Miehet on parempia tekemään työtä ja naiset parempia hoitamaan kotia
Miehet on parempia tekemään työtä ja naiset parempia hoitamaan kotia
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Onks tää näitä miksi tapaturman sattuessa ensin lähetään naiset ja lapset turvaan?
Kun lapset ja naiset on saatu pois tieltä, voi miehet kokoontua miettimään miten ratkaista ongelma.
"Naiset ja lapset ensin" lause on saanut alkunsa Titanicin uppoamisessa. Laivan kapteeni oli syvästi järkyttynyt pari vuosikymmentä aiemmin Ranskassa sattuneesta tapauksesta, missä yleisötapahtumassa sattuneessa tulipalossa miehet heittivät naisia ja lapsia liekkimereen päästäkseen itse pakoon. Tämän vuoksi kapteenin ensimmäisiä käskyjä oli, että naiset ja lapset pitää auttaa veneisiin ensin, koska uskoi miesten toimivan samalla tavalla. Siitä tämä on jäänyt elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat miehiä parempia ihan kaikessa.
No ei urheilussa, muuten olen kyllä samaa mieltä. En usko yhdenkään naisen koskaan juoksevan satasta alle 10 sekunnin.
M
Urheilussa kilpaileminen on tyhmintä ikinä, siitä ei ole mitään hyötyä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei urheilussa, muuten olen kyllä samaa mieltä. En usko yhdenkään naisen koskaan juoksevan satasta alle 10 sekunnin.
M
Urheilussa kilpaileminen on tyhmintä ikinä, siitä ei ole mitään hyötyä mihinkään.
Kaikista parasta ihmisessä on juuri kaikki se, mikä koetaan hyödyttömäksi. Urheilu, taide, leikki, rakastuminen, ehkä jopa ryyppääminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuitenkin aiheuttavat tässä maailmassa paljon enemmän harmia muille ihmisille kuin naiset. Naisilla vasta alkaa nousta se omanarvontunne ja alkaa olla riittävästi esikuvia menestyksestä työelämässä. Miesten on joskus vaikea tajuta, miten iso vaikutus yhteiskunnan jäyhillä rakenteilla ja malleilla on kaikkeen.
Yhteiskunta pyöri paljon paremmin kun naiset tekivät sitä missä ovat hyviä ja miehet sitä missä ovat hyviä. Nyt on paljon enemmän yksinäisyyttä, mielenterveysongelmia jne. Etenkin naisten kohdalla.
Ap (en ole mies jos joku luuli)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä teen työni (esimiesasemassa) erittäin hyvin, mutta kotihommat on retuperällä. Mikäs minä sitten olen? T. Keski-ikäinen nainen
Suojatyöpaikka julkisella, tirsk 😂
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole koskaan aloittaneet sotaa.
Väärin, naiset jotka ovat olleen johdossa aloittavat sodan paljon herkemmin kuin miesjohtajat.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa yhteiskuntaa, jos miehet katoaisivat ja samalla katoaisi kaikki mitä he ovat saaneet aikaan (paitsi lisääntyminen) katso ympärillesi kaikki mitä sinulla on niin ruoka, rakennukset, tiet, talot, sähkö, vesi, autot, putket ovat lähes 100% miesten tekemiä.
Juuri katselen ikkunasta ulos kun uusi alfaltti valmistuu, ei yhden yhtä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuitenkin aiheuttavat tässä maailmassa paljon enemmän harmia muille ihmisille kuin naiset. Naisilla vasta alkaa nousta se omanarvontunne ja alkaa olla riittävästi esikuvia menestyksestä työelämässä. Miesten on joskus vaikea tajuta, miten iso vaikutus yhteiskunnan jäyhillä rakenteilla ja malleilla on kaikkeen.
Yhteiskunta pyöri paljon paremmin kun naiset tekivät sitä missä ovat hyviä ja miehet sitä missä ovat hyviä. Nyt on paljon enemmän yksinäisyyttä, mielenterveysongelmia jne. Etenkin naisten kohdalla.
Missä miehet on hyviä tai missä naiset? Mä olen hyvä tekemään mekaniikkasuunnittelua ja koeniden rakennusta vaikka olen nainen. Olen huono tekemään ruokaa, jossa mieheni sitten taas loistaa ja tekeekin sitä työkseen. Kumpikaan ei ole erityisen hyvä siivoamaan :D Ja minkäänlaista hoivaviettiä ei löydy kummaltakaan joten jos minusta koitettaisiin tehdä hoitaja, niin siinä kärisi kyllä hoidettava sekä minä itse.
Voihan se olla että me olemme poikkeuksellisia yksilöitä, mutta ärsyttää tämä miehet vs. naiset ja vanha aika oli paras kun kaikki tiesi paikkansa. No ei ollut ainakaan joka yksilölle.
