Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaaja pilasi Ilonan hiukset

Vierailija
19.04.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/f709be24-6fb5-415d-9484-629d0cf67045

Olisiko missään tietoa mikä kampaamoketju tässä kyseessä?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa soitella lehteen kun ei paikan päällä saa suuta auki

Harvemmin näissä turhakeuutisissa kohde on soittanut lehteen, toimittelijat poimii juttuaiheita somesta.

Vierailija
22/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se täs on kun kielimuuri vastassa. Ymmärtäiskö palstaväki jos joku tulis ranskaks kysymää neuvoa miten pääsee paikasta A paikkaan B? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin liru tukka niin ei siitä saa hyvää millään, jos on leikattu liian ohueksi. Ihmettelin vaan sitä puolentoista tunnin korjausleikkausta että mikähän aloittelija sitäkin on värkännyt..

Vierailija
24/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah mikä klikkiotsikko! Luulin että tässä oli tapahtunut jotain kamalaa.

Vierailija
25/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo korjausleikkaus ole mitenkään "imarteleva". Miten ja mitä edes tuossa tapauksessa imartelisi?

Minä taas katsoin että kylläpä lyhyt tukka kohottaa valahtaneita kasvoja, kun ei muutoin kasvojen luusto mikään huippu hyvä ole. Parempi jopa kuin mitä alun perin toivoi.

Höpönpöpö. Lyhyt malli vanhentaa sen 10 vuotta, ja tekee joko tantan tai lesbon näköiseksi. Tuonkin kampaajan uhrin olisi kannattanut odottaa kärsivällisesti puolisen vuotta vaikka aina hiukset geelillä taakse kammattuna että ne kasvaa alkuperäiseen mittaan. Nyt päässä on "lesbo tyttöjen liikunnanopettaja" -malli, jonka takaisin polkkamittaan kasvattamisessa menee yli vuosi. 

Vierailija
26/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo korjausleikkaus ole mitenkään "imarteleva". Miten ja mitä edes tuossa tapauksessa imartelisi?

Minä taas katsoin että kylläpä lyhyt tukka kohottaa valahtaneita kasvoja, kun ei muutoin kasvojen luusto mikään huippu hyvä ole. Parempi jopa kuin mitä alun perin toivoi.

Ei taida olla itselläsikään kun tunnistat tuollaisen

Vierailija
27/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta asioi englanniksi ja hinta halpa niin eiköhän kyseessä ole tällainen 10e turkkilaisparturi

Turkkilaisparturit tekevät aina siistiä jälkiä. Ja vain miehille.

Vierailija
28/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakashan itse sanoi, että takaata ja hartioille ja sen myös sai.

Vierailija
29/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa sitä nyt niin ivallista ja vittumaista mutta jos omalle kohdalle sattuisi niin kyllä olisi toinen ääni kellossa😁

Voi olla, mutta en lähtisi avautumaan siitä jossain roskalehdessä. Minulla on sitä paitsi varaa käydä kunnon kampaajalla.

Vierailija
30/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien mukaan kehitys oli...

35v nainen

35v mielenterveysongelmainen mies

45v täti

(On aika ankean näköinen ilman meikkiä, ihan menisi miehestä...)

Vierailija
31/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poraa lehdessä?

Vierailija
32/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

First world problems

En mä nyt tiedä. Kyllä sitä saa olettaa että kun maksaa palvelusta lopputuloksen pitäisi miellyttää eikä vain kävellä ulos pettyneenä. Mitä jos sinä teetät uuden keittiön ja asentajat pilaa sen täysin, onko se first world problems kun sinulla jo oli keittiö? 

Onhan se. Maailmassa kun on on nälänhätää ja sotiakin. Mutta onko mielestäsi tonnien keittiö ja 5 cm hiuksia verrattavaissa keskenään?

Aah nälänhätäkortti, melkein yhtä väsähtänyt kuin kateuskortti. Sinulle voi ilmeisesti tehdä mitä vaan ja varastaa kaiken koska nälänhätä.

Vierailija
33/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh.. Miten joku voi onnistua leikkaamaan hiukset noin 😯 Minä olen opetellut itse leikkaamaan omat hiukset ja olisin osannut leikata nuo Ilonan haluamat hiukset 100 kertaa paremmin. Mulla on itselläni sellainen pitkä polkkamalli, jossa vähän kerrostusta. Olenkin miettinyt, että alkaisin leikata muidenkin hiuksia ja näköjään voisin kun ammattilaiset tekee noin huono jälkeä 😳

Vierailija
34/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kampaajien epäonnistumisia on reissatessani  tullut vakikampaaja on antanut selkokieliset, ammattikielen ohjeet, jotka toistan matkoilla olinpa Suomessa tai muualla. Sen jälkeen ei epännistumisia ole tullut.Tai ainakin virheet ovat tosi vähäisiä, jotka kestän.

