Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kerron nyt yhden faktan, mikä liittyy vahvuuteen ihmisessä, moni taitaa ymmärtää senkin asian ihan väärin, että mitä vahvuus on

Vierailija
18.04.2024 |

Se ei automaattisesti tarkoita, että ihminen on vahva, jos hän esimerkiksi on joku sellainen tyyppi kuka on lapsena kokenut paljon ja nyt on jossain moottoripyöräjengissä esimerkiksi vaikuttamassa. Siis, että henkilö on ajautunut sen elämän kautta tähän asemaan ja vaikuttaa "vahvalta". Tällänen ihminen on itseasiassa kaikista heikoin mahdollinen versio itsestään, hän on täysin sen oman kasvuympäristönsä uhri. Hän ei koskaan kasvanut pois siitä. Tää ihminen saattaa sanoa muita lampaiksi vaikka, mutta hän on itse pahin versio siitä. 

Oikea vahvuus on sitä, että ihminen on käynyt sen kovan koulun, mutta kasvanut ihmisenä sen kautta. Ei tää ihminen enää levitä vihaansa pitkin poikin, vaikka hän on kasvanut sen keskellä. Tää ihminen on kehittynyt, kasvanut rakkauteen vaikeuksien kautta. 

Mäkin aikoinaan kuvittelin, että mä olen kova mies kun mä tein hölmöyksiä. Ei sitä tajunnut sillon, kuinka heikko sitä oikeasti oli. 

Vahvuus on aitoutta ja ymmärrystä ja totuudessa elämistä. 

Oikeasti 80% väestöstä on heikkoja, ne ei ees elä omassa todellisuudessa. Miten sellanen ihminen voi olla vahva?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/3 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin Juuri näin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa mieltä, mutta 80% kuulostaa kyllä aika paljolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan