Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Tämän päivän nuori,on huomisen vanha.
Alkoi heti vituttamaan sitan tekoitku ja hurskastelu. Itse on pahin selkäänpuukottaja. Ja se ylimielinen irvistys joka välissä kun muut ei huomaa.
Toivon todella että tuo teeskentelijä ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Mika voittaa. Syy: vähiten ärsyttävä kolmikosta. Mika vaikuttaa kiltiltä, ystävälliseltä ja reilulta.
Perässä vedättävä sätkynukke se on ollut. Ei kiitos voittoa hänelle.
Voi että mä toivon niin Sitan voittoa.
Sita pahin selkäänpuukottaja. Lätisee ihan tyhjänpäiväistä Millulle.
Mikä tyhmyri tuo milläkin on. Sita kiristi selvästi sanomalla että kyllähän sie miut petit mutta oon antanut anteeksi. Ja että häviän sulle mieluusti. Mikäs käärme.
Jos Millu tajuaisi mistään mitään niin olisi äänestänyt Sitaa Jennin ja mikan kanssa.
Oli kyllä ihan turha peliliike Samilta antaa amuletin puolikas Ritalle, kun heti seuraavassa heimoneuvostossa äänesti itsekin Ritaa. Mikä järki tuossa oli? Tämä myös aiheutti sen, että Jenni alkoi vinkua muille Samin kovasta pelaamisesta. Lopputuloksena oli se, että Sami äänestettiin pihalle, koska tärkeät liittolaiset eivät enää häneen luottaneet. Tuo Jennin itkeminen Samista oli kyllä erittäin ärsyttävää. Minä saan pahiksen leiman, eikä kukaan tajua että Sami pelaa. Byäää! Noh lensi sitten itse seuraavaksi pihalle.
Olivatpa kuutamolla millu ja Jenni viimeisessä äänestyksessä. Mika ollut toki koko pelin. mutta etenkin millu, pisti sitten 30 000€ hukkaan sen takia, että on sitan kaveri.
Sie voitti koskemattomuuden ja mie palkinnon. Niin että vinkvink. Et voi siis äänestää minnuu.
Ärsyttää jo valmiiksi noiden kahden yökötyksen, sitan ja millun, tekoitkut heimoneuvostossa. Ja heti perään käärmesitan ylimielinen irvistys.
Kaikkien noiden naama heimoneuvostossa näyttää ihan siltä ku koira ois nuollu niitä :D
Mitä teeskentelyä sitalta taas. Pitäähän se tietysti yrittää teeskennellä viimeistä neuvostoa varten.
Kuka sille muka antaa äänen jos se on kahden joukossa?
Mietin että miksei ne äänestänyt sitaa pois? A) Olis menny Miian bestis, b) kova kilpailija Mikan on pakko voittaa vika koskemattomuus muuten se on ulkona
Mika on kaikkien aikojen heikoin kisoissa, varmaan ihan kaikki kaudet huomoiden.. ei vaan voi olla selviytyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mika on kaikkien aikojen heikoin kisoissa, varmaan ihan kaikki kaudet huomoiden.. ei vaan voi olla selviytyjä.
Kyllä voi. Mika voittoon.
En muista oliko Australian selviytyjät , niin oli mies joka ei pärjännyt oikein kisoissa , ei koko ajan juoninut , mutta teki kumminkin hommia saarella. Voitti selviytyjät. Toivotaan , että Mika voittaa nyt.
Kyllä on tylsä kisa. Ihan naurettavaa kun on niin ennalta-arvattavaa. Millu tietenkin voittaa. Ei tarvi katsoa. Olisi kiva jos osallistujat olisi jotain muita kuin nelosen juontajia.
Mites esim. Sami? Sun mielestä varmaan huippukisaaja ja kunnon äijä?