En asiakkaana ajattele, että  minun mielestäni kampaajan  "vähäinen toimenpide" olisi vähäinen toimenpide. Hyvä kampaaja saa kaiken vaikuttamaan helpolta. Edullinen hinta on aina riski, joten jo siinä vaiheessa pitäisi hälytyskellon soida. 

Vierailija
35/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä surkeasti tehty leikkaus. Kerran kans Tampereen Hervannan hairlekiinissa yksi leikkasi mun etuhiukset eri pituisiksi. Leikkasin itse ne kotiin päästyäni paremmin. Olisin päässyt saman henkilön korjausleikkaukseen ilmaiseksi, mutta totesin ettei tuo enää hiuksiini koske. 20€ sain lahjakortin niiden kampaamoon. Enpä ole enää käynyt tuolla! 

Vierailija
36/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla suomalaisilla varsinkin keski ikäisillä naisilla on hiustyyli kynitty miestukka, sama kuin olisi takaa saksilla pätkitty, siihen päälle vielä voimakas shokkiväri niin ei tartte ihmetellä kun hiukset ovat haperoa tupsua:D näkyypä vielä kaljua kohtaa!!! Ilonan hiustyyli epäonnistui mut korjaustyyli näyttää paremmalta.

Vierailija
37/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajan pitäisi kuunnella asiakasta ja toteuttaa toivomus mahdollisuuksien rajoissa.

Eräs kampaaja kertoi, että asiakaalla oli kuva kädessään tullessaan kampaamoon.

" tee minusta kaunis ja tuollaiset hiukset"

Asiakas jutun mukaan näytti myös kuvansa.

Toive oli kyllä selkeä: tasoitellaan latvat.

Itselläni oli sama tilanne 13-vuotiaana. Kerroin, että kasvatan hiuksia (samassa pituudessa kuin jutun asiakkaan lähtökohta) ja toivoin latvojen tasoitusta. Tuli tosi lyhyt tukka. Itkin koko illan, enkä tiennyt miten ilkeän mennä kouluun seuraavana päivänä.

Kun tukka siitä kasvoi aikanaan, opettelin tasoittelemaan itse. Siihen asti käytin omakätisesti saksia, kunnes löysin mieheni. Hänkin osaa leikata hiuslatvasta tasaisesti pyydetyn senttimäärän.

Vierailija
38/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt kun sanon, mutta minusta tuollainen lyhyempi sopii tälle naiselle paljon paremmin kuin se mitä hän oli havittelemassa. Jos on noin pitkänmalliset kasvot niin hiukset kannattaakin leikkauttaa juuri tuohon mittaan kuin kampaaja oli ne leikannut. Työn laadusta vaikea sanoa mitään noin epäselvistä kuvista, joissa hiukset on ihan sekaisinkin.

Paljon nätimmät nuo hiukset oli alkukuvassa. Hänelle sopii tasainen polkkatukka, ei mikään kerrostaminen. Kampaaja ohentanutkin nuo huomattavasti.. 

Vierailija
39/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siihen saksimiseen ei voinut reagoida heti, kun huomasi jonkun olevan pielessä. Täysin ihmeellistä toimintaa, että huomaa kampaajan napsivan liikaa ja sitten vaan "lamaantuu". Ihme lammas.

Kun asiakas tuntee kampaajan napsivan liikaa, on jo myöhäistä. Sitä paitsi asiakkaan on otettava silmälasit pois päästä, jolloin hän ei näe mitä tapahtuu.

Vierailija
40/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvien mukaan kehitys oli...

35v nainen

35v mielenterveysongelmainen mies

45v täti

(On aika ankean näköinen ilman meikkiä, ihan menisi miehestä...)

Jeps ja siihen päälle vielä monilla tuonikäisllä naisilla shokkivåri niin hiukset ovat kuin haperoa tupsua. Monilla keski ikäisillä naisilla näyttää hiukset siltä että takaa olisi itse pätkitty ja värjäty vielä voimakkaalla shokkivärillä. Miksi monet naiset haluaa miestukan? Ja vielä kynitty sellaisen en tajua!!