Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on parempia tekemään työtä ja naiset parempia hoitamaan kotia

Vierailija
19.04.2024 |

Miehet on parempia tekemään työtä ja naiset parempia hoitamaan kotia

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin

Vierailija
2/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pertti, kyllä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meetkö ap hoitamaan sairaita vai vanhuksia? Paljon on töitä tarjolla. 

Vierailija
4/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää näitä miksi tapaturman sattuessa ensin lähetään naiset ja lapset turvaan?

Kun lapset ja naiset on saatu pois tieltä, voi miehet kokoontua miettimään miten ratkaista ongelma.

Vierailija
5/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää näitä miksi tapaturman sattuessa ensin lähetään naiset ja lapset turvaan?

Kun lapset ja naiset on saatu pois tieltä, voi miehet kokoontua miettimään miten ratkaista ongelma.

Tämä oli hauska!

Lähetetänkö tapaturman uhri/uhrit myös turvaan? Jos lähetetään, miehet saavat ratkaista ongelmaa rauhassa. (Naiset antavat ensiavun ja hälyttävät lisäapua paikalle.)

Vierailija
6/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuitenkin aiheuttavat tässä maailmassa paljon enemmän harmia muille ihmisille kuin naiset. Naisilla vasta alkaa nousta se omanarvontunne ja alkaa olla riittävästi esikuvia menestyksestä työelämässä. Miesten on joskus vaikea tajuta, miten iso vaikutus yhteiskunnan jäyhillä rakenteilla ja malleilla on kaikkeen.

Vierailija
7/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten mun työnantajani maksaa mummeli kaksinkertaista palkkaa mieheeni verrattuna. Ja mieheni kuolisi nauruun, jos sille menisi sanomaan, että mä olen parempi hoitamaan kotia. Kyllähän mä siitä selviän, hoidin, kun lapset olivat vauvoja, mutta ei kukaan väittäisi, että olen siinä hyvä.

Vierailija
8/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä teen työni (esimiesasemassa) erittäin hyvin, mutta kotihommat on retuperällä. Mikäs minä sitten olen? T. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
9/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin

Se on pågen!

Vierailija
10/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole koskaan aloittaneet sotaa.

Vierailija
11/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä teen työni (esimiesasemassa) erittäin hyvin, mutta kotihommat on retuperällä. Mikäs minä sitten olen? T. Keski-ikäinen nainen

Olet mies. Nykyään on sallittua tulla ulos sukupuolikaapista.

Vierailija
12/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä.

Ehkä jotain paljon fyysistä voimaa vaativissa töissä mies voi olla parempi, mutta älykkyyttä vaativissa töissä nainen on parempi. Naisten lukutaitokin on parempi kuin miehillä.

Vierailija
13/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on myytti. Naiset ovat sotaisampia ja lisäksi parempia sotapäälliköitä kuin miehet.

"In fact, between 1480 and 1913, Europes queens were 27% more likely than its kings to wage war, according to a National Bureau of Economics working paper (paywall). And like Isabella, queens were also more likely to amass new territory during their reigns, found the papers authors, economists Oeindrila Dube and S.P. Harish."

https://qz.com/967895/throughout-history-women-rulers-were-more-likely-…

Vierailija
14/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on myytti. Naiset ovat sotaisampia ja lisäksi parempia sotapäälliköitä kuin miehet.

"In fact, between 1480 and 1913, Europes queens were 27% more likely than its kings to wage war, according to a National Bureau of Economics working paper (paywall). And like Isabella, queens were also more likely to amass new territory during their reigns, found the papers authors, economists Oeindrila Dube and S.P. Harish."

Men were responsible for 694 acts of aggression and 86 wars while women were responsible for just 13 acts of aggression and only one war (Indira Gandhi).

Vierailija
15/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kuitenkin hyvin huonoja maksamaan yksin koko perheen elatuksen.

Vierailija
16/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siitä huolimatta että naiset aina esittävät olevansa ylpeitä naisten rauhantahtoisuudesta, he kokivat salaista elaatiota tuota lukiessaan.

Vierailija
17/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset koulutetumpia kuin miehet - Nelikymppiset tilastokärjessä.

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/1741502

Vierailija
18/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat miehiä parempia ihan kaikessa.

Vierailija
19/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat siinä tapauksessa ihan kädettömiä torveloita työelämässä, sillä itse olen naisena ihan sysipaska kodinhoitaja. :D

Vierailija
20/56 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä osaa pitää kotia edes siistinä, mutta olen taidealalla taitava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi