Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaisia kodinkoneita sulla on keittiössä joita et käytä?

Vierailija
19.04.2024 |

Tai käyttöä on korkeintaan kerran vuodessa?

Mulla on sellainen joku mehukone joka on hankalasti puhdistettava. Joskus tein omenamehua sillä mutta se oli paksua mössöä & pahaa. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vohvelirauta, sain vuosia sitten lahjaksi. Alkuaikoina käytetty pari kertaa. Nyt kaapin ylähyllyllä vuosia käyttämättömänä. Pitäis viedä kierrätykseen.

Meillä myös vohvelirauta on vähimmällä käytöllä. Siis onhan ne vohvelit ihan sairaan hyviä, etenkin kermavaahdon ja hillon kanssa. Mutta todellisuudessa se laatikko lojuu kaapin perällä koskemattomana kuukaudesta toiseen. Toisaalta eipä se siellä leipää pyydä, on meillä tilaa riittävästi. Vaikka tulee vain pari kertaa vuodessa käytettyä. On se sen arvoista!

Vierailija
22/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi saatu siivutuskone. Hirveän kokoinen vekotin vie kaapista yhden hyllyn. >:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvasekoitin.

Vierailija
24/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkeitin. Induktioliesi on 10x nopeampi 

Vierailija
25/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin, käytän ehkä pari kertaa vuodessa, kun käy vieraita

Vierailija
26/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blenderi, vatkain, monitoimikone ja veitsenteroitin. Vohvelirauta, sauvasekoitin ja leivänpaahdin on jo laitettu kiertoon. 

Vierailija
27/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään  10 kertaa nopeampi ole, vaikka nopea onkin

Vierailija
28/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä keittiötä.

Vierailija
29/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kierrätyskesus 2 viikkoa sitten vispilän, leivänpahtimen ja vatkaus kulhot.Koska en leivo enää.Monitoimikoneen,mehustimen vein pois saman paikkaan yli 20 vuotta sitten.

Vierailija
30/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut? Minä olen. Vedenkeitin voitti.

Vierailija
31/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vohvelirauta. Ostin joskus innoissani alennuksesta ajatuksella että hei nytpä voin tehdä usein vohveleita. Käytin sitä ehkä pari kertaa.

Vierailija
32/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauvasekoitin.

Minusta sauvasekoitin on kätevä laite. Eikä edes vie paljoa tilaa.

Vierailija
33/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei mitään koska myin ne pois.

Vierailija
34/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa muutettiin yhteen reilu kolme vuotta sitten. Meillä on tuplana kahvinkeitin, tehosekoitin ja mikro. Vois periaatteessa lahjottaa pois, mutta meidän tuurilla ykköslaite hajoais just sillon. No, kaappitilaa on onneks keittiössä paljon, niin ei haittaa.

Vierailija
35/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ylimääräiset, mitä en oikeasti käytä, olen vienyt ser-kierrätykseen. Kaikkia muita tulee käytettyä vähintään pari kertaa vuodessa.

Vierailija
36/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vohvelirauta on ärsyttävä puhdistettava. Muuten ihan kiva laite. 

Vierailija
37/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raclette (käytetään max 2x vuodessa) ja monitoimikone (käytän kerran vuodessa). Molemmat olen saanut lahjaksi.

Vierailija
38/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauvasekoitin.

Oho! Tätä mä käytän usemman kerran kuussa. enkä edes hirveästi kokkaa kotona.

Vierailija
39/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosekoitin oli smoothieta varten. En jaksanut putsata ja annoin pois. Korvasin sauvasekoittimella.

Ahkerassa käytössä on vedenkeitin, mikro, sauvasekoitin ja joskus sähkövatkain. Leivänpaahdin on itselle turha mutta lapset käyttää. Kaikista muista olen luopunut, enkä aio ostaa lisää koneita kuin hajonneiden tilalle.

Vierailija
40/44 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa muutettiin yhteen reilu kolme vuotta sitten. Meillä on tuplana kahvinkeitin, tehosekoitin ja mikro. Vois periaatteessa lahjottaa pois, mutta meidän tuurilla ykköslaite hajoais just sillon. No, kaappitilaa on onneks keittiössä paljon, niin ei haittaa.

Meillä on myös varamikro kaapissa. Uudessa asunnossa oli intergoitu mikro, ja edellinen lykättiin kulmakaappiin. Kaappitilaa nyt vielä oli, niin olkoon siellä. En kyllä tiedä, mahtuisiko se edes sen integroidun paikalle, jos joskus sattuu posahtamaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä