Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun ton Ritan pois!
Kannattaa katsoa peiliin jos tunnet tuntemattomasta noin voimakkaasti.
Hän ei ole mulle tuntematon ja siksi kirjoitin sen mitä mieltä hänestä olen.
Siis onko nää tyypit katsonut selviytyjiä ennen? Äänestää Kristianin uudelleen johtajaksi. Kaverihan heittää kaikki bussin alle vuorotellen ja nää vaan luottaa siihen 😹 no, tyhmyydestä sakotetaan. Tyhmät.
Miksei kukaan näytä etsivän amulettia...
Mä en kans ymmärrä tota Krisun peesailua. Ärsyttävä ja rasittava tyyppi.
älkää paljastako kuka tiippuu!!!!
ai toi Emmi joku on ollut missi. okei
Tää formaatti on pyörinyt liian kauan. Ihan sama, vaikka uusisivat jonkun kauden 10 v takaa, täydestä menis. Julkkikset loppunut suomesta jo viis kautta sitten. Käyttäisivät rahat jonkun uuden hittiohjelman kehittämiseen, tää on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun ton Ritan pois! On niin vastenmielinen ja epäaito!
Ihan ok ollut. Ei ole hirveästi puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun ton Ritan pois!
Kannattaa katsoa peiliin jos tunnet tuntemattomasta noin voimakkaasti.
Täh? Sitäkö "tuntee voimakkaasti", kun toivoo jonkun tympeän tyypin tippuvan pois jostain tositv-kisasta? Eikö siis saa tulla mitään tuntemuksia, kun katsoo telkkua, ei ainakaan negatiivisia?
Mulle tulee myös huonot vibat tuosta ritasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Rita on oikeesti lähtenyt tonne viidakkoon noi kamalat ripsienpidennykset silmissään? Jestas!
Järjen käyttö sallittu, meneekö tuo Rita saunaankin tekoripsissä, jotka näyttävät aivan hammasharjoilta !
Miks ennen jo voittaneet otetasn tuonne ja vielä suojelukseen ... heiskari varsinkin ihan vatun ällöttävä kuspiä
Vierailija kirjoitti:
ai toi Emmi joku on ollut missi. okei
Akseli Herlevin avokki jonkun aikaa
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan noi persebikinit ja -uikkarit kieltää osallistujilta?
Samaa myös katsoin että oli ainakin Viivillä ja Emmillä stringbikinit et voisi käyttää normibiksuja.
Näkyi myös Viivillä ja Sitalla olevan stringit bikershortsien alla. Varmaan todella hygienia hyvä kun niitä käyttää??
Mun suosikki on Eino, komistus😘
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nää tyypit katsonut selviytyjiä ennen? Äänestää Kristianin uudelleen johtajaksi. Kaverihan heittää kaikki bussin alle vuorotellen ja nää vaan luottaa siihen 😹 no, tyhmyydestä sakotetaan. Tyhmät.
Ai äänestikö ne sen johtajaksi? Mää ymmärsin että tuotanto valinnut Krisun ja Samin päälliköikis. Ja voi haastaa johonkin kisaan, mutta sitten tippuu itse jos häviää. Jos voittaa pääsee päälliköski
Vierailija kirjoitti:
Toisessa jaksossa tippui Eino. Selviytyjiä on Suomessakin käyty ties miten monta kautta. Silti nämä ei opi koskaan. Joku Krisu roikkuu mukana kuin takiaispallo vaikka on jo aiemmin voittanut monta kilpailua. Selviytyjät, BB, Farmi..Hän on pelillisesti erittäin fiksu ja vahva. Luulisi että porukalla olisi älliä että hänet äänestetään ilman muuta joukolla ensimmäisenä pihalle. Emmikin itki putoamistaan. Täysin oma syy. Miksei lähtenyt rohkeasti haastamaan Krisua kun sauma aukeni. Krisu näki Einon pelin välittömästi ja masinoi tämän saman tien pois jaloista. Hän tietää miten tätä peliä pelataan. Muut laput silmillä menee juuri niinkuin Krisu käskee.
Ei Krisu voittanut Farmia, tippui aika alussa.
Keitä nämä tyypit on? :O onko varmasti julkkiskausi