Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaaja pilasi Ilonan hiukset

Vierailija
19.04.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/f709be24-6fb5-415d-9484-629d0cf67045

Olisiko missään tietoa mikä kampaamoketju tässä kyseessä?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cutters.

Saksivat miten sattuu. Itse näytän nyt Anneli Tempakalta. Sanoin "tasoitus" suomenkieliselle kampaajalle. Tulos epätasainen graafinen polkkatukka ja miinus 10 cm. Runsas ohut vaalea tukka joka on nätti laitettuna. "Myöhästä ny" sanoi kampaaja ammattilainen. 

Kollegan hiuksista tippui tupsuja pitkin päivää. Ihan hyvä että joku tulee ulos ton kampaamoketjun kanssa. Heillä hyvitys on lahjakortti ;). 

Mä olen käynyt Cuttersissa yhteensä ehkä n. 10 kertaa ja olen aina ollut ihan tyytyväinen lopputulokseen. Mulla on puolipitkät hiukset ja olen pyytänyt latvojen tasauksen. 

Kerran kampaaja olisi halunnut tehdä kerrostuksen, mutta kieltäydyin.

Multa on aina leikattu juuri se senttimäärä minkä olen toivonut.

Tykkään siitä, ettei leikkaukseen kuulu pesua eikä laiteta voimakastuoksuisia viimeistelyaineita. Ja tietysti siitä, ettei tarvi varata aikaa ja on suht. edulllinen paikka.

Vierailija
142/144 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo korjausleikkaus ole mitenkään "imarteleva". Miten ja mitä edes tuossa tapauksessa imartelisi?

Minä taas katsoin että kylläpä lyhyt tukka kohottaa valahtaneita kasvoja, kun ei muutoin kasvojen luusto mikään huippu hyvä ole. Parempi jopa kuin mitä alun perin toivoi.

Ei taida olla itselläsikään kun tunnistat tuollaisen

Ei kun juurikin on, kun kasvojeni luustoa kehutaan hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti ihan pojalta kuvissa. Oli kuin toinen ihminen ennen kampaamoa, hassua miten paljon hiukset vaikuttaa siihen miltä näyttää.

Jep. Nyt näyttää ihan mieheltä. Alussa kun ei tehty mitään ei edes pilattu hiuksia sopi tosi tosi hyvin ja näytti ihan naiselta. Tulee mieleen tuosta korjauskampauksesta game of thronesin Brianna.

Vierailija
144/144 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile hiusmaailmaa