Auttakaa :(:(
Mun mies ei enää halua koskea muhun! Ei ole imetyksen jälkeen koskenutkaan rintoihin. Kerran kännissä sanoi että ällöttää ne pienet rusina tissit :( Tuli kyllä todella paha mieli. Nykysin rakastellaankin niin että osa vaatteista on päällä. Viime kerrasta tosian aikaa jo yli kk. Eilen sanoi ettei halua että lopeta jo, kun yritin availla sen housuja ja hiukan pitää hyvänä. Nyt kuulin ystävältäni että mieheni oli baarissa meinannut pudottaa silmät päästään kun joku isotissinen oli jutellut sen kanssa ja tarjonnut tupakkaa :( pakkaanko kassit ja löhden?
Kommentit (14)
Siis jos ei tosiaan arvosta rintojasi enää, niin pitäisi sen nyt edes omana tietonaan.. Mutta rehellisesti sanottuna en usko, että tuo johtuu tisseistäsi. Jotain muutakin tuossa on oltava takana. Kuitenkin 90% miehistä eivät menetä halujaan, vaikka vieressä makaa raskausarpinen, löysänahkainen ja riipparintainen tuore äiti.
Eli sinuna kysyisin mieheltä, mikä muu mättää. Ja kyllä, tilanteessasi kieltämättä harkitsisin eroa, en jäisi hetkeksikään, jos olisin mieheni mielestä vastenmielistä petiseuraa. (Ja edelleen, en usko, että sinä olet mitenkään ällö -miehelläsi taitaa olla muitakin ongelmia...)
ei se ukkos voi sinua seksittä pitää.
kaikilla muuttuu seksielämä kun tulee lapset, jos ei muuten niin ainakin niin että se vaatii erilailla aikaa ja ehkä varovaisuutta :)
Ei voi muuta kuin ihmetellä, minkälaisia junttijurveloita naiset katsovat. Minäkin " menetin rintani" imetyksen jälkeen ja tiedän, etteivät ne kiihota miestäni entiseen malliin. Mutta en voi kuvitellakaan, että hän sanoisi sen ääneen. Päin vastoin kehuu, kun olen itse valitellut asian tilaa, mutta hän onkin herrasmies, eikä vedä koskaan sellaisia kännejä, että lipsauttelisi tuollaisia sikamaisuuksia. Ei voi kuin vain sääliä naisia, jotka kuuntelevat loukkauksia - eivät liene hääppöisiä itsekään.
pakottaa mies istumaan alas ja keskustelemaan asiasta.
Tsemppiä!
kyllähän hänkin on pistänyt lusikkansa soppaan kun olette yhteisen lapsen tehneet. Ihan idioottimaista hohhoijaa..
-keskustelu
-sanot pokalla naamalla että kylläpä tuo miehesi maha on ällöttävä kun roikkuu nykyisin :)
-sanot että muita miehiä kyllä kiinnostaa nämä rintasi :)
Eli varaa ilta vain teille kahdelle miehellesi yllätyksenä (kuitenkin niin että tiedät että mies on kotona!). Siis lapsi hoitoon.
Valmistele kotiinne romanttinen tunnelma (esim. kynttilöitä, yms.) ja tee vaikka jotain hyvää ruokaa tai mikä teitä ' sytyttää' .
Pukeudu vihjailevasti johonkin seksikkääseen asuun, käy vaikka ostamassa jotkin uudet seksikkäät (kuitenkin sellaiset, missä itse viihdyt) alusvaatteet.
Näin lämmittelet miestäsi hitaasti tajuamaan, että olet edelleen se sama nainen kuin ennenkin. Ja muista, ettette mene sänkyyn edes osittain pukeutuneena, vaan riisukaa toisenne hitaasti. (tai jos miehesi ei halua sinua riisua niin voithan itsekin riisua itseäsi ikään kuin stripaten) ;)
Jos tämä ei auta, niin sitten kannattaa puhua vakavasti aiheesta ja koittaa löytää tilanteeseen ratkaisu. Suhde, jossa seksielämä ei tyydytä molempia ei pidemmänpäälle varmasti tyydytä muutenkaan!
Onnea miehesi viettelyyn!;)
Jos mies ei lämpene, niin ap tuntee vain nöyryyttävänsä itseään entistä enemmän. Ja sen luokan nöyryytyksen jälkeen on vielä vaikeampaa lähteä paikkaamaan tilannetta..
nimimerkillä ' kokemusta on'
meillä mies on varmasti haluamassa saman verran seksiä kuin ennen raskauttakin, vaikka mullakin vähän mahanahka roikkuu ja tissit ei ole entiset... mies sanoi ettei se rakkaus ja himo mihinkään katoa vaikka ulkonäkö muuttuukin, ei hänkään sama urho ole kuin tavatessamme...joten olisko käynyt teillä niin, että ne on kadonneet, esim. vähän yhteistä aikaa, stressiä jne? yritä ensin keskustella ja järjestää yhteisiä hetkiä jne, jos ei auta niin älä jää huonoon suhteeseen...
... tai useita rakastajia. Sillä siihen kai sinulla on oikeus tuossa tilenteessa jos toista ei kiinnosta korjata asioita.
tälläinen asia ratkeaa vain puhumalla. Arvostaako ja rakastaako mies sinua vain sinun " entisiä" rintojasi? Rakastaisiko ja haluaisiko hän sinua enemmän jos hankkisit silikonit? Lapsellinen mies sinulla!
olen koittanut keskustella mutta en kuulemma enää ole mikään seksipeto, olen " vaan" äidillinen ja äiti.
ap