Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hoikka ja pieni mies olla järjestyksenvalvoja?

Vierailija
18.04.2024 |

Esimerkiksi baareissa, luulisi että olisi vaikeuksia hoitaa tilanne jossa 2 metrinen "kännikala" riehuu? Mitä tuumaatte asiasta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koko sitä ratkaise voiko olla vai ei.

Perustele kommenttisi. Muussa tapauksessa kommenttinne on hylätty.

Esimerkiksi naapurin "poika"  175 pitkä ja painaa 65kg.  Aloitti karaten harjoittelun vuonna 2009, siitä lähtien ollut aktiivisesti, musta vyö ollut vuosia.  Voi siinä kännikala nyökähtää.

Vierailija
22/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se koko ratkaisee paljon tappelussa, toki se pienikokoinen ihminen voi olla myös kova tappelemaan jos se sillä on tekniikat kunnossa. Mutta joo ei nainen voi hyvin olla niissä hommissa missä joutuu painimaan tai käyttämään fyysistä voimaa, sitähän sä ap kysyit.

Ihan hyvin voi kamppailulajeja harrastava nainen olla järkkärinä. Itsekin nuorempana olin ennen ammatinvaihtoa opiskeluaikana ja parit väännöt sain tehdä yli 100kg kaverin kanssa.

Sinällään vaan poliisin kuulusteluissa saa aika herkästi tehdä selkoa, että onko kyse pahoinpitelystä vai hätävarjelusta. Puhejudolla kuitenkin tilanteen selviää nätimmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MasterChefissa kilpaillut The ei ole mikään korsto mutta Brassi Jujutsun taitajana laittaa menemään isommankin ukon itkien kotiin. Ei ei tarvi olla.

Vierailija
24/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se koko ratkaisee paljon tappelussa, toki se pienikokoinen ihminen voi olla myös kova tappelemaan jos se sillä on tekniikat kunnossa. Mutta joo ei nainen voi hyvin olla niissä hommissa missä joutuu painimaan tai käyttämään fyysistä voimaa, sitähän sä ap kysyit.

Nainen voi pärjätä sen vuoksi ettei monikaan mies viitsi tapella naisen kanssa. Eikä miehisyys ole koetuksella kun nainen käskee ulos. Voi vedota siihen ettei naisen kanssa viitsi kinastella. Jos ulos käskijä on iso mies voi painia tulla.

Riippuu ihan siiten miten nainen sen asian ilmoittaa, jos nainen on v*ttumainen tai ylimielinen niin se voi myös provosoida miestä mutta iso kynnys miehillä on naisia pahoinpidellä. Nainen ehkä parhaiten selviää noissa tilanteissa kun ne kohteliaasti ilman asian ilmoittaa "voisitko mennä ulos" käskyllä.

Vierailija
25/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kun osaa sopivat tekniikat, ei tarvita isoa kokoa ja voimaa. 

Vierailija
26/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on puhejudo? :D

Vierailija
27/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yhes baaris kännis ja siel oli portsarina pieni ja hento nainen, se oli joku 155cm ja painoa 45kg varmaan. Mä oon ite 190cm ja painoa 110kg. Kyseinen nainen heitti mut heitolla maahan ja yritin painii sen kans ni hävisin sille äXDee

Vierailija
28/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupassa ja nähnyt useammankin kerran kuin hintelän teinipojan näköinen vartija pistää "jääkaappipakastimen" alta minuutissa kiinnipito-otteeseen maahan. 

Vierailija
29/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koko sitä ratkaise voiko olla vai ei.

Perustele kommenttisi. Muussa tapauksessa kommenttinne on hylätty.

Puolet kilpakumppaneitaan pienempi Pavel Bojar nöyryytti japskit niiden omassa lajissaan sumopainissa.

Vierailija
30/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran yhes baaris kännis ja siel oli portsarina pieni ja hento nainen, se oli joku 155cm ja painoa 45kg varmaan. Mä oon ite 190cm ja painoa 110kg. Kyseinen nainen heitti mut heitolla maahan ja yritin painii sen kans ni hävisin sille äXDee

Ja sitten heräsit! XD Turva-alalla naisilla on yleensä miespari mukana ihan hyvästä syystä ;)

T. 182cm/136kg, salitreeniä 25+ vuotta, penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa, yli kymmenen cage-fightiä vapaaottelussa, lähitaistelukouluttaja

Vierailija
31/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit! XD Turva-alalla naisilla on yleensä miespari mukana ihan hyvästä syystä ;)

T. 182cm/136kg, salitreeniä 25+ vuotta, penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa, yli kymmenen cage-fightiä vapaaottelussa, lähitaistelukouluttaja

Sellainen fantasia sulla sitten :D

Vierailija
32/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi.Monet vartijatkin pieniä ja hinteliä.Meikä maatuska laittaisi ne tarvittaessa yksin nippuun:D

Uusi sana tuo Meikämaatuska. Mikäs heikä ja teikä olisi?

Vierailija
33/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen fantasia sulla sitten :D

Seitsemän isoa miestä parhaillaan ei ole riittänyt saamaan meikäläistä maihin, joten ehkä pääsääntöisesti naisjärkkäreillä nuo verbaaliset keinot ovat se vahvuus ;)

Vierailija
34/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa joku Wille Rydman ravintolan ovella järkkärinä...

Ois hänelle parempi paikka kuin ministeriaitiossa virnuilemassa. 

Vierailija
35/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa joku Wille Rydman ravintolan ovella järkkärinä...

Ois hänelle parempi paikka kuin ministeriaitiossa virnuilemassa. 

Opettaisi olemaan!

Vierailija
36/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetaidot tärkeämmät kuin massa.

Vierailija
37/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita mutta yleensä ovat narikassa tai tarkastavat lippuja. Jos tulee hässäkkää niin Make ja Pate vinkataan paikalle 💪

Vierailija
38/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista tuntemistani järjestyksenvalvojista on pienikokoinen mukava nainen. Pärjää puhumalla.

Vierailija
39/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voi, eikä koko ratkaise sen enempää henkistä kuin fyysistä mittelöä, mutta silti sanon että hyvin pienikokoinen järjestyksenvalvoja on työturvallisuusriski itselleen, asiakkaille ja työkavereilleen. 

Perusteluna se, että monesti se iso koko toimii kuitenkin myös pelotteena ja moni paini jää syntymättä kun gorillan kokoinen portsari tulee murahtamaan että Oisko aika lähteä kotiin. Pieni voi joutua useammin vääntämään. 

Lisäksi, jos muuten tasaväkiset kaverit ottavat toisistaan fyysisesti mittaa, niin kyllä se isompi ja vahvempi omaa edun. 

Vierailija
40/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä naisiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi