Stalkkaako eräs henkilö minua? Liian usein kun juuri avaan facen niin eräs laittaa viestiä!
On jotenkin outo fiilis sen suhteen. Pitkään otti yhteyttä aina ja halusi jutella niitä ja näitä sekä etenkin nähdä. Kun avaan facen niin laittaa viestiä melkein heti! Ihan kun vainoaisi että millon olen taas paikalla.
Kerran suostuin näkemään hänet, en tiedä oliko virhe. Ajattelin että sen jälkeen hänen innostus lopahtaa kun huomaa etten ole sellainen kuin mitä on kuvitellut.
No, kuitenkin jatkoi ja edelleen haluaa nähdä. Itse en jaksa edes vastata enää kun ei kuitenkaan lopeta vaikka ystävällisesti kertoo että antaa nyt olla.
Hän on noin 20 vuotta minua vanhempi.
Kommentit (5)
No näkyyhän se fb messengerissä jos oot aktiivinen fb:ssa. Ainaki jos et oo laittanut tietoa pois päältä. Tyypillä voi olla tietokoneella fb Messenger auki ja siihen ilmaantuu sun profiili listalle kun oot aktiivinen.
Jos et halua olla tyypin kans tekemisissä niin estät vaan kylmästi, mikäli toinen ei usko puhetta
Ei ainoastaan eräs henkilö, niitä on enemmänkin. Pidä varasi!
laita niin, ettei sun läsnäolo näy sille, ihan itse voit määritellä kenelle näyt
toki et sen jälkeen näe vastaavasti heidänkään läsnäolojaan
Näkeehän se, kun tulet faceen ja on itse siellä pyörimässä samaa aikaa.