Se on fakta ja myös se on fakta, että miehillä on huonompi empatia kyky kuin naisilla.
Sen takia miesten on vaikeaa hyväksyä erillaisuutta esim. Homoja ja trans ihmisiä.
Mutta kuitenkin miehet sitoutuvat naisia paremmin ja rakastaa pidempään rakastuessaan ja ovat lojaaleja, kun taas naiset ovat itsekeskeisiä ja enemmistö eroista tapahtuu naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä miehet on hyviä tai missä naiset? Mä olen hyvä tekemään mekaniikkasuunnittelua ja koeniden rakennusta vaikka olen nainen. Olen huono tekemään ruokaa, jossa mieheni sitten taas loistaa ja tekeekin sitä työkseen. Kumpikaan ei ole
Nimenomaan poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää näitä miksi tapaturman sattuessa ensin lähetään naiset ja lapset turvaan?
Kun lapset ja naiset on saatu pois tieltä, voi miehet kokoontua miettimään miten ratkaista ongelma.
"Naiset ja lapset ensin" lause on saanut alkunsa Titanicin uppoamisessa. Laivan kapteeni oli syvästi järkyttynyt pari vuosikymmentä aiemmin Ranskassa sattuneesta tapauksesta, missä yleisötapahtumassa sattuneessa tulipalossa miehet heittivät naisia ja lapsia liekkimereen päästäkseen itse pakoon. Tämän vuoksi kapteenin ensimmäisiä käskyjä oli, että naiset ja lapset pitää auttaa veneisiin ensin, koska uskoi miesten toimivan samalla tavalla. Siitä tämä on jäänyt elämään.
Voisiko muuttaa tuon sukupuoli tasa-arvoiseksi ? Nuoret ensin, että ensin vauvat ja lapset ja ikä järjestyksessä.
Onhan se outoa, jos 90- vuotias nainen pelastetaan ennen 20- vuotiaasta miestä.
Se nainen voi kuolla jo minuutin päästä ihan normaalin vanhuuden takia, kun nuoremmalla on enemmän elämää edessä .
Vierailija kirjoitti:
Se on fakta ja myös se on fakta, että miehillä on huonompi empatia kyky kuin naisilla.
Sen takia miesten on vaikeaa hyväksyä erillaisuutta esim. Homoja ja trans ihmisiä.
Mutta kuitenkin miehet sitoutuvat naisia paremmin ja rakastaa pidempään rakastuessaan ja ovat lojaaleja, kun taas naiset ovat itsekeskeisiä ja enemmistö eroista tapahtuu naisen aloitteesta.
Oi ihanaa että se kännipäissään riehuva turpaa vetäjä ukkoni on niin lojaali minulle. Pitääpä antaa hänelle mitali hänelle tästä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet hyvä siivoamaan ja laittamaan arkiruokaa, niin jää toki kotiin puuhastelemaan. Se, että löydät miehen maksamaan kaikki kulut, onkin liki mahdoton tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa yhteiskuntaa, jos miehet katoaisivat ja samalla katoaisi kaikki mitä he ovat saaneet aikaan (paitsi lisääntyminen) katso ympärillesi kaikki mitä sinulla on niin ruoka, rakennukset, tiet, talot, sähkö, vesi, autot, putket ovat lähes 100% miesten tekemiä.
Jos oletuksena olisi että lähdettäisiin kehittymään nollasta ilman miehiä, niin epäilsiin vahvasti etteikö samakaltaiseen kehitykseen olisi pystytty. Nyt joku mies keulii tällä ihan vain siksi, että miehillä on ollut alusta asti oikeus opiskella ja naiset eivät sitä ole ottaneet aiemmin kuin vasta reilu sata vuotta sitten. En kyllä ymmärrä miksi ei ole aikaisemmin huomattu epäkohtaa ja naiset tapelleet tasa-arvosta tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sen takia ei ihme, että 50% Suomen taloista on homeessa
Vierailija kirjoitti:
Miehet useimmiten aiheuttaa ne tapaturmat. Ja sodat. Vanhat miehet luovat sotia, joissa nuoret miehet kaatuvat.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin
Juurikin nimenomaankin näin.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miehillä riittää rakkautta muillekin naisille eikä paneminen ilman tunteita ei miesten mielestä ole pettämistä. Itsekeskeinen nainen ei vaan hyväksy tuota ja jättää miehen ihan syyttä suotta. Joka viikkoinen ryyppääminen on miehille rentoutumista ja jos nainen sanoo, että valitse alkoholi tai parisuhde, niin mies valitsee alkoholin eikä ymmärrä, miksi nainen lähti.
M