisleipä, päälle oikeaa voita ja ripaus suolaa
Makeaa suolaisella twistillä: mokkapalat, jossa tavallisen kuorrutuksen lisäksi päällä suolaäpähkinöitä ja itsetehty kinuskikastike
Makeaa: Vaniljajogurtti, päälle mustikoita ja juoksevaa hunajaa
Kommentit (74)
Paljonko on verenpaine tuon suolamäärän jälkeen?
Pillua nuolen aina kun on tarjolla (eli todella harvoin).
Vierailija kirjoitti:
Pannukakkua, joko sellaisenaan tai mansikkahillolla. 🙂 Sen pyöräyttää nopeasti ja meillä on lähes aina tarvittavat ainekset. Pms-aikaan (joka luojan kiitos on vain 6kk välein e-pillerin ansiosta) elän pari päivää pannukakulla.
Nyt tekee mieli äidin tekemää pannukakkua vadelmahillolla. Ei tule itse tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pannukakkua, joko sellaisenaan tai mansikkahillolla. 🙂 Sen pyöräyttää nopeasti ja meillä on lähes aina tarvittavat ainekset. Pms-aikaan (joka luojan kiitos on vain 6kk välein e-pillerin ansiosta) elän pari päivää pannukakulla.
Onhan se todella vaikeaa.
En tajua tuota mokjapalaviritystä. Sehän on epäterveellistä siinä missä karkkikin.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Pystyn hillitsemään itseni aivan helposti mutta en olekaan mikään läski ja tapojen orja.
🤣 Juu et ole yhtään tapojesi orja, mitä nyt vaan trollaat vauvalla kaiket päivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomaattiviipaileita, joiden päällä on sormisuolaa, mustapippuria, oliiviöljyä ja balsamicoa.
Sisältää sokeria ja suolaa. Ei todellakaan terveellistä.
Vai niin. Luuletko että noita syödään pesuvadillisen verran? Pari tomaattia kun noin syö on takuulla terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Pystyn hillitsemään itseni aivan helposti mutta en olekaan mikään läski ja tapojen orja.
🤣 Juu et ole yhtään tapojesi orja, mitä nyt vaan trollaat vauvalla kaiket päivät
En. Yleensä muutaman kerran viikossa. En ole työtön kuten sinä.
Sipsit voi korvata paistamalla ranskalaisia perunoita. Suolaa. Niissä on vähemmän rasvaa sellaisenaan syötynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä, kivan helppo ja nopea! Kuivat aineet kulhossa sekaisin, perään maito, kananmuna ja sulatettu voi, uunipellille ja uuniin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ei kai normaalilla ihmisellä tuollaisia himoja ole. Eiköhän ne ole aivan itse aiheutettuja ja niistä pääsee eroon lopettamalla tuollaiset tavat ja syömällä terveellisesti riittävän usein oikean kokoisia annoksia. Helppoa.
Normaaleilla ihmisillä ei ole tarvetta vinoilla toisille. Taidat tuntea pahaa alemmuutta, kun tuollaiseen sorrut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Yleensä muutaman kerran viikossa. En ole työtön kuten sinä.
Yritä nyt edes, herranjestas miten surkeaa taas!
Youtubessa suomalainen tubettaja Fit Foodie Selma tekee hyviä herkkuja ilman lisättyä sokeria. Myös suolaisia silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Pari oliivia tai hedelmä.
Lienet sänkypotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomaattiviipaileita, joiden päällä on sormisuolaa, mustapippuria, oliiviöljyä ja balsamicoa.
Sisältää sokeria ja suolaa. Ei todellakaan terveellistä.
Vai niin. Luuletko että noita syödään pesuvadillisen verran? Pari tomaattia kun noin syö on takuulla terveellistä.
ei ole terveellistä jos olet jo saanut päivän natriummäärän täyteen
Vierailija kirjoitti:
Jäi pois. ei ole terveellistä jos olet jo saanut päivän natriummäärän täyteen vaikka köyhän tavoite on kuolla mahdollisimman ajoissa pois, yhteiskunta on rikkaiden heille jääköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella vaikeaa.
Ei tule minun tekemästä yhtä hyvää. Enkä muutenkaan viitsi yhtä palaa varten ruveta tekemään.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota mokjapalaviritystä. Sehän on epäterveellistä siinä missä karkkikin.
Eihän tässä puhuttu terveellisyydestä mitään. Kysyttiin vain vaihtoehtoja sipseille ja karkeille. Jos tuota ei edes ymmärrä, niin taitaa olla elämässä paljon muitakin asioita, mitä ei tajua.
Ikuiset epätoivoiset laihduttajamammat ei näköjään osaa edes lukea.
Ei kai normaalilla ihmisellä tuollaisia himoja ole. Eiköhän ne ole aivan itse aiheutettuja ja niistä pääsee eroon lopettamalla tuollaiset tavat ja syömällä terveellisesti riittävän usein oikean kokoisia annoksia. Helppoa.